





Moderátor: Arci
Čidlo klikovky má vliv na to, že se motor startérem vůbec neroztočí? Od kdy? Každopádně postupovat naznačeným způsobem, tudíž koupit díl za 1500kč, když zhola nic nevím, je ta největší pitomost jakou člověk může udělat. Pokud je to čidlo klikovky (jakože pochybuji), musí být zapsaná chyba v řídící jednotce. A vyčíst chyby z jednotky je otázka pár korun. Nějaké chyby dokonce vyčte i displej Corsy, ale nedokážu říct které všechny. Zkus při zapnutém klíčku zároveň podržet obě tlačítka pro nastavení hodin.jamal.jefries píše:Tak v tom případě bych zkusil vyměnit čidlo polohy klikovky.spousta jednolitrů má tyhle příznaky a dělá to čidlo pohohy klikovýho hřídele
![]()
![]()
karol2010@email.cz píše: Nestartuje,při startu cvakne a nic,baterka nova.Corsa b
karol2010@email.cz píše: Když chci startovat,tak jen cvakne v pravo dole a nic.Nenastartuje.
Nic proti, ale popis závady je udělaný opravdu smysluplně ...karol2010@email.cz píše:A cetl jsi dobře, startér točí, ale motor nenaskoci
Klikovou hřídelí a celou pístní skupinou točí, stejně jako při roztláčení, samozřejmě i startér. Hallův snímač (blbě řečeno snímač klikovky) snímá otáčky klikové hřídele - ta se však točí jak při startování, tak i úplně stejně při roztláčení. Tudíž drcnutí do auta na rychlost by v žádném případě nepomohlo.karol2010@email.cz píše:Měl jsi pravdu,je to klikovkou.Sedl jsem do auta,o pět ne startovalo, tak jsem zaradil 5,auto jsem pustil metr z kopce a po otočil jsem motorem. Naskočilo ihned....
A pak je ještě třetí možnost, kdy starter točí jako divý, ale motor se ani nehne (pastorek, zuby starteru, zuby setrvačníku...)Hgi píše:pokud se startér ani nehne, tak to čidlem klikovky samozřejmě není. Pokud to točí starterem jak diví, ale motor nechytne, tak to může bejt čidlem klikovky.