...
Napsal: 01 úno 2008, 09:10
tohle dělá motorek vymezující vlonoběžný otáčky...je to patent úplně k ho..u...vazelína kterou tam dávali na převod ztvrdne i s tema prevodama ty se pak drou a casem se ulomi nebo prekrouti....mel jsem na Citroenu BX 1.4 samej problem co ty....na cerpadle jsem si nameril nizkej tlak tak jsem to vymenil a porad to kravlo i kdyz ne tolik, pak jsem musel vycistit komplet nadrz pac mi to salo bordel za 14 let usazenej, procistil jsem trubicky,vycistil jsem si jehlu strikacky a voala....uz to nechcipalo ale otacky byly bud kolem 600 nebo 1100..muj problem byl takovej ze ten moturek jen vyjel ale zpatky jsem ho tam musel kroutit rucne....jenze ho ovladal potenciometr skrtici klapky tak jsem na to pak kaslal a jezdil jsem s vysokym volnobehem....pozdeji jsem ho sehnal z Fiata UNO a jezdi jak zamlada...jinak mam Corsu A C12NZ a ten moturek tam sedi treba z Citroenu BX 19 nebo AX 11 nebo 14...
//rada - zkus ho odpojit a uvidis jak se to bude chovat....
//rada - zkus ho odpojit a uvidis jak se to bude chovat....