Stránka 2 z 12

Napsal: 31 bře 2007, 12:09
od suby
Jaro68>>>Zrovna mam Corsu v servisu, ta oprava nebude tak drahá. Mě sice vyjde na cca 20 000,- ale s tím že mam 1,6 16V GSi a mam včudu 3-4 válec, upálené ventily a béňo v nasávání vzduchu. Jinak co vím já, tak motor 1,6 16V se pohybuje mezi 10 - 15 tis. - u nás ho mají za 12 tis. Takže ten tvůj motor bude o dost levnější tak kolem 6000,-

Napsal: 01 dub 2007, 10:11
od Berry
Me prijde cim novejsi motor tim vic stoji za hovno, uz jsme premyslel o vmynene motoru sice s nim zadne problemy nemama le nevim cekal jsem trosku vic, no kazdopadne aj ybch to vrazil to opelu kdyz by se neuspelo s reklamaci

Slabé klepání u tříválce

Napsal: 30 srp 2007, 20:08
od xavy
Mám možná tupej amatérskej dotaz. Když je motor studenej tak je to good, ale jak se zahreje ( po dlouhe jizde) , tak mi začne neco jakoby periodicky slabe klepat. Slyším to jen já, protože jen já s tim jezdím delší tratě :D, tak mi ostatní řikaj že to má skvělej zvuk. Jsem všeobecně známej hledač chyb :D Na ten řetez to asi nevypadá co. Ten by byl slyšet hned. Větrák to taky neni. Nemáte nebo neměli jste někdo stejnej problém? :)

Napsal: 30 srp 2007, 22:23
od pepex
Co tam máš za motor?Mě po ohřátí začnou cvrlikat hydra... 1.0 to chce trýčment,nebo koupit nový(12 x cca 400 kč) Já to zatim neřešim...

Napsal: 30 srp 2007, 23:50
od xavy
1.0 12v, muzes mi vysvetlit pojem trýčment ? :)

Napsal: 31 srp 2007, 07:40
od Berry
Jen bych chtel napsat X10XE ma slabe klepani uz vrozene jelikoz je to trivalec a myslim ze nema ani jednu vyvazovaci hridel a to je tim, ´to byla i zakladni konstrukcni vada fabii HTP (hovno to pojede) a pak tam dlay dva vyvazovaci hridele aby se ubrnaili vibracim, ale ted abych nekecal blbosti nevim zda X10XE nema zadnou nebo jen jenu vyvazovaci hridel , dyztak me opravte

Napsal: 31 srp 2007, 20:04
od xavy
tak mi to dělá až když s motor zahřeje nad 93... Nevim cim to , mohli by to byt rozvody ? Nebo pocitac nejak zmírní otáčky ? :D

Napsal: 31 srp 2007, 21:09
od Berry
Tyy rozvody nemas, mas retez chlape, ale ty hydrostely by mozna casem chteli jsou fakt obcas sslyset u tech trivlacu ale myslim ze to asi nejak nema cenu resit

Napsal: 31 srp 2007, 21:11
od pepex
trýčment je takovej med do oleje pro všechny motory.Speciálně delaj ten med na hydra-jakoby udrží to hydro (hydraulické zdvihátko) roztáhlý déle aby to vymezilo ventilovou vůli.Při větší v. vůli motor cvliká a jede neznatelně jinak...(reakce na plyn.pedál)

A ten rachot a vibrace mohou dělat ty rozvody,ano,když je řetěz volný a motor spaluje jinak.Můj motor po rozvodech změnil taky vibrace a tím jak se změnilo spalování(rázy a vibrace) mi plasty,dveře atd začaly vibrovat v jinejch otáčkách ... Jo ty 3 válce jsou takový všelijaký...a vyvažovací hřídel nemají..

Napsal: 31 srp 2007, 21:13
od Berry
Presne zakladni konstrukcni chyba a proto klepaji, protoze nemaji vyvazovaci hridele :!:

Napsal: 31 srp 2007, 21:19
od xavy
tak ted jste mě totálně zmátli, jeden řiká že rozvody mám druhý že ne :D Nejvíc se mi líbí , že bych přidal ten " med" :) a přestalo by to klepat:D. Jinak jsem z Krupky u Teplic , takže zdravim.

Napsal: 31 srp 2007, 21:55
od pepex
taky zravim,Hele.Rozvody máš ,to má každej motor,rozvody časujou dávku paliva,otevírání sacích a výfukových ventilů a bez nastevenejch rozvodu to zkratka nejede.

Co nemáš je vyvažovací hřídel,co dělá protipohyby pístum aby to bylo vyvážený...
A nebud zmatenej 8)
Ten med stojí myslim cca 300 a chce to zkusit.Nic neslibuju.Můžem se dohodnout a poslechnu si to.Dělám v Dubí tak se můžem sejít u mě v práci na 15 minut.

Napsal: 31 srp 2007, 21:57
od pepex
Berry píše:Tyy rozvody nemas, mas retez chlape, ale ty hydrostely by mozna casem chteli jsou fakt obcas sslyset u tech trivlacu ale myslim ze to asi nejak nema cenu resit
Rozvody jako rozvody akorát rozlišujem :řemenem či řetězem :wink:

Napsal: 31 srp 2007, 22:02
od pepex
Berry píše:Presne zakladni konstrukcni chyba a proto klepaji, protoze nemaji vyvazovaci hridele :!:
Berry/ ale maj snímač klepání :D takže taky konstrukční pokrok...

Jinak slyšel sem 1.0 po 35 000 km,jezdí s tím ženská a motor spokojeně mlaská.Je slyšet jenom svištění řetězu bez dalších rušivých zvuků :cry: záviděl jsem,nechtěla vyměnit :evil:

Napsal: 31 srp 2007, 22:06
od Berry
No ja si myslim ze je to hodne individulani a ty vyvazovaci hridelel delaji hodne a u trivalcu to nic moc nemuze nahradit proste byl to prvovpocateka prvni trivalec vubec