Stránka 2 z 3
Napsal: 01 bře 2008, 21:08
od Scarynka
dodci>> je to je pěkný taková maličkost, mě totiž taky žhaví, ja se mu chce, hlavně když na něj šáhnu prstem, to žhavil dobře..
Napsal: 01 bře 2008, 21:18
od Havli
Scary>>To samý, chtěl jsem si zapálit páč jsem nechal zipák doma a nic .Tak ještě jednou a zkusil jsem si šáhnout. Jaaaauuu

Napsal: 02 bře 2008, 10:40
od dodci
mne to žhavilo asi len 30 unora, tak som kupil iny zapalovač. S toho stareho odpojil kable a zapojil novy. Maju ho na každej lepšej benzinke.
Napsal: 11 bře 2010, 12:29
od Jim
Ahoj, kde je vůbec zástrčka na zapalovač, chtěl bych jí využít na konzervaci akumulátoru když málo jezdím a nemůžu ji nikde najít. A vůbec, nebyl by nějakej odkaz na pohled na palubku, kde jsou jaký kontrolky a co signalizujou?. Mám auto z druhý ruky a žádnej manuál nemám. Díky.
Napsal: 11 bře 2010, 13:08
od Svoby
jestli myslíš corsa B tak je dole v popelníku
Napsal: 11 bře 2010, 13:46
od Jim
Jo, mám na mysli tento model. Ale vpravo od popelníku je jen zaslepená díra, která byla asi pro tento účel určena. Zásuvka tam bohužel není.
Napsal: 11 bře 2010, 13:50
od topas
Tak to máš asi eco verzi jako já. Nejjednodušší je si buď koupit zásuvku autozapalovače nebo si sehnet celej popelník i se zásuvkou. Pak k tomu přivést kabely s napětím (já jsem použil ten od osvětlení kastlíku - velikost fastonů je tam stejná.

).
Napsal: 11 bře 2010, 15:12
od Hans88
ja to resil podobne jako dodci, akorat sem si udelal krabicku z mdf do kastliku, potahnul kozenkou a pripojil na osvetleni kastliku (zapinani klickem) - kdyztak sem po vikendu hodim foto
a co se tyce toho origo, taky mi nadrzel zamacknutej a stacilo trochu prihnout ty vnitrni packy (ale s citem, jinac se nevystreli ani zhavej

)
Napsal: 23 bře 2010, 20:41
od Gringo_Joe
ja jsem si teda racil vsimnout, ze existuji dva rozmery, proste zapalovac je o cosi sirsi jak klasicka zasuvka, takze se uz nedivim, ze mi v tom starem zapalovaci ta nabijecka prd drzela.. pak jsem tam dal teda zasuvku, ta je o cosi uzsi a drzi dobre.. Nevim jestli je to chyba nebo funkce
Napsal: 23 bře 2010, 20:45
od Sqetch
U novejsich aut je to uz funkce. Pred par lety mela skoro kazda automobilka jiny zapalovac a treba zadnou zasuvku. Takze uplne naprd. Dneska uz vetsina aut ma zasuvku i zapalovac. Nebo jenom jednu stejneho prumeru. Je nato asi nejaka norma nebo co ..

Napsal: 29 dub 2010, 18:06
od Hosak
Gringo_Joe >>> ono to je tim ze opel patry pod americky gm a pouzivaju americky standart 37mm a v EU je to 35mm mne sa to ties kvoli tim 2mm veklsa.
Napsal: 29 dub 2010, 18:18
od Gringo_Joe
Hosak >>> To je teda od nich pekne nehezke.. Protoze si myslim, ze kdyz dokazi rozlisit corsu pro evropu a ameriku (chevrolet a opel) a lepi tam jine znaky dopredu, tak by mohli mit na pameti i takovy "detail".. Jak k tomu pak uzivatel prijde? Koupi si auto vyrobene ve Spanelsku, ale zasuvku ma jak v americe.. To si i nabijecku na mobil ma dotahnout z ameriky?
Napsal: 29 dub 2010, 18:48
od Hosak
Furt lepsie jak keby to bolo naopak. Neviem si predstavit rvat do 35mm otvoru 37mm nabijacku.
Napsal: 29 dub 2010, 19:07
od Gringo_Joe
ty nemas doma kladivo?:-D
Napsal: 29 dub 2010, 20:25
od Kubina
topas-ja mel taky ECO a mel jsem ho tam