Autozapalovač >Připojení nabíječky, GPS atd.

Témata zabývající se vnitřkem vozu včetně topení.
Uživatelský avatar
william.wallace
Příspěvky: 416
Registrován: 27 srp 2007, 07:17
Bydliště: Lednice
Kontaktovat uživatele:

Autozapalovač >Připojení nabíječky, GPS atd.

Příspěvek od william.wallace »

Tož taková věc se mi stala: Poprvé za tu dobu co mám autíko, chci využít autozapalovač. No tož zkusil jsem jestli mi to žhaví, takže když jsem zmáčknul to žhavítko na cigára, tož nic, vůbec se to nenažhavilo. zkusil jsem to proto, že si budu kupovat GPSku, tož předpokládám, že se bude nabíjet přes autozapalovač. Je to doufám tak?! V tomhle jsem laik a nikdy jsem neměl zapojenou ňákou nabíječku na mobil, varnou konvici nebo tak v autě. :oops: :oops: Tak se chci zeptat jestli když nežhaví, tak je autozapalovač pokazený, nebo jestli je možné, že odešlo žhavítko???? Moc mi nejde do hlavy, kdyby odešel autozapalovač nebo jaxe tomu říká, páč elektrika v autě je o.k. Kamarád mi přinese až pozítří autonabíječku, tak zkusím jestli to funguje. Tak se chci zeptat, nemáte s tím někdo zkušenosti? Díky
BATMOBILE - Béčko, 54 koní (max. 160 km/h), socka edition :)
WOLVERINE - Céčko, 60 koní (max 170 km/h), snob edition :)
Uživatelský avatar
suby
Administrátoři
Příspěvky: 2117
Registrován: 10 úno 2007, 14:57
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od suby »

Ano, navigaci můžeš nabíjet přes auto zapalovač a nebo doma na nabíječce. Jinak mě ten zapalovač taky žhaví podle nálady, občas jo a někdy ani prd...
Corsa C 1.2i
Uživatelský avatar
william.wallace
Příspěvky: 416
Registrován: 27 srp 2007, 07:17
Bydliště: Lednice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od william.wallace »