Stránka 2 z 3
Napsal: 11 kvě 2008, 17:51
od Paolo
Já - je to opravdu (jebačka) hlavně to chce pevný nervy a trpělivost.... tu hlavně.. jinak ti přeju ať ti to vyjde...
Napsal: 11 kvě 2008, 18:00
od toxik-q
dikes ty nervy budu potrebovat
nemas to nekde nejak zdokumentovany?

Napsal: 11 kvě 2008, 18:04
od Paolo
To bohužel nemam, dělal jsem to na Vectře.. ale dělal jsem to pečlivě a paráda, ani to nabylo poznat...
Napsal: 11 kvě 2008, 20:14
od pdk88

buheh já měl podlahu zdravou

..ale ten zbytek

Napsal: 11 kvě 2008, 20:35
od Havli
Já dělal zadní vrata, vybrousil jsem to až na plech,pak základ a barvu ve spreji. Ty puchejře jsem odstranil, rez na chvilku zastavil ale opticky nic moc,je to vidět,kde to kvetlo. Takže na kastli je potřeba i jemnej kyt,nebo stříkací plnič. pak to brousit pod vodou a lakovat.
Napsal: 11 kvě 2008, 20:38
od toxik-q

to me ceka taky na sloupku u dveri

ale driv bych dal dokupy ten spodek

nerikam ze je vzatej nejak hodne, proste se tam obcas naky maly misto najde ale nic zavaznyho, tak aby se to nejak nerozebehlo
havli:ono asi zalezi jak velkou plochu opravujes...pokud je to jen skrabanecek tak to nebude asi tak strasny ale u tech kvitku uz to videt vude bez plnice ci kitu jak se zminujes

Napsal: 11 kvě 2008, 20:45
od Havli
Jojo ty puchejře už kit vyžadujou,je to půl mm ale ten schod už je vidět . Sice to už nerezne ale blbě to vypadá.

Napsal: 11 kvě 2008, 20:47
od toxik-q
a cim to tedy pripadne doladit pred farbou?

Napsal: 11 kvě 2008, 20:50
od Havli
nejlepší bude jemnej stříkací kit, je to jako plnič na plasty. Pak to zbrousit aby tam nebyl ten hnusnej přechod, a pak barvičku
Koroze, koroze, vsude sama koroze!
Napsal: 22 črc 2009, 17:04
od Gringo_Joe
Tak jsem se odhodlal kouknout se na sve kvetouci dvere a byl jsem neprijemne prekvapen. Spodek u spolujezdce vypada dost drsne, rezavy z obou stran, no proste masakr.
Vymenit na vrakaci, nebo staci vyvarit, nebo neco jineho?
Zatim jsem to jen trochu prejel dratenym kartacem, ale jinak je to skoro puvodni stav..
Napsal: 22 črc 2009, 17:19
od Maro
Ocelový kartáč tomu nijak nepomůže.. aby ses té rzi zbavil... musíš to vybrousit až na plech, pak natřít nějakým kvalitním základem a potom požadovanou barvou auta. Jestli to jen obrousíš kartáčem a bude se ti to zdát jako lesklé a natřeš to barvou, tak si tomu skoro vubec nepomohl, bude ti to kvést pod barvou, udělá ti to takové ty bubliny pod barvou a bude se to dál prožírat skrz.
Napsal: 02 srp 2009, 18:24
od Fošna
Nejlepší bude dveře vyvařit... když to jenom obrousíš a natřeš základem, tak po první zimě ti to začne znovu reznout... jak je to jednou rezavý tak se toho jen tak nezbavíš

Re: Odstranění rzi
Napsal: 11 dub 2011, 19:54
od System
hele rozumim tomu teda správně, že se místo napřed očistí kartáčem, pak smirglem na kov, pak se na to napatlá "vodička" s názvem odrezovač, pak to napatlam hammeritem nebo rezistinem, pak na to kit s vláknama, kit bez vláken, základovku, barvu a dvě vrstvy laku (mam metlu) ?
Re: Odstranění rzi
Napsal: 11 dub 2011, 20:13
od Tiger.s
system nechápu jak nejdřív můžeš dát barvu a pak kit dát na barvu. To ne asi
Jinak dnes jsem se byl zeptat v jedný prodejně: Barvy laky a tam mě poradili na rez Alkyton . Obrousit nejhorší rez z auta (tu co se drolí) a lišku nechat a přímo na to dvě slabí vrsty týhle barvy. prej se na rez chemicky naváže a díky ní se chytne a neloupe se . Obědnal jsem si litr tak zkusím tu moukastly zachránit ... protože se mi nedaří sehnat jinou

Re: Odstranění rzi
Napsal: 11 dub 2011, 20:30
od System
Tiger.s: mě se tohle pořadí právě taky zdá divný:-D takže správně je to teda obrousit, odrezit postřikem co sežere rez, kit, hammerit, základ, barvu, lak ne? Jinak už nevim:-D