Stránka 2 z 3

Napsal: 11 kvě 2008, 17:51
od Paolo
Já - je to opravdu (jebačka) hlavně to chce pevný nervy a trpělivost.... tu hlavně.. jinak ti přeju ať ti to vyjde...

Napsal: 11 kvě 2008, 18:00
od toxik-q
dikes ty nervy budu potrebovat :twisted:
nemas to nekde nejak zdokumentovany? :roll:

Napsal: 11 kvě 2008, 18:04
od Paolo
To bohužel nemam, dělal jsem to na Vectře.. ale dělal jsem to pečlivě a paráda, ani to nabylo poznat...

Napsal: 11 kvě 2008, 20:14
od pdk88
8) buheh já měl podlahu zdravou :D ..ale ten zbytek :roll:

Napsal: 11 kvě 2008, 20:35
od Havli
Já dělal zadní vrata, vybrousil jsem to až na plech,pak základ a barvu ve spreji. Ty puchejře jsem odstranil, rez na chvilku zastavil ale opticky nic moc,je to vidět,kde to kvetlo. Takže na kastli je potřeba i jemnej kyt,nebo stříkací plnič. pak to brousit pod vodou a lakovat.

Napsal: 11 kvě 2008, 20:38
od toxik-q
:twisted: to me ceka taky na sloupku u dveri :roll: ale driv bych dal dokupy ten spodek :wink: nerikam ze je vzatej nejak hodne, proste se tam obcas naky maly misto najde ale nic zavaznyho, tak aby se to nejak nerozebehlo :evil:
havli:ono asi zalezi jak velkou plochu opravujes...pokud je to jen skrabanecek tak to nebude asi tak strasny ale u tech kvitku uz to videt vude bez plnice ci kitu jak se zminujes :roll:

Napsal: 11 kvě 2008, 20:45
od Havli
Jojo ty puchejře už kit vyžadujou,je to půl mm ale ten schod už je vidět . Sice to už nerezne ale blbě to vypadá. :cry:

Napsal: 11 kvě 2008, 20:47
od toxik-q
a cim to tedy pripadne doladit pred farbou? :roll:

Napsal: 11 kvě 2008, 20:50
od Havli
nejlepší bude jemnej stříkací kit, je to jako plnič na plasty. Pak to zbrousit aby tam nebyl ten hnusnej přechod, a pak barvičku

Koroze, koroze, vsude sama koroze!

Napsal: 22 črc 2009, 17:04
od Gringo_Joe
Tak jsem se odhodlal kouknout se na sve kvetouci dvere a byl jsem neprijemne prekvapen. Spodek u spolujezdce vypada dost drsne, rezavy z obou stran, no proste masakr.
Vymenit na vrakaci, nebo staci vyvarit, nebo neco jineho?
Zatim jsem to jen trochu prejel dratenym kartacem, ale jinak je to skoro puvodni stav..

Napsal: 22 črc 2009, 17:19
od Maro
Ocelový kartáč tomu nijak nepomůže.. aby ses té rzi zbavil... musíš to vybrousit až na plech, pak natřít nějakým kvalitním základem a potom požadovanou barvou auta. Jestli to jen obrousíš kartáčem a bude se ti to zdát jako lesklé a natřeš to barvou, tak si tomu skoro vubec nepomohl, bude ti to kvést pod barvou, udělá ti to takové ty bubliny pod barvou a bude se to dál prožírat skrz.

Napsal: 02 srp 2009, 18:24
od Fošna
Nejlepší bude dveře vyvařit... když to jenom obrousíš a natřeš základem, tak po první zimě ti to začne znovu reznout... jak je to jednou rezavý tak se toho jen tak nezbavíš :D

Re: Odstranění rzi

Napsal: 11 dub 2011, 19:54
od System
hele rozumim tomu teda správně, že se místo napřed očistí kartáčem, pak smirglem na kov, pak se na to napatlá "vodička" s názvem odrezovač, pak to napatlam hammeritem nebo rezistinem, pak na to kit s vláknama, kit bez vláken, základovku, barvu a dvě vrstvy laku (mam metlu) ?

Re: Odstranění rzi

Napsal: 11 dub 2011, 20:13
od Tiger.s
system nechápu jak nejdřív můžeš dát barvu a pak kit dát na barvu. To ne asi :D

Jinak dnes jsem se byl zeptat v jedný prodejně: Barvy laky a tam mě poradili na rez Alkyton . Obrousit nejhorší rez z auta (tu co se drolí) a lišku nechat a přímo na to dvě slabí vrsty týhle barvy. prej se na rez chemicky naváže a díky ní se chytne a neloupe se . Obědnal jsem si litr tak zkusím tu moukastly zachránit ... protože se mi nedaří sehnat jinou :?

Re: Odstranění rzi

Napsal: 11 dub 2011, 20:30
od System
Tiger.s: mě se tohle pořadí právě taky zdá divný:-D takže správně je to teda obrousit, odrezit postřikem co sežere rez, kit, hammerit, základ, barvu, lak ne? Jinak už nevim:-D