Stránka 2 z 7
Napsal: 09 dub 2008, 21:32
od fickerpet
to pepex: no podle toho co tu píšeš tak bych to viděl na ty rozvody protože v posledních dnech je to stereotyp že po akceleraci není něco v pořádku.nebo by to mohla být také váha vzduchu...nevim
na volnoběh se stává že otáčky kolísají
začalo mi to blbnout asi tak před před 14ti dny
Napsal: 09 dub 2008, 21:44
od pepex
motůrek volnoběhu

Napsal: 09 dub 2008, 22:07
od fickerpet
to suby: a v jakym stavu teď auto máš?pomohla ti nějaká výměna nebo zjistili ti v čem je chyba?
Napsal: 09 dub 2008, 22:13
od fickerpet
to pepex: a ten motůrek volnoběhu má i nějaký vliv na vlastnosti při jízdě a tu již zmíněnou ztrátu výkonu?
Napsal: 10 dub 2008, 09:00
od suby
motůrek volnoběhu to snímá otáčky, takže to má určitě vliv.
Jiank já jsem už měnil DIS modul, čerpadlo, zapalovací kabely, svíčky, tesnění víka ventilů a pal. filtr. No a stále nic.
Napsal: 10 dub 2008, 15:31
od fickerpet
s tim autem se to teď jenom sere....dneska při pomalu popojíždějící koloně mi náhle začala stoupat teplota až se vyšplhala k rovné stovce.
Napsal: 10 dub 2008, 18:00
od DaveP.
S tou zvyšující teplotou při popojíždění tě můžu uklidnit. Dělá mi to taky. Když to vyleze nad 100, tak se pustí větrák a vše je OK. Koza mi to dělá odjakživa a nepřijde mi to jako závada.

Napsal: 10 dub 2008, 18:54
od opel1.0
mne to dela taky 100 a potom sa pusti vetrak
Napsal: 10 dub 2008, 19:22
od pepex
fickerpet píše:to pepex: a ten motůrek volnoběhu má i nějaký vliv na vlastnosti při jízdě a tu již zmíněnou ztrátu výkonu?
může mít prodřenou dráhu v místě,které se nejvíc používá-začátek...to se rovná rozjezd...
A mění se jeho elektrický vlastnosti-odpor,pak dává jiný,nebo žádný hodnoty...Ale nemusí to být tím motůrkem..
Napsal: 10 dub 2008, 19:26
od fickerpet
no každopádně dneska sem se byl objednat na výměnu rozvodů...v úterý mi je budou měnit a dám pak vědět jestli se něco zlepší nebo ne
Napsal: 10 dub 2008, 19:26
od pepex
suby píše:motůrek volnoběhu to snímá otáčky, takže to má určitě vliv.
Jiank já jsem už měnil DIS modul, čerpadlo, zapalovací kabely, svíčky, tesnění víka ventilů a pal. filtr. No a stále nic.
nic nesnímá..
..je tam na klapce-elektromagnetický nastavovač volnoběhu-podle teploty motoru upravuje velikost otáček a tím polohu klapky.
pak tam je ještě snímač polohy škrtící klapky(podle polohy upravuje dávku paliva..),a ten může být v čoudu
tzn.není hodnota polohy,není benzín,nejede..Ale

zároveň by měl být nastavený náhradní nouzový signál,na dojetí..Ten se zpracovává z mnoha dalších,teplota chl.kap,stávající otáčky,množství nasávaného vzduchu..atd.
atkže by k výpadku nemělo teoreticky dojít..podle toho,jaká je prodleva mezitím zmiňovaným vynecháním

Napsal: 11 dub 2008, 07:07
od fickerpet
ta prodleva byla zhruba tak 3 sekundy
Napsal: 11 dub 2008, 10:38
od suby
fickerpet>>> Být tebou, tak by jsem ještě vyzkoušel vyměnit pal. filtr. Stojí cca 250,- Můžeš ho mít zasr*ný...
Napsal: 11 dub 2008, 12:49
od fickerpet
to suby: podle mě tam určitě bude nějakej bordel v pal. filtru nebo v ty soustavě....ale zajímavý je že včera i dneska se auto chovalo docela normálně....sem z toho jelen:D
Napsal: 11 dub 2008, 18:26
od suby
jo to mi povídej...