Airbox - klapka,hadice,výměna filtru

Témata týkající se motoru, převodovky, výfuku a palivové soustavy
Uživatelský avatar
toxik-q
Administrátoři
Příspěvky: 2337
Registrován: 11 srp 2007, 18:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toxik-q »

nikdo neporadi? docela by me to zajmali k cemu je to dobry a co se tim ovlivni kdyz to tam nebude :roll:
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

toxik-q píše:nikdo neporadi? docela by me to zajmali k cemu je to dobry a co se tim ovlivni kdyz to tam nebude :roll:
Co myslíš? :D
:sane: :roztleskavacka: :sane:
Uživatelský avatar
toxik-q
Administrátoři
Příspěvky: 2337
Registrován: 11 srp 2007, 18:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toxik-q »

mno ta hadice co je na fotkach jako privod od svodu do airboxu :roll: k cemu je to dobry a co to ovlivnuje vzhledem k tomu ze uz sme videl dost coz bez toho pripadne ze to meli udelany z narazniku jako druhy privod studeneho vzduchu do airboxu :wink:
Berry
Corsa forever
Příspěvky: 2009
Registrován: 15 led 2007, 07:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Berry »

me to prijde zbytecny stejne ti protece takove mnozstvi vzduchu koli projde trubkou k motoru a kolik pusti vzduchac me tam prijde k nicemu
Je to sice dál, ale o to horší cesta :-)
Obrázek
Uživatelský avatar
toxik-q
Administrátoři
Příspěvky: 2337
Registrován: 11 srp 2007, 18:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toxik-q »

no prave ze je to nepomer mezi prurezem privodu do airboxu studeneho vzduchu a prurezem vystupu z nej :twisted:
Berry
Corsa forever
Příspěvky: 2009
Registrován: 15 led 2007, 07:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Berry »

No je to videt ze to je nejaky home made ale nekdy vseho moc skodi :wink:
Je to sice dál, ale o to horší cesta :-)
Obrázek
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

pokud ste to nikdy neslyseli, tak vetsina motoru ktera ma ECUdisponuje upravou pomeru palivo/vzduch v zavislosti na teplote nasavaneho vzduchu. a s horkym vzduchem vznika mnohem sytejsi smes nez s vzduchem studenym. takze je to lepsi. pochopitelne to neplati v zime, kdy je potreba aby motor mel aspon trochu tepleho vzduchu pro zahrati
Uživatelský avatar
toxik-q
Administrátoři
Příspěvky: 2337
Registrován: 11 srp 2007, 18:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toxik-q »

pockej napsal si to spravne?sytejsi smes je kdyz je studeny vzduch s teplym nez kdyz je jen studenej? a pak jak pises ze je potreba v zime alespon trochu tepleho vzduchu? v te zime bych to pochopil nez se zahreje motor ale jinak? :roll: tzn kdyz to prisavani tepleho vzduchu oddelam a predelam na sani studeneho vzduchu se stane co? bude chudsi smes podle toho co rikas? tzn mensi spotreba ale taky mensi tah? :roll: byl bych rad kdyby to tu nekdo popsal od A az po Z dikes
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

kdyz je vetsi pomer vzduchu k benzinu tak to asi kapku min zere a lip tahne, protoze se smes lip spaluje ve valcich, ne? ta mala hadicka by mela byt podtlakova regulace klapky studeny/teply vzduch...ovsem v lete kdyz je venku 30 stupnu a u motoru 80 tak je lepsi natahnout vsecko dopredu at to taha "jen" 30 stupnovej vzduch. treba u calibry plati, ze kdyz se udelat primo sani na studeny vzduch do narazniku pomoci nejake nasavaci trubky tak auto jede lip, pruzneji se hrabe do otacek a ma kapku mensi spotrebu, samozrejme to neni zadnej zazrak ale ne co toje
Uživatelský avatar
toxik-q
Administrátoři
Příspěvky: 2337
Registrován: 11 srp 2007, 18:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toxik-q »

jj takhle bych to taky pochopil :wink: dikes :wink: nejak me to neslo do hlavy vis kdyz se vsude pise pri sportovnich uprvach ze by se mel tahnout studenej fzduch k filtru tzn u konusu v motorovem motoru odstinit atd kdyz si to stejne pak ridit ten ventil a prisava asi o to vic od tech svodu teplej vzduch :roll:
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

pokud chces pouzit konusovy filtr, nebo obecne kulaty neoriginal, tak stineni motoru ziskava smysl u velkych motoru s vysokym tepelnym odpadem do motor. prostoru. 1.2 motor nebude nic moc, ale treba u V6 to dela hodne. a pochopitelne to sani studeneho vzduchu je vylepseni
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

NoX>> si mě trošku zaskočil, nejdřív se ptáš co a jak a pak to s tebe leze.

Nasávání se dělá z nárazníku pač je tam asi nejstudenější vzduch a asi i díky tomu že dochází k "přeplňování" :D Jinak opravdu teplý vzduch obsahuje méně Kyslíku než vzduch studený.Takže by se opravdu dalo říct že se studenějším vzduchem je směs chudší.Složení směsi zase řídí lamda sonda atd :D
:sane: :roztleskavacka: :sane:
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

ja chtel vedet, jak to ma byt v originale. jinak o autech neco malo vim :-))
Uživatelský avatar
toxik-q
Administrátoři
Příspěvky: 2337
Registrován: 11 srp 2007, 18:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toxik-q »

neci neci :-) ja uz mam vlozku v origo boxu :wink: ale napadlo me co a jak kdyby se tam privedo vic vzduchu nez je origo privod :wink: at uz nahrazeni originalniho privodu vetsim prurezem nebo ponechat origo privod a predelat ten co je jakoby prisavani tepleho vzduchu od svodu :roll:
Uživatelský avatar
Pučis89
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 690
Registrován: 11 pro 2007, 13:15
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pučis89 »

Hej tak jak se tu bavive porad o tom boxu,tak mi to nedalo a rozdelal sem ho,ale nejak nechapu proc to sani co vede z masky do boxu vede pod ten filtr a ne nad nej! :co_ted: kdyz sani je pod nim,hmhm nemam pravdu?
1.5 TD
Odpovědět