Stránka 2 z 3
Napsal: 12 čer 2007, 11:00
od KAWAS
Jj,vědět dám,teď s autem už jezdí většinou mladá,a ani si nestěžuje

tak se to snad zlepšilo...

bere benzin jen Shell nebo u OMV
Napsal: 18 čer 2007, 18:45
od KAWAS
Tak už scháním nějakej ten čistič vstřiků,pořád se to občas zadusí...

Napsal: 19 čer 2007, 08:20
od Berry
Aha tak toje zajimave no hlavne ze uz to slape lip

by me zajimalo jak jsme daval styx myslim ten Redex
Napsal: 19 čer 2007, 19:04
od KAWAS
No právě že to nešlape..

Takže řeším někej ten čistič...
Napsal: 19 čer 2007, 20:41
od Vašátor
Mno tak já najezdil zatím asi 100Km a od nalití přípravku STP se autí nijak markantně nezadusilo. Možná to je jen náhoda, možná to funguje. Já doufám, že to funguje

.
Ovšem při vyřazení za jízdy otáčky motoru stále spadnou až někam k 350ot. a až co motor zaklepe, pomalu vylezou zpět na normální volnoběh

Napsal: 19 čer 2007, 21:11
od KAWAS
A myslíš že to bude tím čističem co se přidává do benzinu..? Tohle bych spíš řekl že dělá zadělaná škrtící klapka... U Felicií nebo u koncernovejch 1.6tek tohle dělalo když odcházela škrtící klapka...
Napsal: 20 čer 2007, 12:09
od Vašátor
jj, klapku chci taky vyčistit. Jak jsem psal - mám dva problémy: motor se při rozjezdu zadusí a pak vystřelí jako raketa (teď se mi zdá, že po nalití čištiče palivové soustavy to jaxtax vymizelo. A druhý problém je s volnoběhem. Klapku taky podezřívám, ovšem ještě jsem neměl čas na to mrknout - státnice.
Napsal: 20 čer 2007, 15:12
od KAWAS
Jo jo,to bylo první co jsem udělal když to začlo cukat,vyčistil jsem komplet klapku a vyměnil svíčky... Ale moc to nepomohlo,tak teď už dávám do benzínu ten čistič..Mimo to mi ještě odešlo čidlo na snímání polohy klikovky,a aby toho nebylo málo tak ještě ''hydrošok'' na jednom válci.... Takže velká radost..

.. Ale už je to v poho..

Napsal: 21 čer 2007, 11:06
od Vašátor
Mohu se zeptat jakým způsobem jsi klapku čistil? Nějakým přípravkem nebo čistě ručně - hadr + líh.
A ještě bych měl dotaz - kde najdu váhu vzduchu a jak ji lze pročistit?
Mno, naše autíčko je pravidelně servisováno (mojí osobou). Při výměně svíček, filtrů, oleje .... jsem si taky sliboval, že stávkovat přestane a prd

. Vyhrožování taky nepomáhá

Napsal: 22 čer 2007, 14:04
od KAWAS
Tak klapku jsem čistil jak ručně,to jsem čistil a promazal mechanismus servo motorku a převodů tak i jsem koupil u nás v KELLI spray přímo na nečistoty v klapce nebo karburátorů..super věc ale nepamatuju si název...Pěkně to rozpustilo všechny srač..

A váhu vzduchu jsem zatím nečistil ani neřešil,ale myslím že ji stopro najdeš na sacím potrubí...
Napsal: 22 čer 2007, 14:43
od okura
Ty máš benzín? Tak tam, asi váhu vzduchu nenajdeš.
Co máš asi na mysli je snímač tlaku v sání(MAP) nebo snímač teploty vzduchu (IAT) a podle typu vstřikovácího systému může být i měření průtoku vzduchu (MAF) nic víc tam není

Napsal: 22 čer 2007, 14:49
od KAWAS
Aha..

.. ale jak jsem psal,zatím jsem ji neřešil,a až budu tak ji najdu mrchu..

Napsal: 25 čer 2007, 20:19
od Vašátor
Tak jsem vyčistil klapku vzduchu a problém s kolísáním volnoběhu při vyřazení za jízdy zmizel

. Chvíli sice trvalo, než si na to elektronika zvykla, ale již je to OK. Díkec za rady

Napsal: 26 čer 2007, 20:27
od KAWAS
Tak hlavně že to šlape...

Nějaké vadné čidlo či co
Napsal: 10 srp 2007, 16:54
od Schtulman
Ahoj zkušenější. Mám problem ze svým autkem. Nakoupil jsem plno nových bebechu na auto (čiré světla, potahy....) a začlo se mi fakt dařit. Když jedu na nižší otáčky, asi kolem 2000 a trochu na to šlápnu začne to trochu cukat, navíc se rožlo oranžové světlo na přístrojovce. To co je na špatné spalovaní nebo emise a bůh ví na co ještě. Na volnoběh to trochu plive z výfuku a sem tam to drží otačky asi o 500 víc než normálně. Myslín na volnoběh. Toby nebylo tak strašné, ale zajel jsem hnedka za kámošem na diagnostíku, stálo kolem 100 litru, snažil se to napíchnout a nic. Vůbecmu to nenačetlo. Může to byt nějaká vada na řídicí jednotce? A co se týče toho čidla co si myslíte že to bude. jinač to jede docela normalě. Mám 1,4i X14NZ. Dík za radu všem