Stránka 2 z 3
Re: Cukání motoru
Napsal: 27 zář 2011, 19:46
od bumbik
no jenže já mám zapalovací modul vyměněný za nový originál bosch ! tak tam přece žádná guma špatná být nemůže ... mám nové svíčky brisk od března nový palivový filtr nový krokáč nový ten EGR ventil před 2 lety vyměněnou váhu vzduchu za starší ale nebyl problém ...
Re: Cukání motoru
Napsal: 27 zář 2011, 19:48
od bumbik
samozřejmě vyměněný i olejový filtr olej vzduchový filtr ale problém stále přetrvává, ale je zvláštní, že teď když jsem jel z práce, tak jsem před prací nastartoval chvilku jsem stál u auta s nastartovaným motorem, otáčky byly stále stejné, kolik nevím, jelikož nemám otáčkoměr ... pak jsem sednul a rozjel se a vůbec se to necukalo, prostě pokud to chviličku po nastartování nechám stát na volnoběh a pak jedu, tak není problém, tak nevím, jestli to je třeba čidlem kliky nebo co to může být - díky moc za pomoc ... fakt nevím
Re: Cukání motoru
Napsal: 30 zář 2011, 11:57
od bumbik
tak jsem otestoval váhu vzduchu, když jsem z ní odpojil konektor, tak motor se cukal jak kráva a sotva to jelo .... připojil jsem ji za chodu a motor nabral doslova svěží dech, valilo to o dost lépe, takže váha vzduchu dobrá! EGR ventil nový, volnoběžný motorek krokový nový, zapalovací modul nový - vše bosch akorát egr je pierburg, nové svíčky filtry olej a už mě to neskutečně sere!!! já třeba jedu na setrvačnost mezi 50 - 60 km a najednou šlápnu na plyn auto se trochu zadusí a pak už jde za plynem ... a pokud je auto úplně ledové a nechám ho přes noc venku stát a ráno přijdu k autu nastartuju v pohodě otáčky se ustálí a jsou ok já se rozjedu a tak po 200 metrech se auto začne brutálně kousat tak musím pustit plyn a pak ho znova zmáčknout, zkoušel jsem už i ten plyn nepouštět a držet ho úplně plný a auto akorát škubalo škubalo ale diagnostika se prostě nerozsvítila! a pak to najednou chytlo druhý dech vystřelilo to jak raketa a už to jelo, tak pokud někoho napadá, čím to může být ... jinak za zátáčkou jsem přidal dost plynu a trochu se to škubalo a postupně se to dostávalo do otáček, doslova, jako bych postupně uvolňoval nějaký špunt a a dojel jsem tak 200 m a pak už to jelo ok, protože se to trošku zahřálo, zkrátka za studena to dost zlobí za tepla to akorát má prodlevu u plynu, jak jsem psal ... že to nejde hned za plynem ...
Re: Cukání motoru
Napsal: 22 říj 2011, 13:48
od tomes001
bumbik píše:tak jsem otestoval váhu vzduchu, když jsem z ní odpojil konektor, tak motor se cukal jak kráva a sotva to jelo .... připojil jsem ji za chodu a motor nabral doslova svěží dech, valilo to o dost lépe, takže váha vzduchu dobrá! EGR ventil nový, volnoběžný motorek krokový nový, zapalovací modul nový - vše bosch akorát egr je pierburg, nové svíčky filtry olej a už mě to neskutečně sere!!! já třeba jedu na setrvačnost mezi 50 - 60 km a najednou šlápnu na plyn auto se trochu zadusí a pak už jde za plynem ... a pokud je auto úplně ledové a nechám ho přes noc venku stát a ráno přijdu k autu nastartuju v pohodě otáčky se ustálí a jsou ok já se rozjedu a tak po 200 metrech se auto začne brutálně kousat tak musím pustit plyn a pak ho znova zmáčknout, zkoušel jsem už i ten plyn nepouštět a držet ho úplně plný a auto akorát škubalo škubalo ale diagnostika se prostě nerozsvítila! a pak to najednou chytlo druhý dech vystřelilo to jak raketa a už to jelo, tak pokud někoho napadá, čím to může být ... jinak za zátáčkou jsem přidal dost plynu a trochu se to škubalo a postupně se to dostávalo do otáček, doslova, jako bych postupně uvolňoval nějaký špunt a a dojel jsem tak 200 m a pak už to jelo ok, protože se to trošku zahřálo, zkrátka za studena to dost zlobí za tepla to akorát má prodlevu u plynu, jak jsem psal ... že to nejde hned za plynem ...
čau, mám stejnej problém, už jsi to vyřešil? Ten krokovej motorek co sem dal fotku Dodci mám měněnej a stejně mě to při studeným motoru cuká, nejde do otáček...
Čím to může tedy být?
Re: Cukání motoru
Napsal: 22 říj 2011, 13:57
od bumbik
už to mám spraveno!!!! mě to cukalo za studena šíleně a bylo to čidlem teploty chladící kapaliny - stálo tuším 300 ... a už to dělá zcela minimálně je to tak o 90% lepší!!! a prodleva u plynu - konečně na to někdo přišel jeden známý na to přišel, když se podíváš na karburátor, tedy ten jakože karburátor, co má corsa, už bez plovákové komory, tak do ní vede klapka plynového lanka a mi to přisává vzduch kolem ní, protože lanko plynu je volné! má být víc naplé, ale štělování lanka je na konci, tak teď mi kolega pořídil nové lanko plynu stálo taky kolem 300 vyměnil jsem seštelováno a prodleva u plynu je pryč - totiž mě nechodila ta klapka v tom karburátoru, protože to lanko bylo tak volné, že než se klapka plynového lanka (to je taková půlkulatá plastová blbost, ve které je konec plastového lanka vedle krokáče) pohla do pozice, ve které má auto zabírat, tak to byla ta prodleva a protože to bylo volné, tak se za jízdy klapka hýbala a kolem ní to přisávalo vzduch, takže to mátlo řídící jednotku proto byl problém, lanko vyměněno napnuto a vzduch to nepřisává prodleva žádná a za studena ti to dělá na 90% čidlo teploty chladící kapaliny - je to přímo na bloku motoru jakoby vpravo od vzduchového filtru, přímo na motoru vedou do toho káblíky 2 v bužírce a na konci konektor do čipla zaplej, já jsem měl i ty káblíky zkorodované, tak jsem to přepájel ... a čidlo vyměnil a za studena už to skoro vůbec necuká jen někdy a zcela miniaturně a bylo mi řečeno, že holt smůla starší auto za studena už nemá tak dobrý chod je to opotřebením ideální to být nemůže, ale to už neřeš naši na novém autě taky občas mají cukání a řekli jim, dokud není motor teplý, tak se nedá nic dělat, je to spíš haluz, když to někomu za studena jde úpe bez cukání a prodlevy úplně ... ale mi to skutečně dělá jen někdy a jen velmi slabě téměř vůbec ... vyměň čidlo, pokud máš i prodlevu na plynu pokud máš pocuknutí při zmáčknutí plynu, tak pohýbej s klapkou plynu, jestli je volná, tak máš to lanko na pytel ... jako já ... jinak ti neporadím, nejsem automechanik ...
Re: Cukání motoru
Napsal: 22 říj 2011, 14:21
od jamal.jefries
někdy do toho čidla teploty vede jenom jeden kablik jako třebas mě je to na typu motoru ale tu uvidíš

je to na těch sacích parohách

Re: Cukání motoru
Napsal: 02 lis 2011, 17:47
od zdendau
Já mám podobný problém.Za studena to startuje a jede nádherně ale pokud je teplota vzduchu nižží jak 17 stupňů.Pokud je nad 17 tak to nastartuje a rozjíždím se přískokem dost se to dusí a když přidám plyn tak se to pomalu zastaví a začne to skákat,pokud pak protočím pořádně dvojku tak to zmizí a jede to už normálně.Ale jenom dvojku.Je to dost blbé pokud vjíždím do křižovatky která je ode mne asi 20 metrů.V servisu na nic nepřišli připojili diagnostiku a bylo vše v pořádku.Měnil jsem lambdu,snímač otáček co je dole pod motorem(s každou výměnou to bylo o trochu lepší)a svíčky.Teď zkusím asi ty snímače teploty.
Mám B 97 1,2 33kw benzin
Když šlápnu hodně na plyn tak to zabublá a pak neochotně pomalu zrychluje.
Re: Cukání motoru
Napsal: 02 lis 2011, 18:54
od bumbik
tipl bych to čidlo teploty chladící kapaliny nebo krokový motor (volnoběžný regulační ventil) nebo váha vzduchu nebo EGR ventil, nejsem odborník ale podle toho co jsem tu na fóru četl a podle toho, co to dělalo mě je to podle mě něco z toho!!! odhaduju, že to bude ale čidlem teploty chladící kapaliny

ale může to být klidně nějaký zkorodovaný kabel u řídící jednotky, to by se na diagnostice neobjevilo!
Re: Cukání motoru
Napsal: 02 lis 2011, 19:09
od zdendau
není tu někde nějaké šéma jak je to tam na tom motoru poskládané,je tam všude drátů nepočítaně a čidel také
Re: Cukání motoru
Napsal: 02 lis 2011, 19:15
od bumbik
co se týče čidla teploty, tak já ho mám na svém autě na levé straně motoru vedle svíček vlevo vede do něj kabel odšroubuješ klíčem a našroubuješ jiné, nic těžkého ... před motorem u chladiče je olejový tlakový spínač a od něj vlevo mám to čidlo teploty ... ale já mám corsu B 1.0 ročník 2000
Re: Cukání motoru
Napsal: 03 lis 2011, 10:48
od zdendau
našel jsem dva druhy teplotních čidel.Jedno je spínací a druhé má v sobě NTC(odpor).Ty spínací jsem našel na 100 ,120 stupňů.Ty NTC jsem našel s různým odporem.Co tam tedy má být?Je jasné že vyměním čidlo s čepičkou za čidlo s čepičkou,a dvojkontakt za dvojkontakt ale co ty teploty?
jo a výrobci HELLA,EPS a FEBI které je kvalitnější
Re: Cukání motoru
Napsal: 03 lis 2011, 10:53
od bumbik
bohužel nejsem automechanik a je to pro mě španělská vesnice ale já tam mám teplotní čidlo jedno, né dvě! možná si to pleteš s tím olejovým tlakovým spínačem, ten je na bloku motoru zepředu od chladiče a pak vedle jakoby na straně spolujezdce na bloku motoru zleva vlastně tam mám to čidlo teploty motoru, kde to máš ty, netuším bohužel nejsem schopen poradit ...
Re: Cukání motoru
Napsal: 03 lis 2011, 10:58
od jamal.jefries
čidlo teploty motoru je v sacích parohách a né v bloku motoru viz. foto.vim to páč už sem ho jednou měnil a je to práce tak na půl hodinky

Re: Cukání motoru
Napsal: 03 lis 2011, 11:47
od zdendau
tak je to toto jako máš na fotkách.No a teď ta teplota 100 nebo 120 stupňů.Jaký to má vliv?
jo dodatečně dávám foto snímačů které by se měli hodit na ten můj motor.No to jsem z toho blázen.
Re: Cukání motoru
Napsal: 03 lis 2011, 12:44
od bumbik
nevím jak vy hoši, ale já to mám přímo na bloku motoru, nekecám, klidně to vyfotím!!! a je to to čidlo viz. 1. obrázek od kolegy! aspoň tak to mám já ... ale jak to máte vy, netuším ...