Stránka 2 z 8
Napsal: 28 srp 2007, 21:39
od Confidence
A diky moc za vasi snahu pomoct

Napsal: 28 srp 2007, 22:16
od pepex
vzduchový filtr si skontroluješ sam...
Napsal: 28 srp 2007, 22:20
od Corsar
Confidence píše:Ta kontrolka se zatim rozsvirila jen jednou.
Potom bych začal diagnostikou. Buď domácí zadarmo (
http://opelastra.cz/technika/zavady.htm) nebo v servisu.
Napsal: 29 srp 2007, 08:11
od Berry
Hele v servisu to zas tak nestoji certa kus,a le nedej na ni jinak to bude moc mco drahe jestli nakoupis veci co ti diagnostika rekne me toho rekla ze ybch za ten motor nechal aspon 15tis
Vis co udelej dam ti radu ktera te bude stat par stovek jen(myslim materialne do auta):
1) vymen svicky nevis co ams za motor me staly 500,- vsechny 3 Bosch
2) vzduchovy filtr stoji 150,-
3) vycistit skritici klapku em to delali v servisu zadarmo jinak to stoji 300,- je to takovy specialni sprej v podobne bance jako wd-40 sundas hrdlo sani a tam to hezky prostriknes chce to delat ve dvou aby jeden slapal na plyn a druhy ji tim porstrikoval a obcas vycistil hadrem
4) jestli mas vahu vzduchu da se prstem zkouknout zda neni spinava a to kdyz odpojis tu rouru pred vzduchovym filtrem
Jinak presne volnobezne otacky jsou dany ECU(ridici jednotka) motoru presne enni to emchanicky jako u skodovek a tim padem neco tomu bude vadit,ale ver mi me to delalo neskutency brajgl fakt jo a dal sjem to komplet do cajku

Napsal: 29 srp 2007, 08:30
od Confidence
Diky moc, Berry. Motor mam stejny jako ty 1.0 trivalec. Muzes treba zaslat link jake svicky jsi kupoval? A jaky ma byt ten vzduchovy filtr? Svicky i ten filtr se daji vymenit nejak svepomoci?
A ta vaha vzduchu - to nevim, jestli mam...
Napsal: 29 srp 2007, 08:51
od Berry
Vahu vzduchu a agr ventil bouzel ams stejne jako ja to ma kazda 1.0 12V a 1.2 16V jsou to veci akorat ktere se muzou podelat:-) jinak vzduchovy filtr je presne na corsu a kdyz pujdes do jakehokoli servisu tak ti ho prodaji spravny nebo odkud jsi ze ybchom to spolu obehali nebo bych ti to sehnal v autocora jinak svicky to same reknes v servisu enbo v enjake mototechne ez chces svicky na tenhle motor 1.0 12V do corsy b a prinesou ti je to neni nic tezkeho filtr si bymensi sam a svicky v servisu je to totiz na takovy dlouhy hubeny klic a ja ho aspon nemam ale vymena stoji asi 99kc

Napsal: 29 srp 2007, 09:15
od Confidence
Dobra, tak zkontroluju tu vahu. Koupim filtr, svicky a necham v servise vymenit a taky vycistit tu klapku... diky za radu. Mozna kouknu po netu, jaky svicky a filtry jsou a za jake ceny. Jinak jsem zdaleka, ale moc diky za tvou ochotu a rady!

Napsal: 29 srp 2007, 09:24
od Geri007
Confidence: nvim jak presne ten 1.0 moturek ale oeplici maji jeste ,,ventil volnobeznych otacek,, - krokovy moturek je to v odstate ventil s pruzinkou a po nastartovani vyjizdi a zajizdi podle potreby a udaju z ECU. ten se obsas taky zaspiny a je treba ho vycistit.. to pak dela ten problem co mas. ze volnobeh nebezi pravidelne a ma tendence nekdy i chcipat.. tak se mrkni bo zeptej jelsit to tam taky mas.. jinak pokud by to bylo dobre pristupny tak je to prace na pul hodky demontazm cisteni, montaz:-)))
Napsal: 29 srp 2007, 09:26
od Confidence
Geri: diky, pokusim se zjistit... Nebo nevi to tu nekdo

Napsal: 29 srp 2007, 09:34
od Mike Mad
kdyby jste tankovali na shellce tak nemate problemy se zasranou skrtici klapkou a zajebanym egr ventilem hehe
Napsal: 29 srp 2007, 09:54
od Berry
To Mike mad: ja tnakuju jen Shell v-power a Benzina Verva 100, ael tohl eby asi jeste dusledek preechozi majitelky a ten krokovy moturek je mala pravdepodobnost ale kdyz uz tak je lepsi ho bymenit cely,a el tyhle motor 3-zylinder jsou nachylny na kazdou chujovinu tak je lepsi zacit od tech mene nakladnych veci a pak se postet do vetsich
Napsal: 03 dub 2008, 21:04
od Radovanus
Nazdar lidi, před měsícem jsem koupil Corsu C 1.0 12V 2001.
Taky mě zlobí otáčky na volnoběh. Řekl bych, že moc vysoký (1000).
Díky tomu se špatně řadí z jedničky dvojka - drobet to cuká, a na dvojku jede i bez plynu skoro 10 km/h.
Další věc je občasné cuknutí. Jakoby motor vynechal. Děje se to tak každých pět minut, ale ne pravidelně.
Ještě jsem se chtěl zeptat, jestli někdo nemá zkušenost s takovým vibrujícím zvukem někde mezi palubovkou a motorem, když je motor v tahu.
No to by mohlo stačit. Napoprvé

Potíž je v tom, že žiju v Irsku a místní servisy jsou plné diletantů a neumělů. Není to tak jednoduché jako doma.
Díky za případné rady a připomínky.
b 1,0 12v 00
Napsal: 13 dub 2008, 00:29
od nadepe
cau muze te me popsat skrtici klapku ? jak ji vycistit a kde ji nandu? diky moc prima by bylo kdyby jste me to i vyfotily jak to vlastne vypada
Napsal: 13 dub 2008, 16:46
od Berry
Skritici klapka se skryva pod plastovym hrdlem sani ktere se odmontuje na tri imbusove srouby je to ta vec ktera je konecna na trase od air boxu, vzduchoveho filtru, vahy vzduchu pak sani anakonec je toto hrdlo, to kdyz se odmuntuje tak pod nim je skrtici klapka a ta se cisti takovy sajrajtem pak se motor nastartuje a vse vylita vyfukem a je to pak je dobre neco na procisteni vstriku a mas to hotove

Napsal: 22 dub 2008, 23:23
od --blaster--
Take bych se chtel zeptat . Ma corsa obcas,kdyz jedu a dam neutral tak z niceho nic si sama drzi otacky tak asi 1600,nekdy max 2000.- ale to spis vyjimecne,jedu v pohode,pak zastavim a zas normalka cca tech 900 .- potom zas clovek jede . . . vsechno v pohode ,a pak zas po nejaky dobe dam neutral,zastavim a drzi si otacky nekde okolo tech 1600.- a z nice ho nic treba spadnou zpet na 900 .- .Nevite cim by to mohlo byt ?
Jinak musim rict,ze mi taky dost zere olej . . . ale to je asi normalni