Stránka 2 z 12

Napsal: 02 říj 2007, 20:57
od andre.fuchs
:idea:

Napsal: 02 říj 2007, 21:00
od Vtomas
...zkus po zapnuti klicku do polohy 1 a melo by se cerpadlo zapnout - takovy zahuceni :lol:

Napsal: 02 říj 2007, 21:01
od Vtomas
pokud ne tak bez po kabelech jestli nejsou nekde preruseny atd.

Napsal: 08 říj 2007, 19:18
od andre.fuchs
Tak už jsem na to konečně přišel,bylo to čerpadlo,sice jsem se při výměně skoro otrávil ale už konečně jezdí,nikdy bych užto čerpadlo nechtěl měnit,je to pakárna :lol:

Napsal: 08 říj 2007, 19:22
od suby
andre.fuchs>>>Prosím tě, dej sem fotku toho čerpadla, nebo pošli na mail. Podívám se po něm v práci. Prosím podrobné foto, vstupů a výstupů a konektorů. Díky

Napsal: 08 říj 2007, 19:31
od andre.fuchs
suby:zejtra ho nafotim a pošlu :wink:

Napsal: 08 říj 2007, 19:33
od suby
jj, to bude super.

Napsal: 10 říj 2007, 22:36
od andre.fuchs
tady máš tu fotku :lol:

Napsal: 11 říj 2007, 15:57
od sladas opc
přesně toto čerpadlo jsem měl taky,ale už se nedělá přeně tohle takže jsem musel předělat svorkovnici,cena čerpadla byla 5500kč od bosch

Napsal: 11 říj 2007, 17:18
od andre.fuchs
jý ho kupoval na vrakáči za 1500

Napsal: 11 říj 2007, 17:51
od suby
andre.fuchs>>>Hmm, tak tohle teda v práci nemáme. :(

1.0 12V>Zahřátá nestartuje

Napsal: 03 pro 2007, 23:53
od jiroun
Zdravim ty co tomu rozuměj a chtěj mi helfnout.Nechal sem měnit u mojí corsičky 1.0 12v r.v.99 rozvodovej řetěz a napínák+svíčky a olej.Od tý doby mi nechce zahřátá chytat.Za studena chytne v poho,ale jak jedu dýl,chcípnu jí a po cca 5min.uz ji nenastartuju.Vez sem to mechanikovi a prej ta výměna a jeho oprava na to nemá vliv.Nevíte co by to mohlo bejt.Teplotní čidlo motoru to neni,to sem testoval.Řídící jednotka mi nepustí mínus na relé pro čerpadlo,ani na zapalování.Startér točí jako blázen a ani to neškytne.Po schladnutí motoru je vše O.K
Dííííkes
Upraven nadpis,pro lepší orientaci.Havli

Napsal: 04 pro 2007, 00:03
od Pívas
Že by vadné čidlo motoru? :wink: myslím na 95% :D

Napsal: 04 pro 2007, 00:05
od Pívas
No 99% :D

Napsal: 04 pro 2007, 08:14
od Paluš
To vypadá na to, že se ti corsička asi uchlastává až se zahřeje ... pokud ti to chytá studený v pohodě. Máš od výměny rozvodů vyšší spotřebu ? Pokud ano, tak si nech zkontrolovat teplotní čidlo motoru popř lambda sondu ... mohlo se stát, že ti jedna z těch věcí mohla odejít ... a nebo ti ji mohli poškodit ... ale to bych už spekuloval :wink:
Zajeď se zahřátým autem na emise ... tam to zjistí hned ... nedělá-li to nějaký trouba, tak to poměrně rychle zjistí.