Stránka 2 z 8

Napsal: 22 říj 2007, 08:53
od Berry
Tak to mas supr, me to delalo to same a presne vaha vzduchu to vyresila , tak at slape on pak ten litrovy motor dokaze prekvapit 8)

Napsal: 28 říj 2007, 18:04
od Yanek
:cry: hmm tak to mě ted dělá taky normálně mi jede tak na čtvrt plynu a jak přidám dusí se škube a nemá sílu zejtra du do servisu tak jestli to bude váhou koupim jí v cartechu a vyměnim sám stejně mi budou zejtra dělat vodní pumpu a olej tak to nechám hodit na diagnostiku a uvidim váhu si zmáknu vyměnit bez problémů a cenu mám celkem fajn za originál bosch

Napsal: 28 říj 2007, 18:50
od KAWAS
čus,mám taky dlouhodobější problém s tím dusením,hlavně je to při rozjezdu... máte někdo foto kde ta váha vzduchu je..? Myslel jsem že je někde na sání ale kdosi mě vyvedl z omylu.. :shock:

Napsal: 28 říj 2007, 18:55
od Yanek
koukni za filtr na sací potrubí bude jedinej mezikus od kterýho vede kabel a kdopak ti povidal že to neni na sání tomu vyřid at už to nehulí :lol:

Napsal: 28 říj 2007, 19:21
od KAWAS
viewtopic.php?t=422&postdays=0&postorder=asc&start=15 tady na to se mrkni,pán psal že sem na omylu...

Napsal: 28 říj 2007, 19:22
od KAWAS
jo má nick okura :)

Napsal: 29 říj 2007, 12:12
od okura
no co máš za motor? Litrovej x10xe? tak ji najdeš, ale pouze u tady toho motoru

Napsal: 29 říj 2007, 16:34
od Yanek
:lol: nj samozdřejmě a u astry x18xe1 jí mam asi na vejfuku nebo co :wink:

váha vzduchu reguluje průtok vzduchu a nikdy sem jí neviděl jinde než za filtrem at už u benzínu nebo i u dýzlu tak a ted mě vyved z omylu :wink:

Napsal: 29 říj 2007, 18:13
od pepex
Yanek píše::lol: nj samozdřejmě a u astry x18xe1 jí mam asi na vejfuku nebo co :wink:

váha vzduchu reguluje průtok vzduchu a nikdy sem jí neviděl jinde než za filtrem at už u benzínu nebo i u dýzlu tak a ted mě vyved z omylu :wink:
nechci bejt chytrej,ale chtěls vyvést z omylu...

Váha vduchu nereguluje a nikdy nebude.
(Vyjma VW Diesel,kde se přivírá škrtící klapka v závislosti také na tlaku v sání.. )
Regulace je akorát v množství a délce vstřiku vstřikovaného paliva.
V závoslosti právě na průtoku vzduchu,stejně na tlaku v sacím potrubí, stejně jako na množství nasátého vzduchu.Všechny tyto termíny jsou dané pro jednotlivé výrobce aut,každý má své jednotky,názvu tudíž i měřiče.

Jinak je většinou za filtrem :lol:

Čoveče se podívám na tu astru 1.8 :wink:

Napsal: 29 říj 2007, 18:32
od Yanek
:wink: ok tak já jí zatim viděl jenom na oplech a oktávce tdi a fábii a vždycky byla za filtrem jinam vlastně ani neni potřeba jí dávat to už by byla zbytečná jinak naco přesně je mi teda asi uniká a neboj jestli chceš já ti jí vyfotim nebo najdu fotku mýho motoru :wink:

Napsal: 29 říj 2007, 18:35
od pepex
to je na mě?já sem automechanik ,mě fotky posílat nemusíš....Teda pokud nepotřebuješ poradit...

Napsal: 29 říj 2007, 18:37
od Yanek
nj já se tu jenom hádal že váha je za filtrem aspon já jí jinde neviděl :lol:

a funkci sem vysvětlil samo blbě :oops:

Napsal: 29 říj 2007, 19:12
od pepex
séér na to,buď rád že máš Corsu... :lol:

Napsal: 29 říj 2007, 19:14
od Yanek
:lol: nj hlavně že vim kde to maj mý dva blitzy a vim že ten menší to má rozbitý :lol:

Napsal: 30 říj 2007, 08:29
od Berry
No chtel jsem rict ze vaha vzduchu reguluju prutok vzduchu, tak to rikali i opelu nechal jsem si vysvetlit halvnim technikem opelu jak to funguje a proc to delalo co delalo, jinak vaha vzduchu je vzdy mezi vzduchovym filtrem a hrdlem sani pod kterym je skrtici klapka, jinak vaha vzduchu je obyc plas ktery v sobe ma cidlo se svoji vlastni ECU, ktera shromazduje informace o mnozstvi nasavaneho vzduchu a predava to dal do hlavni ECU motoru a proto tam podelana vaha vzduchu ma takovy vliv na chod motoru, protoze pokud posila spatne informace pak hlavni ECU davkuje spatne palivo a chovani motoru nevyrovnane, pokud nekdo ma jiny nazor ja mu ho neberu,a le to co napsal Yanek byla pravda, no myslim ze neni problem abych sehnal u opelu pisemne nebo graficke vysvetleni funkce vahy vzduchu a pak to sem hodim, jinak abych rekl i ktematu,a le myslim ze uz tady toho bylo hodne receno, hlavni je aby se to hodilo na diagnostiku, vycistila se krtici klapak zkontroloval saci trakt a pripadne vymenila baha vzduchu , vymazali pak chyby z ECU a nove nastavila 8)