Stránka 2 z 30
Napsal: 05 bře 2007, 15:35
od Yon
A nemel byste pls nekdo schematko toho kabelu na starsi zasuvku (r.96)? Nejlip pro pripojeni PDA (PalmOS a OBD Gauge). Preci jenom je 1300 za kabel celkem dost

Lambda sonda
Napsal: 30 bře 2007, 20:55
od Ithal
mám problém.mám 1,2i a po každých 15 až 20 km se mi rozsvítí ta hnusná kontrolka poruchy.myslim že by to mohla dělat lambda ale nemá tam na palubce zvlášt kontrolku???
Napsal: 30 bře 2007, 22:22
od Paluš
Už jsem ti odpověděl na tvůj dotaz ze SZ.
K té kontrolce ... lambda nemá exstra kontrolku
Na palubce máš oranžovou kontrolku vypadající jako motorek nebo jako čerpadlo. To je kontrolka pro řízení motoru. Je-li někde chyba v řízení motoru a chybí-li řídící jednotce nějaký udaj , tak se rožne.
V tvém případě budeš mít na 99% vadnou lambdu, když ji máš mechanicky poškozenou

... je to citlivá součástka i když se to na první pohled nezdá ....
Napsal: 31 bře 2007, 16:34
od tomert23
auto ide normálne len sem tam zasvieti oranžová kontrolka motoru. 100 percent lambda sonda.
Napsal: 31 bře 2007, 17:16
od Ithal
tag.vymenil jsem lamdu a zatim to po 30ti kilákách nic neudělalo.tak snad už je toho trápení konec.děkuju všem kdo poradily
Napsal: 31 bře 2007, 20:47
od Paluš
suby:
Mno nevím, ale tento návod mu bude k ničemu, neboť má 16pinovou eurozásuvku.
Ten návod je pro starší 10pinové zásuvky ... vyblikávací způsob.
Pokud se mýlím, tak mně poučte

Napsal: 01 dub 2007, 11:31
od suby
Paluš>>> Někde jsem viděl jak zapojit i 16 pin. Tak se potom podívám a když tak doplním...
Napsal: 01 dub 2007, 12:25
od Paluš
Napsal: 01 dub 2007, 13:21
od suby
Napsal: 01 dub 2007, 16:29
od Paluš
suby: .... koukal jsem na tu stránku a zaměřil jsem se na tu 16pinovou zásuvku.
Mně se to ale moc nezdá a i autor se tam zmiňuje, že neručí za poškození ŘJ..
S tou 10pinovou je to jasný, ale 16pinovou zástrčku vyblikávat

.... leda že by to mělo i tutu podporu ... ale o té nevím a nezkoušel jsem to ... a ani nemám odvahu to zkoušet
Nicméně sem dám postup a popis vybl. způsobu na corsu pro 33kW pro typy motorů 12 NZ, C 12 NZ, X 12 SZ a s 10pin. zásuvkou přímo z ESItronic.
Pro typ motoru X 12 XE 48Kw s 16pinovou zásuvkou se ESI s vyblikáváním nezmiňuje. Tady je zapotřebí asi jen diagn. mašinu s KTS.
Jak jsem se už zmínil ... nezkoušel jsem 16pin. zásuvku vyblikávat ....
POKUD TO ALE NĚKDO ZKOUŠEL, TAK TO SEM DEJTE.
Napsal: 01 dub 2007, 17:15
od Paluš
To by mohlo jít s tou diodou.
Měla by to být ale ledka s kilovým odporem ... to se používalo u starších vozů, kde nebyla ještě 16pinová eurozásuvka a kde nebyla kontrolka na palubce ... možná by to tak šlo i nových aut, ale opravdu nevím.
Na každý pád se ho zeptej taky jaký má ročník a typ motoru.
Napsal: 02 dub 2007, 12:40
od Ithal
Zatim to maká vpohodě.zatim najeto skoro 100kiláků a nic.Ondro domluvíme se na ceně.já ti zavolám.jestli někdo nejde způsob jak vyblikat 16pinovou zásuvku tak bude dobrej.já prohledal už několik serverů a nic vždycky odkážou jen na 10-ti pin.takže to asi fakt nejde
Napsal: 02 dub 2007, 17:46
od sladas opc
ithale za 500je tvoje má najeto 30tisií a vydržej tak 90000tisic km,což si myslim dobrá cenanová 1700 a víš.
Napsal: 03 dub 2007, 07:48
od Ithal
ok sme domluvený.bude ti to stačit 17.po vejplatě???ted jsem suchej.jestli ne tak ty prachy nějak seženu.zatim dík
Napsal: 09 dub 2007, 13:39
od Paluš
Takže ... jak to je s vyblikáváním 16pinové zásuvky.
Na školení jsem se ptal a standartně to nejde .
Výjimka je akorát u Opla escorta a to jen některý model.
U ostatních aut to nelze a i kdyby se snad našel nějaký mimostandartní způsob vyblikávání, hrozí poškození ŘJ a velice nás na to upozorňovali. Stačí chybně propojit piny a je vymalováno ...
Takže 16pin. nezkoušet VYBLIKÁVAT ! ! !