jooooj, tak to je škoda!!! Ale tak co se dá dělat, snad se něco najde a když ne, tak ta 1.4 16v taky nejede špatně ...každopádně děkuju za informace zkusím v nejbližších dnech lehnout pod auto a změřit to (i kdyby jen ze zvědavosti).
Zdravim... Jestli sem si to celé dobře přečetl a pochopil tak když bych chěl u svojí Corsy 1.2 zaměnit za motor 1.4 16v tak ho můžu vzít i z Tigry... Ale- musim vyměnit pumpu, chladič první díl vejfuku s kaťákem, el. a brzdy je samozřejmost... Jo a teda na technický neprojdu teda jo.? Nebo když se trochu zaplatí přes známího tak by to šlo.?
Mám kamaráda automechanika já mu budu jen asistovat páč se v tom fakt nevyznám
Takže vše co sem napsal tak to udělat a technická teda ne e.?! Takže hold budu muset na přesčasy abych měl na podplacení
buď vlítni do opla, co ti na to technik řekne, nebo holt bokem.. nebo sežeň papíry na 1.4 16V a proveď výměnu kastle, nebo ji neprováděj, zmasti VINko a doufej
Corsa A GSi C20XE "Orangeer"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
Snad je to správná sekce. Ale k mému problému. Jak už pár lidí ví, tak ve velkém TP mám jako "Varianta" 1.4 16V. Ale "Výkon" mám 44kW a "Kódové označení" mám X14SZ.
Auto je původem z Německa a mám pocit, že bylo dotažené jako bourané s X14XE, čili 1.4 16V, a v ČR došlo k výměně motoru za X14SZ. Pokud se nepletu, tak u nás není problém vyměnit motor za motor se stejným výkonem, případně nižším. Ale jak to funguje, jestliže už byl do auta dán slabší motor a já bych chtěl zpět ten silnější.
Je to legální nebo ne? Čistě teoreticky by mělo, když do toho auta původně patřil.
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění Prosím ->
asi te zklamu ale kdyz uz mas jednou ve velkym TP napsano x14sz tak jsi v riti jedine zkusit obratit se na primo opel jestli ti nedaji podle vin nejaky dobropis na prepis motoru kazdopadne si nejdriv pozadej nekoho kdo ma pristup k overovani vin v automobilce (lepsi servisy) at zjisti co tam bylo z vyroby
p.s.pri dotazeni z DE a prihlasen v CR jdou pokud mas trosku znamy zapsat uply kraviny treba ja mam na golfu zapsany stresni okynko ac tam nikdy nebylo a nebude
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
chalani trosku obnovim tuto temu ale potrebujem radu ... chcel by som swapnut corsu z x12xe na x14xe viem ze vsetko sedi uz mam skoro vsetko pripravene ale mam problem s elektrikou kedze x12xe ma riadiacu jednotku v motorovom priestore a x14xe v interieri neviem ako napojit vnutornu elektriku z x12xe na riadiacu jednotku x14xe dufam ze ma chapete ....bol by som rad ak by sa to dalo vyriesit bez toho aby isla dole cela palubovka a hlavne mi ide o to aby som nemusel prehadzovat kompletne celu elektriku z jedneho auta do druheho lebo to by bolo roboty a roboty ...dakujem za odpovede