Stránka 13 z 30
Napsal: 21 led 2009, 21:32
od peruc
No teda Deny Ty dokážeš potěšit.Tak nevim jestli mam zajet na diagnostiku a nebo postupně vyměnovat součástky a rujnovat si svoji peněženku.Už mě to přestává bavit,před touhle corsou jsem měl dvojkovýho golfa,proti corse dědečekr.v. 1986,ale takovýhle problémy jsem nezažil a nebejt těch poplatků u převodu a "výhodný koupě corsy" tak bych se ho ani nezbavoval.No uvidim
Napsal: 21 led 2009, 21:46
od Deny
No,na diagnostice sem byl před opravou a ta je u nás za 500.-.Asi by bylo lepší na ni jít,než postupně všechno měnit.Tam ti to řeknou hned a budeš vědět na čem seš a to asi přijde levněji.Jinak corsy nejsou špatný,ale než vychytáš všechny mouchy.Má svý výhody,např.povinný ruč.teď 1713.-a to je super,ne?
Napsal: 21 led 2009, 21:52
od peruc
Jojo to je opravdu výhoda,oproti předešlýmu autu je to nebe a dudy.No tak já se chystám na tu diagnostiku.
Napsal: 21 led 2009, 21:56
od Deny
corsa B 1,0 12V/1999
A co máš ty?
Napsal: 21 led 2009, 22:07
od peruc
Úplně to samý.Mám ji dva měsíce,takže mě zatim moc nenadchla.Golfa jsem měl osm let a mimo provozních záležitostí jako výměny oleje nebo brzdový destičky jsem nepoznal problém.
Napsal: 21 led 2009, 22:14
od Deny
Je fakt,že Golf neměl chybu,ale...
Např.spotřeba,s lehkou nohou do 5l a to je dost dobrý,když vzpomenu na škodovku,téměř jednou tolik.
Napsal: 22 led 2009, 18:41
od peruc
Jo jo,spotřeba je super,pojistka je super,ještě aby to spolehlivě fungovalo a bylo by to úplně bez chyby.A nevíte takhle náhodou někdo,kde se u corsy ten krokový motorek nachází?Slyšel jsem,že se prej dá vyčistit,co vy na to?
Napsal: 24 led 2009, 20:34
od Deny
Tady máš ten krokovej motorek volnoběžných otáček.Před pár lety sem měl stejný problém a u OPLA 3600.-Kč. nový i s prací asi 15 minut.
Napsal: 25 led 2009, 07:09
od peruc
Jo jo,díkes Deny.Tomu říkám jasný vysvětlení .
Oranžová kontrolka 1.0 12 v r.v.2000
Napsal: 25 led 2009, 09:27
od crazykrokodylek
Mám problém- jedu asi tak 50km z bodu A do bodu B a v poho.
V bodě B zastavím, po asi 2 hod. zase jedu zpět do bodu A a po cca 5 km se rozsvítí kontrolka a svítí a svítí (potvůrka),ale když pak jedu do kopce na trojku tak ve 120 přestane svítit a je to zase v poho. nevíte co s tím?
Napsal: 25 led 2009, 10:04
od mrkac
na 100% mas zasrany AGR ventil,mam ten isty problem.popozeraj si vlakna ohladne tohoto ventilu,niekedy pomoze aj natankovat viacoktanovy benzin,a trochu to povytacat v otackach.
Napsal: 25 led 2009, 10:15
od pepex
když jezdíš 120 na 3ku tak se nediv..to neni motor na sprinty ale do města.
je sice pravda, že při takovémto zvěrstvu se EGR ohřeje a pak třeba zavře,nebo otevře.. prostě se hne, ale je lepší ho vyčistit a to důkladně.
PS: 120 sem jezdil max na 4ku,a to jen při akceleraci,většinou to jede pěkně ze 4ky na 5ku už v 90km/h
Když se mě rozsvítila kontrolka při jízdě do kopce,tak jsem pak z kopce protáhl 5ku tak na 140km/h po délce cca 500 metrech zhasla a měsíc dva zas dala pokoj.podotýkám,se zaslepeným EGR ventilem
Napsal: 25 led 2009, 10:15
od Deny
corsa B 1.0 12V/1999
Určitě AGR,mám týden úplně nový a v pohodě,předtím to samý co ty.
Napsal: 25 led 2009, 10:39
od crazykrokodylek
pepex:to dá rozum že takhle nejezdím normálně jen jsem to zkoušel co to udělá s tou kontrolkou v těchto otáčkách
smazana citace by toxik-q
Napsal: 25 led 2009, 10:43
od crazykrokodylek
Deny:nechal jsi ho měnit v servisu nebo sám a jaká byla cena? dík
smazana citace by toxik-q