Stránka 14 z 30

Napsal: 25 led 2009, 11:05
od ba_djjour
moze to byt kludne aj vaha vzduchu. a na trojke 120 :?: :?: chuda auto..

Napsal: 25 led 2009, 11:18
od crazykrokodylek
děkuju za rady ale neřešim jakou rychlost na jaký stupeň páč motor to zvládá podotýkám krátkodobě, ale řeším to že svítí kontrolka i to že zhasne NA 3JKU VE 120

Napsal: 25 led 2009, 11:19
od Deny
Dělali to v servisu,AGR 5100.- a práce 400.-.A to to dělali dvakrát,protože tam dali záslepku a kontrolka opět svítila,takže záslepka musela jít ven.

Napsal: 25 led 2009, 11:31
od Pívas
pepex píše:když jezdíš 120 na 3ku tak se nediv..to neni motor na sprinty ale do města.
:mrgreen: se koupí novej motor ne, je jich dost a dost :D

Re: Oranžová kontrolka 1.0 12 v r.v.2000

Napsal: 25 led 2009, 12:00
od standa PE
crazykrokodylek:vyskusaj ci sa ti bude kontrolka rozvecovat ked nebudes tak tlacit na plyn ale budes jazdit tak ako nasi sviatocny vodici :lol: ......t.j. zlahkou pravou nohou
smazana citace by toxik-q

Napsal: 25 led 2009, 15:47
od crazykrokodylek
právě že na rozsvícení kontrolky je jedno jak je sešláplej plyn

Napsal: 25 led 2009, 15:51
od crazykrokodylek
Pívas:motor je ale od toho aby makal né?
smazana citace by toxik-q

Napsal: 25 led 2009, 18:07
od Pívas
crazykrokodulek>> dyk jo, ja nevím co se Pepexovi nelíbí :D

Napsal: 25 led 2009, 18:26
od crazykrokodylek
Tak po přečtení o tom srandovním ventilu jsem došel k závěru : někomu svítí i po zaslepení, někomu po výměně a zaslepení ale asi nikomu nesvítí po výměně za nový.
Takže jak je to správně : koupit nový, a mám pocit s veškerou úctou ke všem corsařům že tyto dalekosáhlé debaty jsou tak trochu o ničem, dokud tady nebude specialista z Opla.

Napsal: 25 led 2009, 18:36
od toxik-q
crazy: mno kdyz sme u toho tak uplne nejlepsi je ve tvem pripade zajet na diagnostiku aby ti rekli zdali to je opravdu tim ventilem ci nikoliv :wink: :lol:

Napsal: 25 led 2009, 19:11
od crazykrokodylek
to taky udělám, ale musím tam jed až to bude svítit a bude otevřeno v servisu.
Děkuju

Napsal: 25 led 2009, 19:22
od mrkac
crazykrokodylek:ty by si mal mat 8-pinovu zasuvku na diagnostiku,skus si to vyblikat,
sleduj vlakno diagnostika s bleskem
smazana citace by toxik-q

Napsal: 25 led 2009, 20:05
od crazykrokodylek
jak vyblikat? prosím

Napsal: 25 led 2009, 20:09
od mrkac
crazykrokodylek píše:jak vyblikat? prosím
pokial mas 8-pinovu diagnosticku zasuvku,nie je problem zavadu vyblikat,prepojenim pinov v zasuvke.
hladaj tu na fore

Napsal: 25 led 2009, 20:23
od fufu
.... měl jsem ten samý problém, tak jsem AGR ventil rozebral (nic na tom není, jen se musí vypustit voda, když byl AGR venku tak sem ho napojil na baterku, je to ten první a posledí kontakt a je jedno v jakým sledu se dá mínus a plus, když se vám venti hýbat nebude, tak je budˇjen zasratý a nebo je kaput, chce to pořádně vyčistit páč je tam hodně upečených splodin, dokonce sem ho musel rozhýbat šroubovákem jak byl zaseklý, pak šlapal jak hodinky, tak jsem ho namontoval nazpět a v pohodě, kontrolka se už po nastartování nerozvítí) občas ho jednou za měsíc promáznu, na boku je taková malá dírka tak tam vždy stříknu mazadlo, už půl roku stím manželka jezdí denodeně do práce a je to vcajku, takže bych novej nekupoval, je to přehnaně drahej špás.

Když ho člověk zaslepý tak je to lepší, ale kontrolka bude pořád svítit (pokud se tam nenaletuje mezi ty kontakty odpor a nebo se vyndá žárovka s kontrolky :lol: ).

Dokonce když má člověk problém s váhou vzduchu tak jí stačí rozebrat a řádně vyčistit, mě to pomohlo :wink: