Stránka 17 z 30

Napsal: 08 bře 2009, 17:17
od suby
wilcza>>> Právě že to může být kaík. Mě to taky hlásilo a když jsem ho vyndal, tak už to bylo v pohodě. Katík byl úplně nehorázný...

Napsal: 08 bře 2009, 19:46
od wilcza
ty vole katik ne to je palba :cry: musim to snim vyresit ve stredu pojedu do servisu...dík za nápady pak napisu jak to dopadlo :wink:

Napsal: 12 bře 2009, 21:16
od bohouz
Zdravim
Mam chvili do technicky, diagnostiku jsem jeste neresil. Jen se predbezne ptam. Kdyz vyjizdim, zhruba po 500 metrech se mi rozsviti tahle oranzova kontrolka. Vse se ale jevi naprosto v poradku. Jakmile se ale nerozsviti za celou dobu jizdy, motor skube. Nejen po zarazeni, ale i zcela nahodne, treba v rovince,kdy drzim plyn porad ve stejne poloze. Nemuzu rict ani intervaly, je to jak kdy, i kdyz je motor zahraty. Nemate s tim nekdo zkusenosti? Typuju lambda sondu...
Za pripadne odpovedi moc dekuji..

Napsal: 12 bře 2009, 21:27
od Havli
No to musíš taky napsat jakej máš motor :wink: Aby jsme věděli jestli máš váhu,AGR atd

Napsal: 12 bře 2009, 21:32
od bohouz
a jo, pardon:) 1.4, 44 kW...

Napsal: 12 bře 2009, 21:39
od Havli
Tak to bys neměl mít ani váhu ani AGR. Máš rozdělovač nebo DIS modul?. Občas zlobí uhlíky na víčku rozdělovače,pak by to mohly bejt svíčky,když jsou K.O.tak občas vynechá některá,proto je to škubání v nepravidelnejch intervalech. Další častá věc je starej palivovej filtr,nebo teplotní čidlo k ŘJ,je toho víc ,čím by to mohlo bejt :wink:
Mě to dělal katík,byl vypálenej a občas se to přidusilo,a rozsvítila se kontrolka. Za chvíli zase zhasla. Vyndal jsem ho a dal tam trubku. Od tý doby je pokoj,jaen musim zase koupit UNI kat :wink:

Corsa A 1.3i 87

Napsal: 15 bře 2009, 20:06
od Miras
Zdravím.
Mám dotaz na vás zkušené,zlobí mě moje corsa A 1.3i 87 a to tak že si dělá co chce a už nevím co s tím. Neustále mi svítí kontrolka hlásící chybu a když sem podle vašeho návodu závadu ´vyblikal´,zjistil jsem že se jedná o chybu řídící jednotky respektive paměti,závada č 51. Co teď s tím? Nerad bych dal za origo opravu v oplu Xtisíc,jelikož celé auto už je jen na popojíždění a má hodnotu cca 3000,-a to ještě kdoví jestli :( Máte pro mě nějakej dobrej tip nebo radu? Díky za reakce :D
slouceno by toxik-q

Napsal: 19 bře 2009, 17:35
od wilcza
takze dnes diagnostika original opel za 250 8) kdo hleda najde...no ale jinak me nepotesil bud vstrikovani na prvnim valci nebo civka....takze bud 3500 nebo 5100...ku**a asi to hodim ze skaly...

Napsal: 19 bře 2009, 22:02
od Honz@
Wilza to už skoro uvažuješ jako já :D Chtěl sem vyměnit napínací kladku na řemenu ve finále sem nechával zkontrolovat altík, dával novou pumpu a řemen. to asi taky hodím ze skály

Napsal: 20 bře 2009, 09:19
od wilcza
no jedno k druhemu...tolik eletroniky nema snad ani letadlo :roll:

Napsal: 30 bře 2009, 20:39
od ikajda
ahoj prolízám si to tu a narazil jsem na tohle téma. Jsem diagnostik motorovejch vozidel. takže když byste potřebovaly s něčim kolem diagnostiky pomoct tak se ozvěte na icq. Rád poradím když budu moct.... :D

Napsal: 16 dub 2009, 11:40
od kocourracing
čus mám prosím dotaz teď tu řešík corsu a pořád mi bliká kontrolka nevíte někdo co s tím?

Napsal: 16 dub 2009, 12:31
od okura
auto nejde nastartovat?
pak je to na 99% immo

Napsal: 02 kvě 2009, 09:22
od raceface
Nazdarek. Viete mi povedat kde je v Corsa C umiestneny OBD konektor pre diagnostiku?
Dakujem.

Napsal: 02 kvě 2009, 11:05
od port777
keby si troska hladal hned ho najdes. je pod stredovym panelom:) staci sa zohnut a vidis ho:)