Stránka 20 z 30

Napsal: 28 říj 2009, 15:08
od pskorec
wilcza píše:hlasim chybu ...potenciometr vsrikovace prvního valce...muze me nekdo rict co to je? a jak to opravit? díky 8)
Bude to něco s lambda sondou nebo směsí, hodně by pomohlo kdyby si napsal i číslo chyby. P0XXX.

Kontrolka ridici jednotky

Napsal: 05 pro 2009, 20:12
od petr
Dobry den mam opel corsa 1,0 2006
Pri napojeni na diagnostiku mi to pise dve poruchy 1113 a 0403
Nevi nekdo co jsou so to za poruchy protoze to nic nepise

Napsal: 05 pro 2009, 20:39
od stanley770
skus toto je to sice na astru ale to by nemal bit problem.
http://opelastra.cz/technika/kody_ecu.xls

Napsal: 15 pro 2009, 12:44
od Havli
Taky mi občas svítí orange hnus,auto jede normálně,žádnej rozdíl. Rozsvítí se to po delší jízdě,když vyhodím kvalt z kopce nebo stojim na světlech. Pak zase po chvíli zhasne. Za studena to nedělá.
Ted jsem to vyblikal,> Chybový kod 44.
Podle tabulky >C14NZ má MULTEC - Lambda-řídké výfukové plyny
(u Motroniku je 44-ka Lambda- chudá směs)
Mám vyndanej kat a místo něj trubku,ale lambda je před nim tak počítám že mám taky něco na směsi :cry: a nebo ty spaliny odcházej moc rychle díky absenci katu a nemaj zpětnej tlak :roll:

pomoc sviti mi kontrolka zavady na motoru

Napsal: 15 pro 2009, 20:57
od PITBULCE88
potreboval bych poradit nekoho kdo by mi hodil moji corsu na pocitac a zistil zavadu ,porad mi sviti kontrolka.taky to dela ze kdyz seslapnu plyn tak to v otackach zacne nejak dusit nevim si rady pred tim to nedelalo sice kontrolka zacla svititm,ale az po delsi dobe .byla sundana hlava kvuli tesneni tak nevim potreboval bych to co nejdrive dat dohromady.diky za radu
Zdravicko, priste prosim premyslet u psaní názvů topicu, které odpovídají obsahu... "pomoc" bohuzel nikomu nic nerekne, je to hlavne pro prehlednost :wink: v tomto pripade staci pouzit funkci "hledat" viz. >>>Diagnostika - kontrolka s bleskem<<< dik tox

Napsal: 15 pro 2009, 21:08
od LLuKKi
:D co palivové čerpadlo? Dává dostatečný tlak?

Napsal: 15 pro 2009, 21:18
od PITBULCE88
to nevim nemam to jak vyzkouset ma to u sebe kamos ,ale tahato jinak moc pekne uz nevim ma to u sebe mesic skoro a furt neco pekne sem si nabehnul uz nikdy nic nedam spravovat kamaradovi

Napsal: 15 pro 2009, 21:58
od LLuKKi
jn,to už někdy bejvá...půjčut měřák a zmeřit tlak..

Napsal: 16 pro 2009, 09:08
od Havli

quad řj

Napsal: 17 pro 2009, 17:33
od ikajda
Ahoj mam trochu problém a pořebuju poradit.V práci řešim Corsu B x14sz s automatickou převodovkou.Auto nejede jak má a diagnostika píše chybná fce quad systému v řídící jednotce. neví někdo o co jde?
presunuto by tox :wink:

Napsal: 17 pro 2009, 17:40
od Fošna
Ahoj chlapi 8) Potřebuji poradit... co znamená chyba F12 a F95? Když zmáčknu tlačítka na TID, tak mi to napíše tyhle chyby :roll:

Napsal: 17 pro 2009, 17:51
od toxik-q
Dalibor: chlape kdyby sis precetl tento topic tak si odpovis sam :wink:

F12 = v pameti neulozena zadna zavada
F95= ventil teplého startu-nízké napětí

Napsal: 17 pro 2009, 18:01
od Fošna
Díky moc 8) Já na to pročítání topicu moc nejsem :oops: A co je to ten ventil teplého startu? :oops:

Napsal: 17 pro 2009, 19:43
od okura
to jsou nějaké "chujské" chyby

ventil teplého startu co by tak tak bylo? :roll: :roll:

Napsal: 28 pro 2009, 15:29
od Marty
dalibor1989:
KÓDY TID..

81 - signál SDA - spojení se zemí
82 – signál SCL - spojení se zemí
83 – signál MRQ - spojení se zemí
84 – signál SDA - spojení s +Ubat nebo přerušený obvod
85 – signál SCL - spojení s +Ubat nebo přerušený obvod
86 – signál MRQ - spojení s +Ubat nebo přerušený obvod
87 – spojení mezi signály SDA/SCL
88 - spojení mezi signály SDA/MRQ
89 - spojení mezi signály SCL/MRQ
91 - záměna signálů SDA/SCL
92 - záměna signálů SCL/MRQ
93 – vnitřní chyba rádia
94 – chyba parity signálů SDA/SCL/MRQ
95 – timeout chyba sběrnice SDA/SCL/MRQ
96 - záměna signálů SDA/MRQ
169 - čidlo vnější teploty – spojení se zemí
171 - čidlo vnější teploty – spojení s +Ubat nebo přerušený obvod

Nejprve se zobrazí F12 tj., že je chyba a následně F a číslo chyby..

95 – timeout chyba sběrnice SDA/SCL/MRQ

Pravděpodobně si odpojil konektor pro orig. rádio... Tahle chyba se vypisuje po zapojení neoriginál rádia.. Po zapnutí ti zmizí datum (TID očekává signál z rádia - zobrazování frekvence, RDS atd..) Pokud nechceš mít chybu a po zapnutí rádia, aby ti zůstalo datum v TID, tak na ISO konektoru pin. č.5 (REM z autorádia) vede kablík do TID. Ten se přeruší u TID a chyba se nebude zobrazovat a v TID po zapnutí rádia zůstane datum. Je ale nutné cvaknout ho u TID ne u ISO konektoru.. Je z něho napájen zesilovač autoantény..
smazana citace dle pravidel by tox