Míro, vím, že RS má ke sportovnu daleko, ale zase ruku na srdce, první ORS má ze všech Octavií ke sportovnu nejblíže. A já nikde RS jako sportovní auto neprezentuju, je to prostě rychlejší Octavie ve sportovním duchu
Jinak, jak zajíždět takové brzdy vím. Ani je nemusím mít
Jinak konkrétně Zimmermanny Sport bych označil spíš jako kotouče se sportovním duchem

Stejně tak ty Powerdiscy. Určitě vydrží více, než série, ale je to jen o trochu dražší, než série a každému musí dojít, že takové brzdy se při závodních podmínkách používat nedají. Něco jiného jsou Zimmermann Formula Z, ale to je taky o jiných penězích. Za zajímavé peníze se dají sehnat sportovní kotouče od EBC, konkrétně Turbogroove, a k tomu desky DS2500. Ovšem je to 2x dražší, než seriové brzdy.
Proti prášení je dobrá kombinace ATE Powerdisc + desky ATE Ceramic. Zvažoval jsem je na

, ale vzhledem k tomu, že se mi vysral jeden třmen a musel jsem kupovat třmen, vodící čepy, kotouče i desky, tak jsem vybral prozatím obyčejné.