Stránka 3 z 3

Napsal: 21 dub 2010, 18:04
od LLuKKi
Kdyby někdo chtěl,mám stará táhla na Cčko,jinak nové seženu za 1920 ;-)

Napsal: 06 říj 2010, 04:18
od Dafid8
Blbost, nesmysl. Pokud máte někdo v řiťce ten plastový spojovací bazmek ( táhlo ) vůbec neuvažujte o originálu. Já to měl taky, tento problém. Vyřešil jsme ho sundáním, koupil dlouhý šroub, případně možno šroubovici o průměru, na který nasadím na oba konce samici kloubového spojení ( Hornbach, řádově 20 kč/ks. Zkrácením šroubovice a zašroubováním na oba konce samice do patřičné délky dle původní plastové atrapy jsem to vyřešil tak do 100,-. Navíc jsem to omotal smršťovací el. páskou černé barvy. Mám na tom teď najeto dalších 60.000 km a v pohodě. Teď už je to nesmrtelné. Žádné vyčvachtání nehrozí. Můj technik z Oplu když to viděl, tak mi to schválil. Poradil by mi prý z vlastní zkušenosti to samé. Za nové plastové dávat tolik peněz? Nejsem šílence. Leoš

Napsal: 06 říj 2010, 07:05
od LLuKKi
Takové pastění... Nechápu jak na šroub nebo šroubovici dáš kloub hm?? A to řezení se měnilo po 290tis. km,takže něco to vydrží :-)

Re:

Napsal: 12 srp 2011, 18:18
od Čárlí
LLuKKi píše:Kdyby někdo chtěl,mám stará táhla na Cčko,jinak nové seženu za 1920 ;-)
Mě se vysejřilo vrchní tahlo ten bazmek na dvou kulových čepech a nahradní nemají

Jedná se o tento kloub nevíte jak to opravit nesetkal se s tím někdo


Obrázek