Já asi tu starou podlahu vyříznu... nechám jen ty nosníky, středový tunel a prahy. Zbytek navařim 1mm plech ale mám strach z toho zadní pružiny, proletěla mi skrz ten nosník
No to je peklo ..Jedině zvednout vyndat pružiny a vyvařit nosník a pak to dát zase z5 ..s COčkem se dá zavařit úplně všechno ... A je to docela zábava ..mě to vždy bavalo nejvíc to sváření a mam i svářečský průkaz ..
dalibor>> k předchozímu: kábl vyhřívání okna vede tušim levou stranou a C sloupekm nahoru, klaxonšpunt vydloubneš šroubovákem
k vaření: máš garáž? jestli jo tak bych to viděl to celý odstrojit, zvednout na kozy a postupně vařit a rovnou třeba udělat i mechanický nedostatky atd.. (koberce, "ipu" a tyhle chujoviny musíš stejnak vyndat)
Corsa A GSi C20XE "Orangeer"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
Tak garáž nemám... budu to dělat na chatě a v garáži máme ARO Jinak se musim snažit zachovat co nejvíce původních věcí, protože na nový nejsou money. Takže koberce musej zůstat A Ještě musim udělat komplet brzdy , přední čelo je v pí*i a vejfuk se mi sype
Já bych osobně vyřezal jen to co je fakt durch .. vyříznout > udělat přesnou záplatu > nabodovat > doklepat > dovařit > natřít základovkou > natřít vrstvou gumoasfaltu ...
Teď taky uvažuji, že zavařim jen to co je fakt durch a zbytek alespoň natřu základovkou... jinak mám dotaz: Kolik stojí ten gumoasfalt a kde se dá sehnat
Obruš všechno co ti bude připadat podezřelí pak vyvař díry pak natři zálkadovkou (cena cca 80kč) všechno a pak to celí , nejlépe celou podlahu natři gumoasfaltem ..(cena 200kč) a podlaha už ti nikdy nezrezne ..
Nejdřív celou podlahu vyčisti drátěnym kartáčem a pak to obruš atd atd atd jak jsem psal .. Hlavně očistit a nenatírat základovku a gumoasfalt na bahno a usazenou špínu ..