Jak vám to startuje v -15°C?
Moderátoři: Lukkas, nezdvorak, Arci
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
ja si zase pred odjezdem nechavam ohrat auto caa20min a pohoda prijdu a mam tam teplo a motor ohratej jako dobry jeste by me ale zajimalo kolik to muze papat na volnobech sitic sen se vypne za chvily ale 20 min dene se musi projevyt na spotrebe coz ???
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
- kopsik
- Příspěvky: 32
- Registrován: 06 pro 2009, 21:31
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
S těma zamrzlýma oknama sem to vyřešil jednoduše...
stačí s všimnout kdy zamrzají zevnitř...
zpravidla je to poté, co předchozí den jezdíte, rozehřejete auto, rozpustíte sníh a led na koberečkách a ejhle... přez noc nám to krásně zevnitř zamrzne...
První řešení je netopit ale co si budeme povídat, tohle je chujovina a ne řešení.
A druhé je nějakým způsobem větrat nebo sušit vzduch v autě.
K variantě pootevřeých okýnek se v těhle mrazech nepřikláním, většinou jsou stejně zamrzlé a nejdou otevřít nebo naopak zavřít, avšak sušení vzduchu v autě se dá udělat i jinak...
Jedná se o vysoušecí sáčky (obdoba těch co naleznete téměř v každých nových botách, akorát ve větším provedení). Stačí jeden nebo dva sáčky nechané v prostoru auta, a skla zevnitř nezamrznou, protože v autě není vlhko.
A k těm zimním startům... bývá u nás celkem běžně -20°C i míň...
Mám 1.4i benzín s novou baterkou (banner), auto startuje téměř na drc, ovšem ty zvuky... kolikrát nám pocit že to musí umřít... po nastartování začne auto doslova kvílet, otáčky nekolísají, ovšem tak první 3-5 minut, než se to trošku zahřeje to kvičí jako 3válec ve fábiích při 4tisících...
Nevíte čím by to mohlo být?
Jestli by to nemohla dělat vodní pumpa, rozvody nebo něco na ten způsob?
stačí s všimnout kdy zamrzají zevnitř...
zpravidla je to poté, co předchozí den jezdíte, rozehřejete auto, rozpustíte sníh a led na koberečkách a ejhle... přez noc nám to krásně zevnitř zamrzne...
První řešení je netopit ale co si budeme povídat, tohle je chujovina a ne řešení.
A druhé je nějakým způsobem větrat nebo sušit vzduch v autě.
K variantě pootevřeých okýnek se v těhle mrazech nepřikláním, většinou jsou stejně zamrzlé a nejdou otevřít nebo naopak zavřít, avšak sušení vzduchu v autě se dá udělat i jinak...
Jedná se o vysoušecí sáčky (obdoba těch co naleznete téměř v každých nových botách, akorát ve větším provedení). Stačí jeden nebo dva sáčky nechané v prostoru auta, a skla zevnitř nezamrznou, protože v autě není vlhko.
A k těm zimním startům... bývá u nás celkem běžně -20°C i míň...
Mám 1.4i benzín s novou baterkou (banner), auto startuje téměř na drc, ovšem ty zvuky... kolikrát nám pocit že to musí umřít... po nastartování začne auto doslova kvílet, otáčky nekolísají, ovšem tak první 3-5 minut, než se to trošku zahřeje to kvičí jako 3válec ve fábiích při 4tisících...
Nevíte čím by to mohlo být?
Jestli by to nemohla dělat vodní pumpa, rozvody nebo něco na ten způsob?
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- kopsik
- Příspěvky: 32
- Registrován: 06 pro 2009, 21:31
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
- Kubina
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 983
- Registrován: 22 čer 2008, 22:33
- Bydliště: Kladno/Louny/Praha-Zapad
- Kontaktovat uživatele:
kdyz to necham stat 2dny v tomhle mrazu,tak mam co delat abych to nastartoval ale kdyz se jezdi kazdej den tak v poho
Za oknem padá sníh,v garaži smrdí líh.Všechno odmastit vyleštit motor,přemýšlim nad tim,jak udělat prostor.Všechno je venku,leští se leští,venku zas snih pěkně sviští.To je teda vděk,už se šteluje podvozek.Chybí dodělat pár vad,už mě čeká Tuning kap..
- kopsik
- Příspěvky: 32
- Registrován: 06 pro 2009, 21:31
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
- Keil
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 265
- Registrován: 04 lis 2009, 17:12
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 26 dub 2007, 18:40
- Bydliště: Někde u plzně :)
- Kontaktovat uživatele:
K tomu startování mě ta moje mrtvolka na startuje po týdnu na dvě otočení motoru To sní nikam nejezdím jen jednou za týdem bo dva nastartuje kvuli baterii
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
C20XE IN STOCK :pifko:
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
C20XE IN STOCK :pifko:
- Lukkas
- Administrátoři
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 06 črc 2008, 14:01
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
to mě když corsa stojí týden před barákem a během týdne jsou teploty -15°C, tak mi to nastartuje cca na 5 otočení .. ale nastartuje ..
Black Opel Corsa A 1.5D
>Moje Corsa<
>Moje Corsa<
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
- Kubina
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 983
- Registrován: 22 čer 2008, 22:33
- Bydliště: Kladno/Louny/Praha-Zapad
- Kontaktovat uživatele: