Stránka 3 z 3

Napsal: 10 srp 2007, 17:05
od pepex
tak zanči:

vzduchový filtr,svíčky,kvalita benzinu?,palivový filtr,"napůl zapojenej" konektor,.
V horším případě lambda sonda váha vzduchu.Ale spíše bych to viděl na ty
základní věci,který lidi často opomíjej...Přijel k nám týpek s nařachanou károu,a že to nejede,nebo to do otáček cuká a jenom pomalu to leze nahoru.TAk sem mu vyměnil vzduchovej filtr ani na to nevypadal ale byl v :wc: .No avono to pak najednou jelo!,jak ďas...

Napsal: 10 srp 2007, 17:09
od pepex
teĎ jestě čtu ty otáčky,o 500 víc,tak by to mohl bejt
"elektromagnetický***:
a teď nevim co máš?jestli ***ventil volnoběhu a nebo
*** snímač polohy škrtící klapky...
Nevim co je za motor ten tvuj.V kodech (xe,nz,se,let) se moc nevyznam.to by mi mohl někdo vysvětlit.. :wink:

Napsal: 10 srp 2007, 18:20
od Corsar
Tak zkus ještě jinej servis nebo vyblikání kódu doma. Jinak můžeš vyměnit půl auta a stejně se chyby nezbavíš.

Napsal: 10 srp 2007, 23:35
od Schtulman
Jediné co jsem v nejbližší době neměnil byly svíčky ale to pochybuji to by se chovalo jinak, spíš to čidlo klikovky, přesně myslím generát impulsu klikové hřídele. Cívka asi ne to by bylo jak tří válec. Snad najdu levného odborníka co těm čídelkum rozumí.

Napsal: 31 srp 2007, 19:05
od tomert23
skús napísat niečo bliššie o motore r.v a tak x14nz som ešte nepočul lenc14nz .ja mám c14SE a mal som podobný problém. bol to elmag vent volnobehu. stačilo ho len vyčistit a bolo to ok,teraz mi cuka ked akcelerujem.a prišiel som na to že mám poškodený kábel na prvej sviečke. tie závady sa správajú skoro rovnako tak skús dat dole káble zo sviečok a nastriekat tam kontakt spray ked to prestane tak máš zlé káble ak nie tak skús vyč.ten el.mag. vent. vela zdaru.

Napsal: 28 říj 2007, 20:07
od Yanek
okura píše:Ty máš benzín? Tak tam, asi váhu vzduchu nenajdeš.
Co máš asi na mysli je snímač tlaku v sání(MAP) nebo snímač teploty vzduchu (IAT) a podle typu vstřikovácího systému může být i měření průtoku vzduchu (MAF) nic víc tam není :)
:wink: a kde bys tu váhu chtěl hledat člověče :wink: já osobně teda váhu budu hledat vždycky za filtrem :wink:

Napsal: 29 říj 2007, 18:06
od pepex
okura píše:Ty máš benzín? Tak tam, asi váhu vzduchu nenajdeš.
Co máš asi na mysli je snímač tlaku v sání(MAP) nebo snímač teploty vzduchu (IAT) a podle typu vstřikovácího systému může být i měření průtoku vzduchu (MAF) nic víc tam není :)
:lol: :lol: :lol: tak tady koukám,pán měl forda...MAF MAP érflou,érpresůr

Myslim že váha vzduchu a měřič průtoku vzduchu a tlak v sacím potrubí je jedno a totéž,akorát poslední je měřeno jinde než v sání... 8)

Napsal: 30 říj 2007, 14:20
od KAWAS
Chlapy tak mě vyveďte z omylu.. :roll: Hodně jsem tu četl o závislosti ARG ventilu(který teda při volnoběhu a nízkých otáčkách pouští část výf.plynů zpět do sání) a čidla váhy vzduchu... Kdosi tu psal že jak pouští ARG ty sra.ky zpět,tak že to zasírá váhu... Ale sakra vždyť ARG ventil je z boku motoru u převodovky a čidlo je teda podle všech na sání... tak jak se to tam dostane..??

Napsal: 18 črc 2009, 13:16
od I3elas
Zdravím lidičky, měl jsem takřka stejnej problém.. Autí při nízkých otáčkach hopsalo popřípadě zdechlo a rozvitilo kontrolku motoru.. Po vyčištění AGR ventilu všo zmizlo:) ja blbec měnil filtry, svíčky, baterku, rozvody a ono to byl zas**nej AGR vetil špinavej... Ale tak generálku motoru mám zasebou:) teď ještě čepy, silenbloky a tlumiče, popř. hřebenové řízení bo ty rázy ve volantu nad 90km/h jsou moc fajn:) no a potom se začne tunit:):P