Stránka 3 z 21

Napsal: 10 črc 2007, 14:07
od Yon
Mam 1.7D a otackomer tam je puvodni :-) takze by nemel byt problem :)

Napsal: 10 črc 2007, 14:17
od Berry
Jak uz zde bylo naspano vsechny corsy B maji standartne pripravu na otackomer, takze staci jen dat budiky s otackomerem a je to 8)

Otáčkoměr

Napsal: 06 úno 2008, 20:30
od Martin
Mam Opel Corsa 1.4 rok 97 motor 44 kw.
Přístrojová deska obsahuje pouze 3 budiky rychloměr,teplota a benzín není tam otačkoměr a podsvíceni je jak u škody 120.
V jiných corsach jsem ale viděl přístrojové desky co měly i otačkoměr a
hezké podsvíceni budiku.
Zajmalo by mě jestli by bylo možné takovou přístrojovku dat do moji corsy. Poradí někdo?

Napsal: 06 úno 2008, 20:38
od Havli
Tak změna osvitu palubovky je tady a otáčkoměr musíš koupit bud přídavný nebo komplet budíky z verze s otáčkoměrem na vrakáči.
viewtopic.php?t=26&start=0&postdays=0&p ... ud%C3%ADky

Napsal: 06 úno 2008, 20:42
od suby
Martin>>>Přesně jak říká Havli. Já jen dodám, že kabel k otáčkoměru u máš připravený od výroby, takže stačí jen koupit budíky a zapojit.

Napsal: 06 úno 2008, 20:47
od Kalda
Subi a kde je ten kabel neviš?
Jako mě je to šulin že jo, ale kamoš ma Corsu traktora a nema otačkoměr, sem myslel že to ňak napichneš na tu civku...ale pokud už to je a ten kabel tam někde visi, tak by mě zajimalo kde? DIK!

Napsal: 06 úno 2008, 20:57
od pepex
v konektoru pro přístrojovku je zapojenej zelenej kabel...
Pokud někdo dává budíky s otačkoměrem na 3 válec,tak to se mu nepovede,páč otáčkoměr bude proměřovat o 33% :wink:
Kvůli tomu,že má 3 zapalovací impulsy a ne 2/4...To se stalo mě.navíc nejde tachometr páč mám elektronickeja budíky od 20-220 jsou mechanický...Ale kontrolky rezervy chodila :twisted:
Samozřejmě,pokud někdo sežene budíky co maj patřit do toho auta(buď K=xxx,nebo W= xxxx)TAk mu bude vše fungovat...

Napsal: 06 úno 2008, 21:03
od Martin
Takže kdyš seženu verzi se čtyřma budikama tak by to neměl byt problém
vyměnit?

Napsal: 06 úno 2008, 21:17
od toxik-q
takze tyhle by tam meli jit? na corsu i tigru jsou stejne ne? mam take trojbudik a stupnici od 20 takze jak rikas ty asi mechanickej ale na tom na odkaze toho moc mechanickeho nevidim :-( http://www.aukro.cz/item306692824_budik ... tigra.html

Napsal: 06 úno 2008, 21:25
od pepex
Martin píše:Takže kdyš seženu verzi se čtyřma budikama tak by to neměl byt problém
vyměnit?
vyměnit ne....podle toho jak je dělanej tachometr,jestli elektri,mechani.podle toho jaký máš rok výroby...-97 mechanický 97-elektronický

Napsal: 06 úno 2008, 21:27
od pepex
Toxik:jo :!:
Mechanický je ta kostka bílá s tou dírou ne? :P :P :P zezadu na tom odkazu :idea: Bude to chodit... :wink:

Napsal: 06 úno 2008, 21:30
od Martin
pepex píše:
Martin píše:Takže kdyš seženu verzi se čtyřma budikama tak by to neměl byt problém
vyměnit?
vyměnit ne....podle toho jak je dělanej tachometr,jestli elektri,mechani.podle toho jaký máš rok výroby...-97 mechanický 97-elektronický
podle čeho to poznam? jestli je mechanicky nebo el.

Napsal: 06 úno 2008, 22:43
od Pívas
Mechanicky=náhon
Elektrický =kabel :D

Napsal: 06 úno 2008, 22:49
od Svoby
Nevíte jestli by šli stý tigry i do diesela?? Já mam taky mech. náhon od 20 do 200.....ale diesel má orig otáčkomer asi do 5000tis ne??

Napsal: 06 úno 2008, 22:56
od Pívas
To je přeci jedno ne, do kolika má diesel otáčky.Ale myslim že tady řikali, že tigry mají jen el náhon ne?