Tomba: Nasranost? nebo spíš bezmoc? :-/
Moderátoři: Lukkas, nezdvorak, Arci
- Arci
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 424
- Registrován: 13 dub 2008, 01:05
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Ale jeste napis kde si to LPG nechal namontovat a jakej system LPG ma... V zivotnosti bych fakt problem nevidel (viz. facka a skodovky 120 co maj plyn od roku 1994 a jezdej na to dodnes), navic ford se svou kvalitou motoru neni zrovna na prvnim miste.... Tot vse a uz zde na toto tema neprispivam...
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
- System
- Příspěvky: 394
- Registrován: 23 lis 2008, 10:04
- Pučis89
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 690
- Registrován: 11 pro 2007, 13:15
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 389
- Registrován: 09 úno 2007, 12:01
- Bydliště: Bruntál
... ale pánové, proč se tu hádáte ... jestli chce někdo jezdit na naftu, benzín či LPG je jeho věc a tvrdíli, že LPG ničí motory, tak je technický alfanabet a měl by se opřít o fakta.
Možná kdysi LPG ničilo sedla ventilů u litinových hlav např. staré Škodovky 105 - 130, ale i to se dalo řešit vlisováním tvrzených sedel co měli např. favority s hliníkovými hlavami.
Dnešní moderní motory mají převážně už hliníkové hlavy s těmito sedly, tak už nemůže být řeč o tom, že ten motor půjde do kytek.
Co se týče vlastního spalování, tak si porovnejte olej po 10tisících na benzínovém autě a na autě provozovaném LPG.
Zjistíte, že olej po LPG je i po 10tisících stále relativně čistý a po benzínovém provozu černý jak uhel ... čím to asi je pánové ... zamysleli jste se ti co LPG odsuzujete ?
Nejspíš to bude asi tím, že spalování benzínové směsi produkuje mnohonásobně více sazí a karbonu než provoz na LPG. Saze po provozu na benzín stírají pístní kroužky a kam to asi jde ... no do oleje přece
a tím samozřejmě i do celého mazacího oběhu ... olejový filtr pánové nepohltí úplně vše .
Pokud někdo dělá motory tak určitě potvrdí jak vypadá motor uvnitř po provozu na LPG a na benzín. Po LPG je motor krásně čistý.
Vše je samozřejmě podmíněno tím, že LPG zařízení musí být odborně seřízené. Takové ty po domácku udělané LPG a ještě k tomu podtlakovky, kde si každý točí knoflíkem LPG dávky jak se mu to hodí, to se pak není čemu divit, že auto pak nejede. U plnohodnotných stříkaček už ani nemáte možnost do toho zasahovat a je to obdoba vstřikování jako u benzínu, akorát že na LPG ... rozdíl na výkonu nepoznáte, ale jak říkám, musí to dělat ten, kdo tomu rozumí a ví jak LPG stříkačku vyladit.
Již roky používám LPG a dokonce podtlakovku( v té době stříkačky byli ještě drahé)
... a pokud je zařízení dobře nastavené, není problém.
Někdo může namítat, že oleje na provoz LPG jsou sice čisté, ale ztrácí mazací schopnost. To je sice pravda, ale jen částečná ... není to tak horké a navíc existují oleje, které mají další přisady pro provoz na LPG.
Nechci tu dělat reklamu, ale mně osobně se osvědčit TOTAL
http://www.zbozi.cz/items?r=hint&itemTy ... olej+total
osobně používám plnou nebo polosyntetiku TOTAL
http://www.oleje-total.cz/automobilove- ... e-5w-40-5l
Pokud někomu sem tam klepou hydroštely, doporučuju
... jsem se něják rozepsal, ale myslím, že na vysvětlenou to stačí a ať si to každý přebere jak uzná za vhodné.
Podloženo léty praxe ...
Tímto se omlouvám za větší OT ... když tak moderátoři přesunou nebo smažou viďte

Možná kdysi LPG ničilo sedla ventilů u litinových hlav např. staré Škodovky 105 - 130, ale i to se dalo řešit vlisováním tvrzených sedel co měli např. favority s hliníkovými hlavami.
Dnešní moderní motory mají převážně už hliníkové hlavy s těmito sedly, tak už nemůže být řeč o tom, že ten motor půjde do kytek.
Co se týče vlastního spalování, tak si porovnejte olej po 10tisících na benzínovém autě a na autě provozovaném LPG.
Zjistíte, že olej po LPG je i po 10tisících stále relativně čistý a po benzínovém provozu černý jak uhel ... čím to asi je pánové ... zamysleli jste se ti co LPG odsuzujete ?
Nejspíš to bude asi tím, že spalování benzínové směsi produkuje mnohonásobně více sazí a karbonu než provoz na LPG. Saze po provozu na benzín stírají pístní kroužky a kam to asi jde ... no do oleje přece

a tím samozřejmě i do celého mazacího oběhu ... olejový filtr pánové nepohltí úplně vše .
Pokud někdo dělá motory tak určitě potvrdí jak vypadá motor uvnitř po provozu na LPG a na benzín. Po LPG je motor krásně čistý.
Vše je samozřejmě podmíněno tím, že LPG zařízení musí být odborně seřízené. Takové ty po domácku udělané LPG a ještě k tomu podtlakovky, kde si každý točí knoflíkem LPG dávky jak se mu to hodí, to se pak není čemu divit, že auto pak nejede. U plnohodnotných stříkaček už ani nemáte možnost do toho zasahovat a je to obdoba vstřikování jako u benzínu, akorát že na LPG ... rozdíl na výkonu nepoznáte, ale jak říkám, musí to dělat ten, kdo tomu rozumí a ví jak LPG stříkačku vyladit.
Již roky používám LPG a dokonce podtlakovku( v té době stříkačky byli ještě drahé)

Někdo může namítat, že oleje na provoz LPG jsou sice čisté, ale ztrácí mazací schopnost. To je sice pravda, ale jen částečná ... není to tak horké a navíc existují oleje, které mají další přisady pro provoz na LPG.
Nechci tu dělat reklamu, ale mně osobně se osvědčit TOTAL
http://www.zbozi.cz/items?r=hint&itemTy ... olej+total
osobně používám plnou nebo polosyntetiku TOTAL
http://www.oleje-total.cz/automobilove- ... e-5w-40-5l
Pokud někomu sem tam klepou hydroštely, doporučuju

... jsem se něják rozepsal, ale myslím, že na vysvětlenou to stačí a ať si to každý přebere jak uzná za vhodné.
Podloženo léty praxe ...
Tímto se omlouvám za větší OT ... když tak moderátoři přesunou nebo smažou viďte


-
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 kvě 2010, 15:33
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
hej ty jo co to má být jako?
http://autobazar.hyperinzerce.cz/opel/i ... dka-decin/
Scarynka ? že by?

Scarynka ? že by?
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
sorry ze to tu zasiram tohle je muj posledni prispevek do tohodle tematu
1) to LPG stalo 25tkc a bylo instalovano v profi servisu a na prohlidce s tim byl (zadna "domaci podtlakovka")
2)palus: pokud to nevis tak LPG je suchy proto je motor cistej ale cistej motor to neni v poratku, motor se musi promaznout proto auto s prestavbou na LPG tolik nevydrzi

1) to LPG stalo 25tkc a bylo instalovano v profi servisu a na prohlidce s tim byl (zadna "domaci podtlakovka")
2)palus: pokud to nevis tak LPG je suchy proto je motor cistej ale cistej motor to neni v poratku, motor se musi promaznout proto auto s prestavbou na LPG tolik nevydrzi



corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
-
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 kvě 2010, 15:33
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:

nevíte o tomto kousku někdo něco bližšího? pořád mi to všude vyskakuje xD
-
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 kvě 2010, 15:33
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 kvě 2010, 15:33
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: