Stránka 3 z 12

xxx

Napsal: 04 pro 2007, 15:14
od opel1.0
corsa 1.0 je 12 v

Napsal: 04 pro 2007, 16:03
od suby
jiroun>>> Nechci tě strašit, nebo tady plácat nesmysli, ale táťkovi to dělalo také. Má sice Lagunu, ale měl stejný problém. Bylo to špatné čerpadlo... jakmile jel déle, tak mu začalo stávkovat protože bylo utahané a nemělo sílu, chcíplo mu to a musel čekat než se mu zase bude chtít cca 15min...

Napsal: 04 pro 2007, 16:42
od pepex
Pívas píše:Že by vadné čidlo motoru? :wink: myslím na 95% :D
Pívas ty woe,kde je čidlo motoru :?: :lol:

Napsal: 04 pro 2007, 17:38
od Pívas
Tý woe, u 1.0 fakt nevím :think:

Napsal: 04 pro 2007, 17:42
od Havli
Čidlo motoru je 100% v motoru :idea: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 04 pro 2007, 17:58
od Pívas
Havli>> :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :lol:

Napsal: 04 pro 2007, 18:04
od Havli
Holt se ukázalo mé vzdělání techn. směru :lol: :lol: :lol:

Napsal: 04 pro 2007, 22:01
od jiroun
Nechte si ty srandičky a radši raďte.Rozebral sem půl auta jako blb.Zjistil sem,že mi nepouští řídící jednotka napětí přes pojistku na čerpadlo.Při studenym motoru dává čerpadlo normálně.Myslim si,že to bude teplotní čidlo motoru pro řídící jednotku.Asi mi nezbyde nic jinýho než ho kupit a testnout to.Měříl sem ho asi při 90 stupnich a naměřil sem 230 ohmů což přibližně odpovídá hodnotě v tabulce co sem našel v manuálu- Jak na to.Myslim si jestli při vyšších teplotách nejde mimo rozsah a ŘJ to vyhodntí jako chybu a vypne čerpadlo i zapalování.Zkoušel sem i pustit na přímo čerpadlo a startovat a nic.Připadám si jako písálek,ale potřebuju helfnout.Potřebuju jet nakoupit dárečky.I když už sem si nadělil orzvody....Prosííím raďte :roll:

Napsal: 04 pro 2007, 22:09
od Pívas
Pívas píše:Že by vadné čidlo motoru? :wink: myslím na 95% :D

Napsal: 04 pro 2007, 22:14
od pepex
dyť sis odpověděl sám,jestliže ti jednotka nic nadá do relátka na čerpadlo při 90 stupňový teplotě motoru,tak čidlo asi vykazuje jiný hodnoty..Já měl jinej problém,po výměně motoru nechtěla naskočit. :evil: procvičil jsem 12ti voltama vstřiky a dal jinou jednotku,pak až to jelo.Dál mi nechtěli spadnout otáčky po ohřátí,tak sem vyměnil celou klapku a termostat.

Ale ten tvůj problém mě zatím nepotkal.Je pravda jak sal Suby nekterejm autum po ořátí vysadí čerpadlo.To taky dost dobře nechápu.

Skusil bych vyměnit čidlo teploty,předpokládám,že je to na škrtící klapce...protože to nad pumpou je přece na budík do přístrojovky.

Mno jo čerpadlo napřímo,ale ne vysokonapěťový trafo...benzin hezký,ale bez jiskry.

Ještě mě tak napadá,co ti tam dali za svíčky?

Za jízdy ti nevypne? :roll:

Napsal: 04 pro 2007, 22:28
od Pívas
No taky bych řekl,že když to nechcípne za jízdy, tak to čerpadlo není.Ale když je to čidlo špatný, tak to při běhu motoru schroustne i tu bohatou směs.Ale startování s teplým motorem je pak horší :lol: bych řekl :wink:

Napsal: 05 pro 2007, 04:03
od jiroun
TO PEPEX:Svíčky mi dali DENSO,za jízdy nechcípá,ale 2x na volnoběh,protože se při jízdě chladí.....asi.A čidlo by to mělo bejt nad pumpou,protože po odpojení teplota porát ukazuje

Napsal: 05 pro 2007, 17:24
od jiroun
Tak čidlem to není.Tak mi nezbývá než navštívit Made in Opel.To bude nadílka pod stromeček

Napsal: 05 pro 2007, 17:30
od pepex
hmm, :urcite?:

Zahřátá Corsa 1.0 12v 16Pin nestartuje

Napsal: 06 pro 2007, 22:30
od jiroun
Zdravim ty co tomu rozuměj a chtěj mi helfnout.Nechal sem měnit u mojí corsičky 1.0 12v r.v.99 rozvodovej řetěz a napínák+svíčky a olej.Od tý doby mi nechce zahřátá chytat.Za studena chytne v poho,ale jak jedu dýl,chcípnu jí a po cca 5min.uz ji nenastartuju.Vez sem to mechanikovi a prej ta výměna a jeho oprava na to nemá vliv.Nevíte co by to mohlo bejt.Teplotní čidlo motoru to neni,to sem testoval.Řídící jednotka mi nepustí mínus na relé pro čerpadlo,ani na zapalování.Startér točí jako blázen a ani to neškytne.Po schladnutí motoru je vše O.K a normálně na poprvý chytne..Asi musim navštívit servis,protože mam 16 pin zásuvku a sám to nevyblikám,spíš se bojim podle těch návodů to vybliknout.Zkuste helpnout
Dííííkes