Stránka 3 z 8

Napsal: 31 říj 2007, 19:09
od Yanek
:lol: tak sem dneska vyčistil škrtící klapku, sundal váhu vyčistil a prostříkal kontakty a ona žije :lol:

Napsal: 31 říj 2007, 20:14
od tomert23
no vidíš ani to nebolelo :lol: :lol: aspon viete kde máte váhu vzduchu. :lol: ale som rád že sa ti to podarilo vyriešit,

Napsal: 09 lis 2007, 10:05
od Yanek
:lol: hmm tak potom co v pondělí uplně umřela se zjistilo že to neni váha ale snímač otáček :wink:

Závada motoru.Prosím o radu.

Napsal: 30 pro 2007, 16:13
od jura617
Mám Corsu r.v.06/1999,kw 40,obsah 973 ccm,3válec,benzín.Chytá pěkně,po nastartování asi 500m cuká a jak přidám plyn tak se dusí,potom se rozjede už normálně,ale při vyšších otáčkách se rozsvítí oranž. kontrolka (porucha motoru) a přestane táhnou.Po zařazení vyššího ryhlostního stupně kontrolka zhasne a auto jede normálně než dosáhne vyšších otáček a vše se opakuje. Máte s tím někdo zkušenost co to může dělat?

EDIT: Přesunuto z Corsa forum. Suby

Napsal: 30 pro 2007, 16:23
od Havli
Juro přečti si prosím v sekci "Jak na to" topic "Diagnostika motoru-kontrolka s bleskem. Tam je všechno popsané,toto je taková klasická otázka, je to bud váha vzduchu nebo AGR ventil či některej z filtrů. Nejlepší je zajet na diagnostiku do Opela,cca.500,-

ten samy problem .... uz OK

Napsal: 30 pro 2007, 16:37
od skopek
ahoj, ja jsem meluplne ten samy problem, bylo to vahou vzduchu od jeji vymeny je ok a auti jezdi jako drak :jede_autem: jinak si urcite zajed na diagnostiku at ti reknou co a jak, tim chybu neudelas.

Napsal: 17 led 2008, 14:05
od Havli
Váha vzduchu,kterou naštěstí C14NZ nemá :lol:

Napsal: 17 led 2008, 14:23
od sladas opc
motor x12sz jí taky nemá jsem radši protože jak tak koukám jsou s tím samé problémy

Napsal: 17 led 2008, 15:08
od Deny
corsa 1.0 12V/1999. Obrázky to jsou perfektní, ale zajímalo by mě ještě,kde přesně je umístěna.A taky, jestli se to dá nějak vyčistit nebo vždycky vyměnit za novou.Dík.

Napsal: 17 led 2008, 17:49
od pepex
tak když zvedneš kapotu,tak na sacím koši,takový nátrubek,co k němu vedou jako k jedinýmu kabely...

čistit se nedá,z jednoho důvodu:váha vzduchu lépeřečeno měřič průtoku vzduchu,je vlastně slabej plátek pokovenej platinou,kterej je neustále vyhřejvanej...a jak sám víš,tak ve vzduchu jsou mikročástice,který se zrovna usazujou na tom plíšku.(jako na svinu co?)Po vypnutí klíčku jetě řídící jednotka vošéfuje,aby se plíšek "očistil"a to stylem,že na dobu jedný sekundy ohřeje plíšek na 900 stupňů :!:

no ale po pár letech je to tak zaneřáděný,že zkrátka váha vzduchu zkresluje signál do ECU a pak to třeba nejede...

Na závěr:nečistí se,změří se ómmetrem a pak třeba vymění...

Napsal: 17 led 2008, 19:00
od suby
Tady máš váhu vzduchu z mého auta...

Napsal: 17 led 2008, 19:38
od Deny
hm,tak díky.A co asi ta sranda stojí?

Napsal: 17 led 2008, 19:45
od pepex
mě jedna slečna psala,že jí nakonec sehnala za 2000.-
Je to nejlevnější varianta,volil bych dražší...

Napsal: 17 led 2008, 19:49
od suby
originál Bosh vyjde na cca 10 000,-
V kelině jsem jí viděl za 3500,-

Napsal: 17 led 2008, 19:53
od pepex
suby píše:originál Bosh vyjde na cca 10 000,-
V kelině jsem jí viděl za 3500,-
Suby: právě že už i za 1700 :? ale Starline.