Stránka 3 z 5

Napsal: 23 říj 2007, 20:01
od pepex
Vtomas píše:ten origo z 1.0 teda 55A

baterku 60 A? s přehledem...

Napsal: 23 říj 2007, 20:03
od Vtomas
...takkkk to jsem rad - milionkrat dikaz za info PEPEX :D

Napsal: 23 říj 2007, 20:04
od pepex
toxik-q píše:a 1.2? :-) neni zminovana :-) ta ma taky tech 55A?
mno,nevim.

Myslim,že 1.2 8v,má bosch 70A,55mm rozteč
a 16v má bosch 55A,nebo 70A,50mm rozteč.

Ale nechci kecat,1.2 mi moc pod ruce nepřišly,respektive ani jedna :?

Napsal: 23 říj 2007, 20:14
od pepex
Vtomas píše:ten origo z 1.0 teda 55A
Akorát koukám,že chceš dávat větší hudbu,to by mohl být se zesikem a kapacitorem dosti problém...To jsou žrouti jaxwen...Doporučoval bych tak 70/80 ampér baterku...Uvidíš po hodině hraní,jestli pak nastartuješ.Ono denní svícení taky dává kouř baterce.čus

Napsal: 23 říj 2007, 20:18
od Vtomas
Pepex: no vono nepotrebuju hrat hodinu bez nastartovani - uz mam tu baterku 1500A zkrat. a Cap. pujde asi pryc, slo mi jen jestli ten altik bude dobijet tu 60Ah

Napsal: 23 říj 2007, 20:30
od pepex
To větší číslo na baterce znamená startovací proud...Tzn,že při startu dokaže uvolnit sqelých xxx Ampér.
Ty máš 1500 A?to startuješ buldozery?Asi 150 A,ne?

Napsal: 23 říj 2007, 20:35
od Svoby
Já mám 85 AH a altík to asi stíhá, nebo by se to nějak projevilo.......

Napsal: 23 říj 2007, 20:36
od Vtomas
ne fakt 1500A - je to primo na autohifi

Napsal: 23 říj 2007, 20:42
od pepex
:shock:

Napsal: 23 říj 2007, 20:48
od Vtomas
jojojojo je to tak 1500A - Kinetik KHC 1400

tema 150A by ani starter motor neotocil :lol:

Napsal: 23 říj 2007, 21:03
od pepex
mno,to je pravda,dělaj už jen minimálně 300...a ta má 40Ah :lol:

Napsal: 23 říj 2007, 21:08
od Vtomas
a myslim ze tech 300A je tak tak a hlavne v zime to musi bejt parada

tech 1500A - bude solidne motat
musel jsem ji pridelat nad prevodovku (ramecek) je dost vysoka a tam bylo jediny misto ted jen natahnout delsi kabely od alternatoru a dat poradny baterkovy svorky a jede se :lowrider:

Alternátor

Napsal: 24 říj 2007, 12:41
od JackieW
Zdravim všechny příznivce a majitele corsiček! Potřebuju radu...Mam corsu 1.5, r.v.93 a před dvěma dny mi začala svítit červená kontrolka baterie....Zkoumali jsme příčiny a vypadá to na špatnej alternátor...Chci se zeptat, jestli máte někdo finanční představu nového alternátoru (v servisu mi bylo řečeno, že novej stojí tak dvanáct tísíc :? , na vrakáči se sežene tak za trojku + práce :( ) Zajímal by mě jiný názor.... :wink:

Napsal: 24 říj 2007, 13:51
od Scarynka
já měla měněnej v 1,5 TD za 2500 + práce.. :wink: i když na novej je to nějaký levný, tak nevím

Napsal: 24 říj 2007, 14:21
od Svoby
Nech si ho opravit, mě to stálo asi 2000 a máš jitotu že bude dobrej, když ho koupíš z vrakáče tak ti taky třeba může odejít do půl roku. Ale napřed si zkontroluj všechny kabely a propojovací kontakty (ty jsou někdy dobře schnilý - mě normálně upadl) a všechno proměř jestli to dobí jí jak má......