Stránka 21 z 40
Napsal: 31 srp 2008, 22:40
od Pívas
Vtomas píše:svoby a jak?

No když budou vědět že to je pevný -40 tak udělají dvě díry a ne žádný ovály

ale museli by to udělat na správný odklon, ne tak jak to dělají

Napsal: 31 srp 2008, 22:40
od Svoby
No tím že jí udělaj např. o 3mm vedle
Napsal: 31 srp 2008, 22:43
od Vtomas
to nikdy neuděláš...proto ten ovál
Napsal: 31 srp 2008, 22:46
od Pívas
Vtomas píše:to nikdy neuděláš...proto ten ovál
Proč by ne, originál tlumiče mají taky díry a ne žádné ovály, bavíme se o pevném snížení

Napsal: 31 srp 2008, 22:48
od Vtomas
to prostě nejde
máš origo díru a ty potřebuješ uhnout o 0,5cm aby si měl pevné snížení 4cm a správnej odklon
co vznikne? ovál

Napsal: 31 srp 2008, 22:51
od Svoby
Asi takhle
Prostě koupíš novej pevnej podvozek se snížením -60 a díry jsou podle origo tlumiče, tak proč je rovnou při výrobě nevyvrtaj podle výpočtů na to snížení např. o 4mm vedle? To už by je taky nezabilo a odklony by byly v pohodě
Napsal: 31 srp 2008, 22:53
od Vtomas
jo takhle....už to chápu
sport. podvozek se správnym odklonem
já celou dobu myslel úprava sport tlumiče na správnej odklon

Napsal: 31 srp 2008, 22:54
od Pívas
Vtomas>>

začnem od začátku

vezmu si tlumič, polotovar bez děr na uchycení.Vezmu ho, upnu do svěráku na stojanové vrtačce a vyvrtám spodní díru totožnou s originálem, pak si vypočítám odklon změněný snížením a vyvrtám díru horní konkrétně víc od auta.Takže žádný pos....ný ovály

Napsal: 31 srp 2008, 22:55
od Vtomas
už chápu...řádek vejš

Napsal: 31 srp 2008, 22:56
od Pívas
Vtomas píše:už chápu...řádek vejš

Sem pomalej no, já vim no

Napsal: 31 srp 2008, 23:01
od Vtomas
tak hlavně, že sem vás pochopil...asi po půl hodině
nevim proč je to takhle

přitom by na tom nic nebylo spočítat a vyzkušet a bouchat sériovou výrobu
...ale nemyslim si, že všichni výrobci to maj takto
třebas u Blouda jak to má snížený 60mm podvozek SPAX pevnej to vypadá cajk
ale je taky vidět, že je to víc jak 60 díky stáří a odjetých km a ten odklon už není v toleranci
ale zas né tak brutal jako měla scary
Napsal: 01 zář 2008, 09:09
od toxik-q

koukam ze ste se radne rozepsali

jinak k te vyhode excentru oproti ovalne dire

excentru drzi tlumic ve spravne poloze mimo sverne sily (treni ploch) jeste to ze je opreny v dire o stenu
jinak by bylo samozdrejme lepsi kdyby to dal vyrobce uz z pasu, ale bohuzel tomu tak neni

Napsal: 01 zář 2008, 20:01
od Vtomas
toxik-q píše:
koukam ze ste se radne rozepsali

jinak k te vyhode excentru oproti ovalne dire

excentru drzi tlumic ve spravne poloze mimo sverne sily (treni ploch) jeste to ze je opreny v dire o stenu
jinak by bylo samozdrejme lepsi kdyby to dal vyrobce uz z pasu, ale bohuzel tomu tak neni

...ale excentrem uděláš odklon jen o několik stupňů tak, že stejnak při snížení 60mm budeš s odklonama v ...
chce to ovál díru
Napsal: 01 zář 2008, 20:03
od toxik-q
hele nebudu

ted pri snizeni -40 nemam vyuzito ani 1/2 sroubu ( mysleno toho co srovna) ja vim mikemad to tak nejak rikal ze je to max do -40 ale skutecnost dle mejch vlastnich oci a slov mechanika je jina

Sportovni Podvozek 60/60
Napsal: 10 zář 2008, 20:32
od Haniz
Cau,mam dotaz koupil jsem si na corsu B podvozek 60/60 a jak jsem ho namontoval tak mi pri jizde jak jedu pres rychlejsi nerovnosti tak to strasne klepe a nevim co stim ma to takovy kovovy zvuk a zda se mi ze to jde od ulozeni tlumicu jak to slo az na doraz ale nevim.....poradte nekdo prosim
Edit:Sloučeno.Havli