Stránka 21 z 30

Napsal: 28 led 2010, 19:03
od Agglax
Nazdárek Corzáci. Předem bych rád Všem složil poklonu :poklona2: protože díky Vám jsem našel diagnostickou zásuvku(zástrčku).
Ale bohužel mi to moc nepomohlo protože mi to žádnou závadu nenahlásilo.
A to mi check občas svítí a auto má tak 75% výkon.Vyčistil jsem karburátor, vyfoukal vzduchovej filtr, vyčistil rozdělovač ale nic moc změna. Ještě budu měnit svíčky, palivovej filtr a koupim i novej vzduchovej filtr. Snad něco z toho pomůže. Jinak srry, že to píšu sem, ale část sem patří.

Napsal: 28 led 2010, 19:48
od NoX
taky mam drobny problem s kontrolkou.
je to u corsy 1.4i 8v....
kdyz je auto uz ohrate a motor nastartovany, a delsi dobu stoji na miste, tak se rozsviti kontrolka motoru. vyblikal sem kody,a ukazovalo to lambda sondu.. tak sem koupil novou, vymenil, ta stara byla uz pekne doprasena... a jezdil , jezdil... a dela to zase.. jen kdyz auto stoji, tak se po par minutach kontrolka rozsviti... kdyz ovsem auto jede, nebo se rozjede po stani, tak kontrolka sama zhasne... nevite cim to muze byt?

napadlo me, ze se ta lambda moc ohreje a za jizdy zase dochladi na optimalni teplotu...

Napsal: 28 led 2010, 20:19
od Arci
A ta nova je origo od opla?? (muze mit spatny pracovni rozsah teplot) Jinak naopak kdyz stojis tak se ochladi a prubeh napeti nema spravny tvar a RJ oznami zavadu a kdyz se rozjedes tak se plynama z vfuku ohreje a kontrolka zhasne... Jo a delalo to hned jak jsi ji tam dal nebo az po desitkach kylometru??

Napsal: 28 led 2010, 20:21
od NoX
je to normalni druhovyroba, nema cenu do stare corsy davat novou lambdu od opla... delalo to hnedka... jak stara, tak nova, naprosto stejna chyba...

Napsal: 29 led 2010, 00:18
od Arci
Nj to nema ale... Takhlenc tezko rict... Chtelo by to napichnout na oscilo. a videlo by se hned jestli z ni jde to co ma... Jinak to zmerit ani zjistit nejde... ale pokud to neni znat na aute tak bych to nehrotil...

Napsal: 29 led 2010, 12:32
od Havli
Nox >C14NZ-stejnej problém,když dýl stojim tak se rozsvítí a při jízdě zhasne :wink: Ale hlídal jsem spotřebu a beze změny,výkon taky neztrácí,jede normálně jen občas ten hnus oranžovej.
Chyba č.44 > řídké výfukové plyny,

Napsal: 29 led 2010, 15:56
od souky222
a nemáte třeba nastavený malý volnoběžný otáčky?

Napsal: 29 led 2010, 17:16
od NoX
kdyz si vyblikam kod lambdy, tak se nedivam na volnobezny otacky..

Napsal: 29 led 2010, 17:47
od Havli
chyba 44
Multec 1-bod lambda>řídké výfukové plyny
Motronic-vícebod lambda>chudá pal.směs

já mám Multec :wink:

Napsal: 30 led 2010, 07:12
od Arci
Souky222: Volnobezne otacky? Jak se to dela? Myslis tim zaplombovanym sroubkem (doraz) co je na plynove klapce?
Volnobeh se nastavit manualne neda! Ten doraz je nastavenej primo z tovarny a kdyz s tim nekdo pohne tak uz to pak nikdo neda dohromady... Volnobeh takto nenastavovat! Jedine jak se da trosku zvednout volnobeh je predstihem (pokud to ma rozdelovac, NZ)... Ale to problem neresi... Bude to opravdu lamdou.... V kelly nebo tak vam prodaj univerzalni lamdu ktera je treba od 1.2l az 2.0l coz je sice pekne ale uz nikdo neresi ze pri volnobehu je teplota splodin u 1.2 treba 500C kdezto u 2.0 700C (da se to najit v datasheetu ale ten se vetsinou blbe shani) coz ma kurna vliv na vystupni signal te "univerzalni" lamdasondy a RJ to pozna.... Take proto jak se rozjedete a ona se ohrej tak kontrolka zhasne tzn. nepozname to na vykonu protoze pokud auto jede je lamda vice ohrata a vse je OK... Takze bud to neresit nebo investovt do origo lamdy.... To same plati o stare lamde, teplo ji dela dobre a kdyz se ohreje tak jeste ma prubeh OK a kontrolka nesviti... Jinak pokud mate motror NZ a ohrejete ho na provozni teplotu pote chcipnete a skratujete piny AB a znovu nastartujete tak do cca 5 min by mela kontrolka RJ zacit blikat a to bud pomalu nebo rychle coz je v zavislosti na bohate ci chude smesi, muzete slapat i na plyn a koukat jestli blika rychlejc ci pomalejc... Kazdopadne pokud to slape a kontrolka blika (pomalu rychle) je lamda OK.... Pokud kontrolka jen hloupe sviti tak regulace lamda nefunguje (muzete treba pridat plyn a vic ji ohrat a koukat jestli zacne blikat (vas problem)) a je chyba bud v kabelu nebo sonde....

Napsal: 30 led 2010, 11:55
od souky222
mno spíš sem myslel nastavením ECU....byl to jen nápad :( (myslel sem, že na emisích nastavujou i na "novějších" autech větší otáčky, aby se vešli)

Napsal: 30 led 2010, 17:40
od Arci
Nn pokud je tam lamdasonda + ECU tak se hodnoty volnobehu a CO2 nastavovat nedaj a vse zarizuje ECU kde taky neni co nastavit.... (Necha se tam udelat uprava ze se vyradi lamda a pak se CO2 nastavej potakem) ale to pak uz stracime vyznam strikacky a to spotrebu...

Napsal: 30 led 2010, 17:42
od Havli
Auto jede normálně,nežere,neškube nezdechá tak jsem to neřešil :wink:

Napsal: 30 led 2010, 17:43
od Arci
a dobre jsi udelal 8) , ve finale to stoji jen prachya muzika zadna :lol:

Napsal: 06 úno 2010, 23:25
od Joe80
Nesvieti mi kontrolka s bleskem, ale kontrolka airbagov. Mam ich v aute 4 + 2 pyropatrony a prave jedna z nich (vodicova) mi uz tretikrat rozsvietila kontrolku airbagov a teda deaktivovala system airbagov. Potreboval by som zase vymazat pamat zavad ci ako sa to spravne nazyva (odpojenie baterie nepomoze) a na diagnostiku ist by ma stalo zase 5€. Neexistuje aj nejaky svojpomocny postup, ako vymazat pamat zavad?