Stránka 23 z 30
lambda
Napsal: 06 dub 2010, 11:33
od Agglax
tak jsem vyměnil lambda sondu a žádná změna při vyblikání pořád bliká kod 45 nevíte čím to ještě může být - baterku jsem po výměně odpojil aby se závada smazala - jestě nějaké příznaky - na plnou nádrž ujedu 350km a auto jede tak na 65% výkonu ani z kopce se nerozjede
Napsal: 06 dub 2010, 13:14
od Arci
Agglax : hmm moc benzinu (a to tezce)... No hele je z vyfuku cejtit benzin kdyz to bezi a je to ohrate?? Co snimac teploty chladici kapaliny?? (muze jet porad na sitic (je se studenym motorem lepsi vykon??)) .... Ale to me stejne porad moc nesedi na tu spotrebu... Jeste vstrikovaci tlak (mohl by byt KO regulator a pak by to tam sypalo vic benzinu) a nebo by mohl netesnit vstrikovaci ventil (co je to za motor??)... Jinak bezne veci jako kabely ke svickam a svicky jsi doufam vymenil (jinak se tu treba honume za duchem)??? Jeste s tim vykonem jak pises ze 65%, je to pri vsech otackach?? nebo je to horsi v nizsich otackach a ve vysich to tahne lip??? Jestli jo tak si rovnou uhanej pro svicky a kabely a mas po starostech....
Napsal: 06 dub 2010, 13:22
od Arci
topas : Skusil bych promerit ty kabeli od toho snimace az k RJ (jinak teplomer ma svoje cidlo, tohle je jen pro RJ)... Staci kdyz si to na tom konektoru toho snimace udelas kabelem skrat a pak ten kratas musis namerit i na konektoru RJ a to na pinech : C10 a A11 (cisla pinu jsou znacena na RJ v tom konektoru)... No a pokud tam ten skrat nebude tak mas nekde KO kabel.... a jeste jeden napad : na tom konektoru co pripojujes ten snimac musis na jednom pinu (jsou tam jen dva) zmerit zkrat proti kastli auta a na druhem cca 4.7Kohmu proti kastli (samozrejme mej odpojenou baterku!!!!)
Napsal: 06 dub 2010, 16:02
od topas
Arci >> No jo, ale kdyby byl KO kabel, tak mi to přece svítí pořád, ne? Mě se to rozsvítí jenom občas - a řekl bych dost náhodně. A pak to zase zhasne (za 30 vteřin - až 5 minut).
Napsal: 06 dub 2010, 16:04
od Gringo_Joe
studeny spoj / zlamany kabel / odrena izolace ?
Napsal: 06 dub 2010, 16:23
od topas
Však jasně... ale to jde nějak rozumně multimetrem poznat? Jedině to zkratovat a pak s tím zkusit zuřivě zahejbat a doufat, že se se to projeví. Ale hledat někde odřenej kabel a rozmotávat svazky mi přijde už docela extrém.

motor
Napsal: 06 dub 2010, 18:43
od Agglax
Je to 1.2i 33 kW. Svíčky mam nové, všechny filtry taky. Jede to naprd při všech otáčkách.
Napsal: 07 dub 2010, 00:01
od Arci
topas : to je celkem problem... tak natahni klidne venkem (jen na test) kabel od snimace k te RJ a uvidis hned... a pak to popripade predelas aby to bylo nejak kulturne provedene (proste je jednoduzsi natahnout nove kabely a mas to na 100%)
motor
Napsal: 07 dub 2010, 10:35
od Agglax
Tak dneska objednám kabely a zítra je vyměním. Doufám že to pomůže.
motor
Napsal: 09 dub 2010, 07:23
od Agglax
Arci >> tak z vejfuku je benzín cejtit jak sviňa, a i z vejfuku vytejká a hulí jak diesel kabely budou nejspíš až v sobotu nevíš čím by to mohlo ještě být?
Napsal: 25 srp 2010, 20:50
od lukassvihel
Podařilo se někomu vyblikat chyby z toho NESTANDARTNÍHO 16PIN konektoru?
Napsal: 25 srp 2010, 22:52
od souky222
nelze
Napsal: 25 srp 2010, 23:14
od lukassvihel
lukassvihel píše:Podařilo se někomu vyblikat chyby z toho NESTANDARTNÍHO 16PIN konektoru?
A nemáte nebo neznáte někdo vhodnou diagnostiku v okolí
Rožnova p.R. nebo případně
Brna?
Svítí mi oranžové zlo a motor pokuckává a pobublává v nízkých otáčkách a volnoběhu.
EDIT: Tak už je Corsa v servise (neorig.), tak jsem zvědav.
EDIT2: Závada v EGR ventilu

Napsal: 20 pro 2010, 22:45
od Byzon
chci si koupit kabl, myslite že mi k něčemu bude? mam 16pin
http://www.motordiag.cz/produkt/adapter-opel-tech2-usb
nebo
http://www.zbozizreklam.cz/zbozi/5122/D ... ULTIPLEXER
ten prvni nevim jestli je 16 pin, nejde mi ten obrazek zvětšit

Napsal: 23 pro 2010, 23:59
od jamall
co může být za závadu na motoru když se ta kontrolka s motorem rozsvítí po dosažení rychlosti vyšší než 100 km/h nebo přetočení otáček přes 3000?? díky za odpověď
