Stránka 4 z 12

Napsal: 23 led 2008, 22:59
od sladas opc
tak to nevypada na hydroštely a je tam dost oleje nejezdil jste chvíli bez že už by byla chycená klika?

Napsal: 23 led 2008, 23:18
od Martin Dočekal
ne olej si hlídám chycená klyka by taky mlátila furt,nevim necháme to asi projevit

Napsal: 23 led 2008, 23:20
od sladas opc
jaste mě napada čidlo klepání,to by taky mohlo být

Napsal: 24 led 2008, 06:07
od Martin Dočekal
to čidlo klepání je kde a jakým způsobem se dá proměřit?

Napsal: 24 led 2008, 08:50
od Hančus
Čauky, taky mi moje 1,0 z 97 rezonuje, pomáhá pohrát si se spojkou a plynem, ale kdo na to má pořád myslet...jde to nějak mechanicky odstranit? Znít jako kov na kov v nejhorší vibraci. Další problém - otáčky na volnoběh, tvrdošíjně se drží na 2000, občas zakolísají níž nebo výš, ale většinou se drží na 2000, vyřeší to výměna krokového motorku volnoběhu? Kde se dá za rozumný peníz koupit? Díky za odpověď.
Žabařům zdar! (na vysvětlenou, svému zelenému prdítku neřeknu jinak než žabka)

Napsal: 24 led 2008, 10:25
od sladas opc
Martin Dočekal:to čidlo klepání se náchází na bloku zezadu,já ho tam mám tak určitě i ty ho tam budeš mí,pak ješte jedna vec,muže to být že ti to jde na tři válce občas když to kolísají otáčkykaždopádně bych zkusil diagnostiku a tam ti to odhalí takhle je těžké něco určovat

Problematika s motorem X10XE (1.0 12V) a vše kolem něj

Napsal: 11 úno 2008, 10:00
od Berry
Ahoj Corsáci, tak od začátku vzniku fora monituruju technické problémy uživatelů, boužel došel jsem k zjištění, že nejčastější problémy jsou kolem motoru X10XE (prvni seriove vyrabeny trivalec od Opelu, vyznaceny neduhy, ale za to prukupnikm trivalceü v teto tride, tudiz bez vyvzaovaciho hridele, mensi odhluceni, nekultivovany chod za studena atd.), tak mě napadlo že bychom mohly tady združovat všechny chyby a připomínky nebo při tom množství by si zasloužil pomalu i vlastni thread.
Jinak motor se vyznacuje pruznosti, zivosti malou spotrebou atd, ovsem je je zapotrebi dukaldne vybirat dival jsem se na corsy vcelku mladho veku a za nizky peniz ovsem s timto motorem jednou mi to nedalo tak jsem se byl podival a katastrofa.
Jinak pro koupi nebo jinem ziskani corsy s timto motorem doporucuji:
Kontrola váhy vzdchu (do budoucna se může hezky prodražit) > vyzkoušet auto za studena a i po překročení režimu eco (to je ten tlustý obdelník na začátku teploměru) a pak klidně i při vetším obsazení využít plný potenciál motoru, pokud motor se začne dusti nepravidelně jet, ztrácet výkon + k tomu rozsvícení kontrolky motoru (nemusí být pravidlem) je to nejčastější neduh tohoto motoru.
Dobré je poslech řetězu (auto nema klasické rozvody) ač se říká že je bezudržbový a nepotrebuje vymenu, neni tomu tak, nejlepsí je vymenit retez asi dle probehu 100-150tis km (cena vymeny materialu a prace 3500,- s DPH u opelu) motor by se mel vyrazne zklidnit a mit hladsi beh.
Celkove je dobre (asi jako u kazdeho motoru) nechat auto napojit na originalni diagnostiku ktera presne detekuje chyby a priciny (co po zkusenosti s neautirozvanou diagnostikou je nepresne)
Motoru je dulezite cistit skrtici klapku, jelikoz je mensi kontrukce je vice nachylnejsi (napr. u motoru C20NZ pri stejnem zaneseni pomalu nepocitite rozdil) a stim by byo dobre dat roztok na procisteni striku a kdyz jsme u toho dobre svicky.
Jinak spatne lambda sondy, cisla teploty motoru, cidla na vackove hridely nejsou tak caste ale za ten rok jsem se setkal taky s nekolika kusy.
Timto nechci odradit od koupi tohoto motoru,a le naopak a timto jsem chtel nastnit budou kupujici nebo stavajici majitele na par veci a budu rad kdyz sem budou prispivat svyma zkusenostmy a postrehy.
Hezký den všem Berry

Napsal: 24 úno 2008, 23:13
od edenxx
pepex jak jsi vyřešil ty hydra?

Napsal: 06 bře 2008, 17:29
od opel1.0
na 3 valce to musi ist je to 3 valec

a co 1,0i 3vál?

Napsal: 07 bře 2008, 12:41
od corela9
a jaký jsou nározory ma motor 1,0i těch 54k 3valec? objel jsem si pár bazarů a viděl jich taky celkem dost... dík

Napsal: 07 bře 2008, 12:51
od Berry
viewtopic.php?t=1497
Tady jsem neco sepsal ze zkusenosti a projed forum rozne topicy k tomuto motoru se uz hodne napsalo a od ruznych uzivatelu 8)

Napsal: 07 bře 2008, 13:14
od corela9
už jsem si všiml, že o pár řádků níž je debata. díky

Napsal: 06 dub 2008, 07:06
od stovi
Mám tento motor a po zahřátí při zhruba 3000ot. na 5 rychl. stupeň se mi pravidelně rozsvěcí kontrolka motoru,auto jede pořád stejně,jen svítí ta kontrolka. Když se nechá chvíli stát a vychladne tak kontrolka zase zhasne. nevíte v čem by mohl být problém?Díky za rady.

Napsal: 06 dub 2008, 10:52
od Pívas
stovi píše:Mám tento motor a po zahřátí při zhruba 3000ot. na 5 rychl. stupeň se mi pravidelně rozsvěcí kontrolka motoru,auto jede pořád stejně,jen svítí ta kontrolka. Když se nechá chvíli stát a vychladne tak kontrolka zase zhasne. nevíte v čem by mohl být problém?Díky za rady.
Tady o tom jsou ještě témata, ale nejčastější příčinou je zázračný AGR ventil :?

Napsal: 06 dub 2008, 11:16
od stovi
dík za radu zkusím ho vyčistit,může se s nefunkčním AGR ventilem jezdit,má to nějaký vliv na chod motoru?mělo by jít pouze o emise ne? už sem tady někde taky četl o jeho zaslepení ale nerad bych tím něco podělal...