Problem se spotrebou a otackami...

Máte problém či závadu a potřebujete poradit? Pak jste ve správné sekci...

Moderátor: Arci

Odpovědět
Dr1ger
Příspěvky: 33
Registrován: 03 črc 2009, 21:40
Bydliště: cr

Příspěvek od Dr1ger »

skrtici klapka nova, menil jsem i ten potenciometr... predchozi byl vychozenej... koupil jsem i novy EPS, a vse pri starem.. :(

jedine co , tak ze by odesla ridici jednotka... ale to by snad hlasila diagnostika...

auto proste nevidi zadny problem....

jeste zitra dam jinej krokovej motorek, ale jinak fakt uz nevim :(

jedine co by to mohlo byt bude neco mechanickeho... ale fakt si s tim nevim rady.. :(
Uživatelský avatar
knedlik
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 741
Registrován: 04 úno 2009, 09:38
Bydliště: u liberce

Příspěvek od knedlik »

neni pravda ja mam bez chyby i kdyz odpojim jakekoliv cidlo a jede to stejne v riti řidici jednotka a staci jestli nekdo svarel na aute a je ko never ze ti bude hazet chybu :x
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
Uživatelský avatar
Arci
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 424
Registrován: 13 dub 2008, 01:05
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arci »

Muzou byt v kaji jen koncove stupne na motorek a rj sice reguluje ale pritom nic neridi... z motorku neni ani zpetna vazba (je to krokac se trema civkama) tzn. jednotka muze byt KO ani o tom nemusi vedet... No a nebo pak jedine schema el. motoru, merak a merit kabely....
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
Uživatelský avatar
knedlik
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 741
Registrován: 04 úno 2009, 09:38
Bydliště: u liberce

Příspěvek od knedlik »

njn ale ŘJ stejne neopravis nejsou dily i kdyz jestli si vzpominas jak jsme to spolu arci resily tak jsem se dostal o neco dal, delko pry jiz uvolnilo vsechna kompletni schemata do roku 1995 takze hledam na germany strankach uvidime byl by to zlom
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
Uživatelský avatar
Arci
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 424
Registrován: 13 dub 2008, 01:05
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arci »

Jj lepsi novou RJ... Ja skoncil na tom ze z toho rozdelovace leze zpetna vazba do RJ jelikoz mapa zapalovani je ulozena v tom rozdelovaci (je tam koncovej stupen zapalovani).. takze jezdima na tu C14N....
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
fickerpet
Příspěvky: 55
Registrován: 08 dub 2008, 20:46
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Vysoká spotřeba...

Příspěvek od fickerpet »

Zvýšila se mi skoro dvojnásobně spotřeba a vůbec netušim čim to může být. Při vyšších venkovních teplotách je za jízdy cítít v autě benzín. Nějaký rady,tipy??
Opel Corsa 1.6i 78 kW
Uživatelský avatar
romoli
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 279
Registrován: 22 čer 2009, 16:36
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romoli »

Každej šermíř na hovno, když nepřátel nerovno.
fickerpet
Příspěvky: 55
Registrován: 08 dub 2008, 20:46
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fickerpet »

díky za odkaz,ale po přečtení jsem zjistli, že se stejně na nic nepřišlo :)
Opel Corsa 1.6i 78 kW
Uživatelský avatar
romoli
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 279
Registrován: 22 čer 2009, 16:36
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romoli »

to melo bejt neco jako "použij funkci hledat a zjistiš že je tu to tema ale nedořešene " :D
Každej šermíř na hovno, když nepřátel nerovno.
styxxy
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1100
Registrován: 03 čer 2007, 21:21
Bydliště: Praha-Modřany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od styxxy »

me se dost stavalo ze jekmile byla velka spotreba a kord kdyz jsme citil benzim tak to nekde netesnilo nejcasteji na vstrikach je tam spousty tech gumovych tesnenich a casem propoustej pri tom tlaku benzinu
Dr1ger
Příspěvky: 33
Registrován: 03 črc 2009, 21:40
Bydliště: cr

Příspěvek od Dr1ger »

tak jsem dnes sehnal dalsi krokovej motorek... tentokrat z astry...

o poznani lepsi... jen ty otacky jdou pomaleji dolu, ale uz si nedrzi svoji hodnotu....

je mozne ze tyto zbytkove otacky jsou dane tim ze je tam katalyzator na 1.4 16V a neni stredovej tlumic, koncovej je tuningovej, takze skrz nej vidis...

pokud ano, tak by vse melo byt ok... uvidim tedka jaka bude spotreba... pokud se dostanu aspon na 500 km na nadrz tak budu stastnej :)

pri koupi jsem byl schopen dat 600 - 700 km na nadrz....
souky222
Příspěvky: 653
Registrován: 08 pro 2008, 20:11
Bydliště: lbc

Příspěvek od souky222 »

a co takhle vyčistit klapku, to by mohlo helfnout, si myslim
This is madness.
Madness?
No, this is Corsaaaaaa
Dr1ger
Příspěvky: 33
Registrován: 03 črc 2009, 21:40
Bydliště: cr

Příspěvek od Dr1ger »

jj to bude... dostal jsem echo ze by se mohla lehce zasekavat.. i kdyz se mi nezda... protoze jsem to vse kontroloval a vse doleha tak jak ma... nic se nehybe, ale zkouknu to jeste to se vi...

pak u toho krokoveho motorku je taky vhodne zjistit jestli tam nejsou 2 tesneni... muj problem....

bych se musel jit zastrelit.... :twisted:
topas
Příspěvky: 86
Registrován: 30 lis 2009, 09:09
Bydliště: Praha / Mimoň / Doksy

Příspěvek od topas »

Tak jsem vyměnil kabely a jedinej rozdíl je v tom, že to má hezčí zvuk při startování (projet to jsem nezkoušel). Dělá to pořád...

Ale něco jsem zjistil, ale nevím, jestli je to normální... Při přidání plynu je někde v motoru slyšet takové jakoby fouknutí, zafunění... :roll:
Corsa B 1.2i , X12SZ ... moje první auto :)
Dr1ger
Příspěvky: 33
Registrován: 03 črc 2009, 21:40
Bydliště: cr

Příspěvek od Dr1ger »

no je dost mozny ze mas foukly tesneni pod sanim...

to sundas ty 2 srouby na hornim krytu sani... 13 oriskem zkus dotahnout ty 2 matky.... a pokud se to nezmeni, tak sundat matky, sundat sani a nove tesneni... ja jsem daval kozene :)

a vse je v pohode... nejjedodusi jak to zjistit je to ze sundas "nahubek" od filtru a od motoru, co vede k te cerne krytce sani... nastarstujes... a zacpes obe diry.... pokud motor chcipne a chvilku si to udrzi podtlak... tzn tvoje ruka zustane pricucla k sani... tak je to ok... ale pokud motor nechcipne, a nebo neudrzi podtlak tak to mas vice nezli jasne :)
Odpovědět