Stránka 4 z 8

Napsal: 17 led 2008, 20:01
od suby
Pepex>>>To je ta palstová sranda né? :lol:

Napsal: 17 led 2008, 20:04
od Deny
Výběr je docela pestrej,což je fajn.DÍK.

Corsa B 1.2 16V - Škubání při rozjezdu a studeném motoru

Napsal: 03 kvě 2008, 19:22
od roman.p
Ahoj, mám problém ze škubáním motoru, při rozjezdu když je motor studený a přidám plyn auto ztrácí otáčky a začne cukat :cry: . V okamžiku kdy se trochu zahřeje a otáčky překročí hranici 2 tis. auto začne jet úplně normálně jako by se nic nedělo. Na diagnostice nic nezjistili, palivový filtr sem vyměnil, snímač teploty taky. Pokud někdo máte zkušenost s tímto stavem a úspěšně jste ho vyřešili nebo máte někdo nějaký nápad prosím ozvěte se. Budu vděčný za každou radu. Díky.

Váha vzduchu

Napsal: 03 čer 2008, 16:48
od Pixla
Zdravicko....veskere problemy ktere moje Corsa dela od koupi jsou zpusobene nejspis vahou vzduchu...chci se zeptat jestli neexistuje nejaky obvod ktery by ji dokazal nahradit....kdyz jsem odpojil hadici tak otacky padli asi na 400 a pak to chciplo coz je asi dobre ale tu ztratu vykonu po zahrati motoru ma asi skutecne za vinu ona...pokud byste mel nekdo doma a aby byla funkcni vubec bych se nezlobil..novou kupovat nechci protoze je drazsi nez cely to auto... :D

Napsal: 03 čer 2008, 16:57
od Pívas
Nechci tě nejak vyvézt z míry, ale ty váhu vzduchu nemáš :lol:

...

Napsal: 03 čer 2008, 17:07
od Pixla
pdk88 povidal ze jo....je to

http://elitecat.cz/ArticleDetail.aspx?B ... eId=100301

cidlo MAP snad vaha vzduchu ne??? :shock: :lol:

...

Napsal: 03 čer 2008, 18:41
od Pixla
nebo nevite nekdo jestli ten muj motor ma nejakej ventil kterej reguluje tlak v palivovem potrubi...ja ho zatim videl u kazdyho auta i 120shades ho mela a to prej taky ma priznaky jako jsou ty moje...

Re: ...

Napsal: 03 čer 2008, 18:53
od alino
Pixla píše:nebo nevite nekdo jestli ten muj motor ma nejakej ventil kterej reguluje tlak v palivovem potrubi...ja ho zatim videl u kazdyho auta i 120shades ho mela a to prej taky ma priznaky jako jsou ty moje...
C12NZ nemá váhu vzduchu ale MAP senzor. MAP senzor sníma podtlak v saní. Na vývode B sa musí napätie meniť od cca 0,3V do cca 5V v závislosti od podtlaku.

Re: ...

Napsal: 03 čer 2008, 19:05
od Pívas
Pixla píše:nebo nevite nekdo jestli ten muj motor ma nejakej ventil kterej reguluje tlak v palivovem potrubi...ja ho zatim videl u kazdyho auta i 120shades ho mela a to prej taky ma priznaky jako jsou ty moje...
Regulátor tlaku paliva máš když sundáš vrchní kryt vstřikování tak pod nim na vrchnim dílu vstřikování, ale je primitivní a nevím jestli by se s tim něco mohlo stát

...

Napsal: 03 čer 2008, 19:20
od Pixla
heh....tak ted ste me dostali....fakt netusim....ptal jsem se i na jinejch forech a tam mi poradily rozdelovac vicko atd....vsechno uz jsem povymenoval penez narvanejch do pomerne staryho auta...fakt uz me napadl jen ten ventil tlaku paliva /to mi poradil kolega ze to mel na fieste a byl to vlastne sroubek ten se mu ucpal a pak se to pri akceleraci dusilo a zralo mu to.../ a ten cernej blbinec na kterej me upozornil PDK88

Re: ...

Napsal: 03 čer 2008, 20:09
od alino
Pixla píše:heh....tak ted ste me dostali....fakt netusim....ptal jsem se i na jinejch forech a tam mi poradily rozdelovac vicko atd....vsechno uz jsem povymenoval penez narvanejch do pomerne staryho auta...fakt uz me napadl jen ten ventil tlaku paliva /to mi poradil kolega ze to mel na fieste a byl to vlastne sroubek ten se mu ucpal a pak se to pri akceleraci dusilo a zralo mu to.../ a ten cernej blbinec na kterej me upozornil PDK88
Ak som dobre vyrozumel, tak po zahriati motor nemá plný výkon.
Ja by som skontroloval čidlo teploty / to dvojvodičové pre RJ/. Ak je vadné a stále signalizuje RJ, že motor je studený RJ dáva bohatšiu zmes a motor sa "dusí".
Zároveň nereaguje na lambdu, ktorú by som tiež premeral. Môže sa stať, že " stojí" a dáva stále informáciu, že zmes je bohatá alebo chudobná. Dá sa skontrolovať merákom. Napätie by sa malo na nej meniť od cca0,2V do 0,9V cyklicky asi v sekundových intervaloch. Lambda ale musí byť zohriata cca 5 minut / s rezervou /.

...

Napsal: 03 čer 2008, 21:13
od Pixla
No pokud je motor studenej vsechno je OK kdyz se ale zahreje obcas problikne kontrolka od ktery jsem mel uz od vymeny teplotniho cidla jednodratoveho pokoj a pri seslapnuti plynu se zacne dusit musim pustit plyn a pridavat znovu a pomalejc...filtry jsou vymeneny, svicky, kabely, rozdelovac atd vsechno OK...lambda je OK mam ji merenou paltestem...diagnostika ji ale hlasi...seriova je cista a blikaci ji vyblika...

Re: ...

Napsal: 04 čer 2008, 06:23
od alino
Pixla píše:No pokud je motor studenej vsechno je OK kdyz se ale zahreje obcas problikne kontrolka od ktery jsem mel uz od vymeny teplotniho cidla jednodratoveho pokoj a pri seslapnuti plynu se zacne dusit musim pustit plyn a pridavat znovu a pomalejc...filtry jsou vymeneny, svicky, kabely, rozdelovac atd vsechno OK...lambda je OK mam ji merenou paltestem...diagnostika ji ale hlasi...seriova je cista a blikaci ji vyblika...
Jednovodičové čidlo je len pre budík na prístrojovke. Dvojvodičové hlási teplotu do RJ a ona reguluje množstvo paliva. Ak je vadné, prerušené alebo má zlý kontakt môže dávať informáciu, že teplota je -30°C. Skús ho premerať. Podľa mňa to vyzerá, že RJ dostáva protichodné informácie.
Lambdu i čidlo je najlepšie merať na konektore RJ aby sa vylúčila chyba v kabeláži.

...

Napsal: 04 čer 2008, 12:56
od Pixla
hmmm to je takovy to jak je prisroubovane na parozi zezadu?? modrej konektor a 2 draty.....to budu muset ale zase vylejt chladici kapalinu...ne??
jakou ma mit hodnotu?? a kde je na ECU pripojene??

Re: ...

Napsal: 04 čer 2008, 13:33
od alino
Pixla píše:hmmm to je takovy to jak je prisroubovane na parozi zezadu?? modrej konektor a 2 draty.....to budu muset ale zase vylejt chladici kapalinu...ne??
jakou ma mit hodnotu?? a kde je na ECU pripojene??
Pri 20°C cca 3kOhmy, pri 90°C cca 300Ohmov a pri -30°C má 30kOhmov.
Na RJ je pripojený na pinoch C10 a A11.
Najlepšie ak to budeš merať na RJ.