Stránka 4 z 30

Napsal: 04 říj 2007, 01:23
od mikro
Tak se konečně zeptám. Poví mi někdo co značí kod 11 za chybu? Nikde v tý tabulce těch chyb sem to nenašel, tak pls jestli někdo neví.

chyba 95 ventil teplého startu – nízké napětí

Napsal: 20 lis 2007, 18:41
od mrkac
pokial mi vyhadzuje chybu 95 ventil teplého startu – nízké napětí -co to znamena?

EDIT: Přesunuto do správné sekce. Suby

Napsal: 20 lis 2007, 20:34
od pepex
to mam taky...nevim,ale asi má male napětí regulační motorek nastavení škrtící klapky,páč pri studenim motoru nastaví větší průtok vzduchu.

Proč má ale malý napětí?

S tim mě taky ten Opl sere :!: :evil:

dotazek

Napsal: 27 lis 2007, 12:32
od alyk
Ahoj ma corsu 98 1,0 12V, ted se mi rozvitila tahle prapodivna oranzova kontrolka, zacala svitit asi tak po 35 km, chvilku svitila a pak prestala, od te doby nic. Jezdim denne cca 15 tam a pak zpet a nedela to, ale pri delsim, nez 30km v tahu jo. Co s tím? krome toho, ze shodit ze skaly... :D

Napsal: 27 lis 2007, 12:55
od Corsar

Re: dotazek

Napsal: 27 lis 2007, 12:58
od Vtomas
alyk píše:Ahoj ma corsu 98 1,0 12V, ted se mi rozvitila tahle prapodivna oranzova kontrolka, zacala svitit asi tak po 35 km, chvilku svitila a pak prestala, od te doby nic. Jezdim denne cca 15 tam a pak zpet a nedela to, ale pri delsim, nez 30km v tahu jo. Co s tím? krome toho, ze shodit ze skaly... :D
prutokomer vzduchu nebo krokovej motorek a nebo agr.ventil

kolisaj ti otacky?
a pouze v tahu nebo kdyz uberes plyn a klesaji otacky

Napsal: 27 lis 2007, 13:16
od alyk
otačky neklesaji, naprosto zadny komplikace, jen se to zniceho nic rozsvitilo, kdyz vypnu klickama, tak pak v pohode a po ujeti pak km se na chvili zase rozsviti

Napsal: 27 lis 2007, 13:21
od Vtomas
takze se to rozsvici pri zatezi nebo kdyz pustis plyn? bude to ten prutkomer vzduchu - vaha vzduchu

myslim ze Berry mel to same
me to delal krokovej motorek - nejlepsi kdyz dojedes a pichnou e na komp

Napsal: 27 lis 2007, 13:21
od Corsar
Tak to může být třeba odcházející lambda. Buď si udělej diagnostiku nebo si na ní zajeď.

Napsal: 28 lis 2007, 16:55
od Corsar
opel1.0: Propojují se piny 6 + 5, případně 6 + 4 viz obrázek:
http://www.opelastra.cz/img/aldl3orig.jpg
Piny by měly být osazené.

Napsal: 29 lis 2007, 18:25
od okura
mám pocit že ti to nepujde,
u OBD je nutná komuniace s pc
www.marab.wz.cz :D

...

Napsal: 06 pro 2007, 15:56
od Pixla
No mě to občas problikne někdy jak kdy....ale je pravda že jak jsem si udělal diagnostiku tak mi to zahalsilo kod 13 coz je lambda.... sehnal jsem z Kadetta 1.6 automat na kterou bylo najeto tak 60000 km tak doufam ze poslouzi....jinak jsem zjistil ze je ucpanej katik stredni tlumic je KO tak mi to zere 16l na 100 km....tak se to snad uklidni jak vymenim vejfuck a lambdu...

jj

Napsal: 19 pro 2007, 17:47
od Pixla
Tak katik pryc, stredni dil a zadni dil novej.....to je recept na castecny snizeni spotreby ale porad jsem na 9l lambda vymenena ale kontrolka porad problikava obcas a diagnostika cista.....tak ted lidi radte co s tim....

Napsal: 11 led 2008, 17:23
od jokerik
Zdravím! Mám takový problém s mojí corsou 1.2i r. 95...občas se mi stává že se rozsvítí ta protivná oranýová kontrolka signalizující chybu v motoru a také mi pak auto občas chcípne...vetšinou při tom když chci přeřadit rychlost, nebo vyřadit tak mi zdechne a musím vypnout klíček a poté znovu nastartovat a kontrolka pak už zase nesvítí. Také jsem v poslední době zopozoroval velké zvýšení spotřeby pod 10 l na 100 km nejdu a to jí šetřím...Při vyndání svíček byly úplně černé...Poradíte mi někdo prosím co s tím? Děkuju

Napsal: 11 led 2008, 17:34
od sladas opc
můj typ odešla ti lambda sonda a nebo čidlo teploty chlůadící kapaliny,to je umístěné zezadu na sacím potrubí,je blbě vidět jezdíš furt na sytič a proto mokré svíčky a velká spotřeba