Stránka 35 z 40

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 07 bře 2013, 15:26
od Gooder
Když zmiňuješ motokáru, tak předpokládám, že chceš, aby se s tím i dalo jet. Nehledě na to, že naklánění také dost závisí na kolech. Snížené auto na max není pro mě motokára, nemůžeš s tím jet nějak extra rychleji na našich silnicích.

Sériový podvozek jsem na autě nezažil, ale mluvím ze svých zkušeností, měl jsem 60/40 a 2 verze 40/40, časem se chystám na další. I těch 40/40 je dost tvrdý, 60/40 ještě více, ale pokud budeš jezdit svižněji, je to na to, aby jsi na autě něco utrhnul. Jedině, že by jsi jezdil jen po okruzích a to se Tě asi netýká. Se 60/40 jsem jezdil přes retardéry krokem a i tak jsem občas chytil výfukem, vanou nebo lízátkem.

Vyber si, buď chceš auto hodně nízko nebo snížené, ale funkční. Obojí dohromady nejde. Nehledě na to, že pro 60/40 budeš muset koupit komplet podvozek. Případně si přišetři tisícovku navíc a kup stavitelný podvozek. Plánuješ i nějaká kola? Pokud ano, napiš jaká, podle toho by se taky pak měl vybírat podvozek(repsektive podle podvozku kola).

Rozdíl jsem v tom, jak auto sedí, nepocítil ani u jednoho podvozku. Možná auto se 40/40 nevypadá tak "brutálně" jako 60/40, ale pak nemá cenu řešit jezdní vlastnosti, jestli Ti jde o toto. Navíc 40/40 je o něco komfortnější, ale to komfortnější ber v uvozovkách. Minulé úterý jsem jel od Sedlčan na Rudnou a neodhadl jsem jednu zatáčku a jel jsem v ní dost rychle(rychle myslím opravdu rychle, měl jsem co dělat, abych se nepraštil o bořní okno, jak jsem musel rychleji zatočit)), čekal jsem, že mi ujede předek nebo ulítne zadek. Ale naštěstí nic z toho se nestalo, auto drželo. Samozřejmě, nebylo to jen podvozkem, ale i díky pneu(185/60 R14).

Tím Ti chci jen říct, že aby jsi opravdu pocítil celou sílu podvozku, tak by jsi musel jezdit na hraně. A to jezdit nebudeš, protože je to dost o to se někde nabourat :wink:

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 07 bře 2013, 15:46
od petanek192
Ja mel corsu taky hodne nizko cca70 / 50 presne nevim byl to stelunk a tvrde to bylo brutalne . Ale kdyz ses niz tak mas niz i teziste .

Kazdej si tim musi projit ale ja uz bych to nechtel .

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 07 bře 2013, 15:57
od Gooder
Jasně, ale zase tak extrémní rozdíl u 40/40 a 60/40 nebude, když už tak 60/60. A pokud někomu jde čistě jen o snížení těžiště, tak se dá snížit i jinak :)

Jak jsi řekl, každý si tím asi projde. Já s tím už auto koupil a byl jsem rozhodnutý, že to půjde vepředu výš. Jen mi přijde lepší dát na zkušenější, ušetří si tím peníze(pokud by koupil 60/40 a pak raději chtěl 40/40), které může vrazit třeba do brzd, které nemá Corsa v základu zrovna nejlepší.

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 07 bře 2013, 16:10
od deaddream_corsab
tak moja trasa na každý den je Kúty-bratislava po dalnici ,ktera je asfaltová
takže 40/40 je v pohode
na tu moju 1,2 33kw dam iba lepší kotuče a deštičky to nema cenu tam pchat brzdy z kalibry
asi ate powerdisc a deštičky ferodo ds

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 07 bře 2013, 16:59
od petanek192
Dej aspoň chlazene kotouce co mela x14xe a gsi

Ten podvozek je hodne individuální .

Ja treba vectru chci snizit taky ale jen aby byl predek na urovni zadku nebo malinko niz tzn ze bych nejraději predek snizil o 2cm a zadek zvednul o 2cm . To je jen prozatimni teorie Uvydime co povi praxe .

Kazdopadne jdu cestou nejmenšího odporu bude to hezke bude to doufam fungovat . A to hlavni nebudu mit tragicke myslenky co kde znicim pred kazdym retarderem .

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 07 bře 2013, 17:49
od Gooder
Chlape, ty Ate Powerdisc nebudou takový rozdíl, jako když tam dáš z Corsy GSi nebo alespoň z 1.4 16V. Jestli by jsi chtěl, budu mít brzdy GSi nějspíš během jara na prodej :wink:

Kdy plánuješ kupovat podvozek?

petanek: To tam musíš udělat 4cm rozdíl? Nestačilo by snížit o ty 2cm předek? :) Jinak souhlasím, že je hodně individuální. Proto přemýšlím, jestli koupit komplet stavitelný nebo pevný.

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 07 bře 2013, 18:22
od petanek192
Beru v uvahu vsecko uvidim jak to nakonec dopadne . Jestli dam ty mechy na zadek tak ve predu pujdu klidně o 60mm dolu . Potrebuju zajet do dvora :-(

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 10 bře 2013, 16:59
od deaddream_corsab
tak j a po tých všetkých ,napadoch ostavam zatial na seriovkach,žiadna výmena sa nekoná
OFFROAD

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 14 dub 2013, 20:02
od deaddream_corsab
tak to mam teda snižene ,ale pomoooc ja mam pocit že se šecko kroutí a vrže co s tím ?

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 14 dub 2013, 20:18
od Hgi
taky mám už nějakej pátek sníženej podvozek -40/-40mm a už bych to níž asi nechtěl. Na našich silnicích se totiž nedá s víc sníženým podvozkem rozumně jezdit. Po té zimě to je samá díra, nedělám nic jinýho, než že se vyhýbám dírám, abych něco neurval.

Jiné kafé by to bylo asi třeba v Rakousku, kde jsou silnice oproti našim na 100x lepší úrovni. Ten kdo jel aspoň jednou do Vídně tak my musí dát za pravdu.

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 16 dub 2013, 16:57
od valentaj
Zdravím, chtěl jsem se zeptat na zkušenosti s podvozkem JOM a TA-Technix , jsou to levné varianty a já jsem student, tudíž bych do toho šel, jen se chci zeptat jestli to není vyhození peněz a nezničí se hned, díky :)

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 16 dub 2013, 20:40
od Gooder
Když už, tak TA, ty JOMy se prý hodně reklamují ;) Chvíli se s tím jezdit dá, jen od toho nečekej kvalitu jako od top výrobců. Dost lidí tu na těchto podvozcích jezdí :wink:

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 16 dub 2013, 20:49
od Korrpi
JOM - rok a půl cca 25tis km uplně dole a kaput :banan:

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 16 dub 2013, 21:08
od Gooder
Jak říkám, raději TA :D

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 16 dub 2013, 21:21
od valentaj
Ja najedu s tim autem tak dejme tomu maximálně 20 tisic za rok možná ani to ne :) tak se radši ptám ... protože je to levná varianta a věřím že to neznamená kvalitu, jen jestli se to po trech mesicich nerozkope :) ...