Re: Sportovní podvozek>snížení
Napsal: 07 bře 2013, 15:26
Když zmiňuješ motokáru, tak předpokládám, že chceš, aby se s tím i dalo jet. Nehledě na to, že naklánění také dost závisí na kolech. Snížené auto na max není pro mě motokára, nemůžeš s tím jet nějak extra rychleji na našich silnicích.
Sériový podvozek jsem na autě nezažil, ale mluvím ze svých zkušeností, měl jsem 60/40 a 2 verze 40/40, časem se chystám na další. I těch 40/40 je dost tvrdý, 60/40 ještě více, ale pokud budeš jezdit svižněji, je to na to, aby jsi na autě něco utrhnul. Jedině, že by jsi jezdil jen po okruzích a to se Tě asi netýká. Se 60/40 jsem jezdil přes retardéry krokem a i tak jsem občas chytil výfukem, vanou nebo lízátkem.
Vyber si, buď chceš auto hodně nízko nebo snížené, ale funkční. Obojí dohromady nejde. Nehledě na to, že pro 60/40 budeš muset koupit komplet podvozek. Případně si přišetři tisícovku navíc a kup stavitelný podvozek. Plánuješ i nějaká kola? Pokud ano, napiš jaká, podle toho by se taky pak měl vybírat podvozek(repsektive podle podvozku kola).
Rozdíl jsem v tom, jak auto sedí, nepocítil ani u jednoho podvozku. Možná auto se 40/40 nevypadá tak "brutálně" jako 60/40, ale pak nemá cenu řešit jezdní vlastnosti, jestli Ti jde o toto. Navíc 40/40 je o něco komfortnější, ale to komfortnější ber v uvozovkách. Minulé úterý jsem jel od Sedlčan na Rudnou a neodhadl jsem jednu zatáčku a jel jsem v ní dost rychle(rychle myslím opravdu rychle, měl jsem co dělat, abych se nepraštil o bořní okno, jak jsem musel rychleji zatočit)), čekal jsem, že mi ujede předek nebo ulítne
. Ale naštěstí nic z toho se nestalo, auto drželo. Samozřejmě, nebylo to jen podvozkem, ale i díky pneu(185/60 R14).
Tím Ti chci jen říct, že aby jsi opravdu pocítil celou sílu podvozku, tak by jsi musel jezdit na hraně. A to jezdit nebudeš, protože je to dost o to se někde nabourat
Sériový podvozek jsem na autě nezažil, ale mluvím ze svých zkušeností, měl jsem 60/40 a 2 verze 40/40, časem se chystám na další. I těch 40/40 je dost tvrdý, 60/40 ještě více, ale pokud budeš jezdit svižněji, je to na to, aby jsi na autě něco utrhnul. Jedině, že by jsi jezdil jen po okruzích a to se Tě asi netýká. Se 60/40 jsem jezdil přes retardéry krokem a i tak jsem občas chytil výfukem, vanou nebo lízátkem.
Vyber si, buď chceš auto hodně nízko nebo snížené, ale funkční. Obojí dohromady nejde. Nehledě na to, že pro 60/40 budeš muset koupit komplet podvozek. Případně si přišetři tisícovku navíc a kup stavitelný podvozek. Plánuješ i nějaká kola? Pokud ano, napiš jaká, podle toho by se taky pak měl vybírat podvozek(repsektive podle podvozku kola).
Rozdíl jsem v tom, jak auto sedí, nepocítil ani u jednoho podvozku. Možná auto se 40/40 nevypadá tak "brutálně" jako 60/40, ale pak nemá cenu řešit jezdní vlastnosti, jestli Ti jde o toto. Navíc 40/40 je o něco komfortnější, ale to komfortnější ber v uvozovkách. Minulé úterý jsem jel od Sedlčan na Rudnou a neodhadl jsem jednu zatáčku a jel jsem v ní dost rychle(rychle myslím opravdu rychle, měl jsem co dělat, abych se nepraštil o bořní okno, jak jsem musel rychleji zatočit)), čekal jsem, že mi ujede předek nebo ulítne

Tím Ti chci jen říct, že aby jsi opravdu pocítil celou sílu podvozku, tak by jsi musel jezdit na hraně. A to jezdit nebudeš, protože je to dost o to se někde nabourat
