Stránka 5 z 12
Napsal: 07 dub 2008, 19:29
od stovi
jaké jsou vlastně nejvhodnější provozní otáčky tohohle motoru? nejsem zvyklý na 3 válec a ten zvuk mě trochu mate...jezdím tak při 3000ot. za min.,co si o tom myslíte?
Napsal: 07 dub 2008, 19:56
od pepex
3000 to je ekonomický optimum,lehce za špičkou točivýho momentu...zkrátka akorát..
Napsal: 07 dub 2008, 20:34
od stovi
tak sem to odhadnul dobře,ale stejně dík:)
Napsal: 09 dub 2008, 22:34
od danny
Napsal: 10 dub 2008, 07:46
od Berry
No nevim ono takove produkty to je vetsinou povod si myslim

Opel corsa 1,0 12v r.v.00
Napsal: 10 dub 2008, 08:19
od nadepe
dobry den chci se zeptat kdyz chci vymenit svicky tak ty jsou pod tym plastem u motoru ze?? jsem to zkousel oddelat a neslo mito tak se chci zeptat jestli muzu zabrat abych neco neurval.
Napsal: 10 dub 2008, 09:23
od Berry
Plastovy kryt drzi na 4 plastovych okach ktere jsou jne zacvakle na viku motoru staci odendat trosku udelat paku plochym sroubovakem aby zas kryt nepraskl, jinak jeste doprdu bych chtel upozornit zda mate mtoro X10XE tedy 1.0 12V ze svicky jsou pomerne hluboku a potrebujete klic na svicky dlouhy a zaroven hubeny, tak aby prace nebyla marna a i s pripadnym poskozenym plastoveho krytu
Napsal: 10 dub 2008, 11:41
od Velbloud
prosím hlavně tohle nekupovat... viděl jsi ten graf??? jak je tam standartní výkon 125 a po této "úpravě" 200...

rozhodně tomu budu věřit.. a hlavně prvního dubna.
něco jsem o tom četl a má to být něco na bázi odporu, ale vůbec bych tomu nevěřil... upřímě, co taky čekat za tři stovky, že??
Napsal: 10 dub 2008, 13:22
od Svoby

5 až 50 koní, tak to si koupim hned 2 a budu mít 150 koní
Napsal: 10 dub 2008, 13:38
od Pívas
Já si koupím rovnou tři

Napsal: 10 dub 2008, 14:07
od Berry
Opel corsa 1,0 12v r.v.00
Napsal: 10 dub 2008, 22:37
od nadepe
jn to vim jak se oddelava plast u motoru ale jeste pod tym plastem je takovy jinny plast asi kabl od svicek? si myslim a ten nemuzu sundat abych se dostal ke svickam. Ten mam oddelat jak????
corsa 1,0 12v r.v.00
Napsal: 12 dub 2008, 14:33
od nadepe
ahoj chci se zeptat co mam delat kdyz se mi pri jizde stracijou otacky ??
kdyz jedu a vyradim tak me to spadne pod 500ot a potom to pomale zase stoupne na 900ot

Napsal: 12 dub 2008, 17:49
od -Jakub-
víš, máme tady i starší témata s tímhle
viewtopic.php?t=1497
Napsal: 12 dub 2008, 18:25
od opel1.0
moj nazor na 1 lit bolo ich vyrobenych viac ako inych obsahov tak je pochopitelne ze sa neaka zavada vyskytne a ja som este vazny problem nemal akurat egr zasraty semering na kluke tak som hned vymenil spojku rozvody maly uz cosy za sebov a este aj kotuce a platnicky a tlmice a to je vse ale na tie km nie je divu hadam zas budem mat pokoj 120 000