
Prevodovka Corsa A B C D > tipy, rady, reseni problemu
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
- McJOHN
- Příspěvky: 43
- Registrován: 19 bře 2008, 11:44
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- stovi
- Příspěvky: 52
- Registrován: 30 bře 2008, 20:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
tyjo tak teď nevim,pepex mi psal že mu to dělalo to podobný a prej to bylo spojkou...ale přece synchrony nemůžou bejt po 80000km v prdeli ne? z čeho to teda dělajPívas píše:Jj, budou to synchrony, když jsou v prdeli tak se špatně srovnají rychlosti hnací a hnané hřídele v převodovce a tím jde špatně řadit

- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
- drv.astor
- Příspěvky: 19
- Registrován: 30 dub 2008, 19:45
- Bydliště: Ostrava/Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 05 kvě 2008, 11:04
Dnes jsem se pokusil vyměnit gufero v domečku řazení na převodovce, ale bohužel bezúspěšně. Po odšroubování 4 šroubů na domečku řazení a vyndání čepu, který spojuje hřídelku jdoucí z domečku s táhlem tyče od řadící páky jsem sundal víko domečku.
Bohužel hřídel tam drží takovým kolíkem (viz šipka na obrázku), který se mi nepovedlo vyrazit (a nechtěl jsem do něj mlátit moc, abych nezpůsobil víc škody než užitku). Je mi jasné že při vyrážení kolíku musí být proti té prohlubni, ale když jsem do něl mlátil, tak se ani nehnul.
Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Jeslti mě nic nenapadne, tak zajedu do Opela koupit ten kolík a starý odvrtám... :-/
Přesunuto.Havli
Bohužel hřídel tam drží takovým kolíkem (viz šipka na obrázku), který se mi nepovedlo vyrazit (a nechtěl jsem do něj mlátit moc, abych nezpůsobil víc škody než užitku). Je mi jasné že při vyrážení kolíku musí být proti té prohlubni, ale když jsem do něl mlátil, tak se ani nehnul.
Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Jeslti mě nic nenapadne, tak zajedu do Opela koupit ten kolík a starý odvrtám... :-/
Přesunuto.Havli
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Jorgeos dne 25 kvě 2008, 22:09, celkem upraveno 1 x.
Corsa B 1.4 X14SZ
- Vasin
- Příspěvky: 201
- Registrován: 20 dub 2008, 11:48
- Bydliště: Havířov
skube pri razeni
Zdrawím mam takovej dotaz mam Corsu B r.v.97 1,2i a jak se prerazuje z 2 na 3 a z 3 na 4 tak mi to zacne skubat
jak pustim spojku a jak podrazuju tak mi to dela taky a evim cim to muze byt a co ? muze nekdo poradit Díky 


-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
- corela9
- Příspěvky: 11
- Registrován: 01 bře 2008, 12:50
- Bydliště: Liberec
corsa b 1,5td - problém s dvojkou
čau lidi tak už jsem konečne taky majitelem corsyčky.. super auto.. mám za sebou prvních pár set km a výdajů za nový olej, gumy a pár drobností..
Ale proč píšu.. na dvojku mi auto strašně cuká, jak za teplýho tak i studenýho motoru. na dvojku téměř nejde lehce polechtat plyn.. je to jak z amerikýho filmu - když přeřadim z jedničky na dvojku a nesešlápnu pořádně plyn tak s corsou skáču jak nějaká blondska v autoškole.. na jakýkoli přidání plynu pod 2500ot reaguje prudkým cuknutím.. na ostatní rychlostní stupně to jede jak má.. čim to může být? díky za rady..
Ale proč píšu.. na dvojku mi auto strašně cuká, jak za teplýho tak i studenýho motoru. na dvojku téměř nejde lehce polechtat plyn.. je to jak z amerikýho filmu - když přeřadim z jedničky na dvojku a nesešlápnu pořádně plyn tak s corsou skáču jak nějaká blondska v autoškole.. na jakýkoli přidání plynu pod 2500ot reaguje prudkým cuknutím.. na ostatní rychlostní stupně to jede jak má.. čim to může být? díky za rady..
- napster
- Příspěvky: 83
- Registrován: 05 lis 2007, 16:12
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele: