Stránka 5 z 17
Napsal: 06 dub 2010, 18:52
od romoli
No snad se tomu da řikat tuning... chtel bych to dotahnout do nějake meze kdy kolemjdouci mrkne přes zatmavena skla ...obhlidne karu a řekne si že to je pekny auto

ale to až budou finance da se řict že si zatim jen hraju s tim co mam doma no... jinak prave se snažim nějak zadělat diry v zadnim znaku Opel jak je na kufru..nechci kopirovat od ostatnich ale musim zadělat v plastu diru po zamku jelikož instalaci serva na otevřeni kufru z kabiny (mimochodem chodi perfektně ještě musim přidělat tlačítko) jsem si likvidoval možnost nechat tam zamek..neni misto je to vidět tušim na fotce
Napsal: 06 dub 2010, 22:05
od Sqetch
Taky bych chtel byt doma a hrat si s Cozou

bohuzel musim pracovat

Prijdu domu v v 7 vecer a jdu do garaze, takze se toho moc stihnout neda no

Dneska jsem si konecne jakz takz dobrousil vrata kufru a vyluxoval auto

zitra se chystam konecne si spravit central
PS: Good job

Napsal: 06 dub 2010, 22:22
od romoli
bych radši chodil do prace veř mi

bejt bez prace neni sranda, v posledni praci jsem se vracel domu v 9 a vstaval v 6 takže toho se taky moc na autě neudělalo tak to ted dohanim taka udržba trošku no

Napsal: 07 dub 2010, 18:16
od romoli
tak jsem dnes nakoupil par vypinaču, přesněji spinaču a hurá na dodělavani středoveho panelu no prokoukl si myslim

..ještě neni dohotovenej nezbyl čas a material byl doma nikoli v garaži kde měl bejt za kvalitu se omlouvam všudypřitomne slunko a mobil no. (a ano ten přepinač na central vedle červeneho otevirani kufru je nakřivo ještě nevim co s nim udělam

)
Napsal: 08 dub 2010, 18:28
od romoli
tak jsem nějak dobastlil panel

take sem dnes zapojil blinkry k alarmu a centralu

Napsal: 08 dub 2010, 19:16
od romoli
jen takovej dotaz kluci kdo se vyzna... baterka ma 12V při startovani klesa na 9V při sešlapnute spojce dobiji alternator 14 po pustění spojky domiji 12...tady bude asi něco špatně že?

Napsal: 08 dub 2010, 19:26
od Gringo_Joe
baterka 12V je OK
Pocas startovani je vysoky odber proudu, pokles napeti se da cekat, nicmene na 9V je docela dost.. Mozna by stalo za to uvazovat o nove baterce, ale ted mrazy nehrozi, tak leto este prezije..
Alternator jak dobiji 14V je taky OK - vzdycky se musi dobijet trochu vetsim napetim..
Pouze to s tou spojkou se mi nejak nezda, to by nemelo tak klesat..
Napsal: 08 dub 2010, 20:03
od knedlik
pokud je baterie udržbová tak dolit a nechat 12-15hodin na poradny nabíječce

a pak se uvidi

Napsal: 08 dub 2010, 20:09
od romoli
baterka pokat vim bezudrždova ale to bych kecal zejtera mrknu jenže kluci před zimou kupovana nova nema ani rok proto to sem davam a co ja vim ze školy tak při startovani by neměla klednout pod 10V to už je pak zle je moc vyšťavena a pak odchazi...v zimě problem se startovanim nebyl žadnej otočim škitne a jedu ted taky neni i kdyz co stoji v garaži nějak zlewnivela ...startuju defakto každej den včetně te zimy a nikdy problem... alternator nepřebiji drži di těch 14 což je dobře i při odberu a plnem plynu takže předpokladam že je OK potom mě ale mate jakto ře při nesešlaple spojce mi to klesne na 12?
Napsal: 08 dub 2010, 20:13
od knedlik
zkus zmerit odber na prazdno vypni vse jako kdyz normalne od vozu odchazis a zmer proud nebo neprofi zaskrtej minusovou svorkou o minus na baterce jestli to bude moc jiskrit tak mas velky odbery a to ti vybiji baterii

Napsal: 08 dub 2010, 20:23
od romoli
v klidu sem to měřil předs startem kuli obektivnim vysledkum drži si 12 ..."zaškrtat" no nevim nevim posledne dyš sem škrtal tak to jiskřilo sice ne přehnaně spiš klasika ale vyrazil sem při tom pojistky některe třeba od pipaku na svetla a palubku podsviceni

ted je mam nahrazene slabšima sem lempl zejtra musim koupit + dalši dve na cetral k blinkrum co mi taky odešly... ale to bylo mou vinou ..čpatnej drat ja si to neuvedomil v čas

Napsal: 08 dub 2010, 22:39
od knedlik
zmerit proud ne napeti
Napsal: 08 dub 2010, 22:47
od romoli
jasny, zmerim

ale ted uz me ven nikdo nevyzene do garaze

jen si na to zejtra vzpomenout... tak me napada jakou to stale muze mit spojitost se sešlaplou nebo nesešlaplou spojkou? ..

Napsal: 08 dub 2010, 22:50
od knedlik
nejspis asi takovou ze mas nekde zkrat nebo to dela alternator tak si vyber

Napsal: 08 dub 2010, 22:55
od romoli
ja si prave moc vybirat nechci

ale tipnu si schudnější cestru, pokat pustim spojku tak motor znatelně "zabrumla" asi jako dyš se chcete rozjet na jedničku bez plynu takže doufam že to bude tím a oprava motoru to vyřeší (proč mě to napadlo až ted?

) no uvidime zejtra budu moudřejší budu si holt hrat a proměřovat