Mahdy - Kozička B, 1.4, 44kW

1993-2004

Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder

Odpovědět
Uživatelský avatar
jamal.jefries
Příspěvky: 2067
Registrován: 12 led 2011, 09:17
Bydliště: Varnsdorf

Re: Mahdy - Kozička B, 1.4, 44kW

Příspěvek od jamal.jefries »

tak snad tenhle už bude fungovat :-D http://www.automedik.cz/autodily.html?p ... []=1293846

edit:akorát to musíš celý označit a zkopírovat ten odkaz mno.....
Obrázek
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
Uživatelský avatar
Bobek
Příspěvky: 648
Registrován: 21 dub 2010, 22:04
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Mahdy - Kozička B, 1.4, 44kW

Příspěvek od Bobek »

Co-RS-ák píše:ta první čísla spotřeby bych řekl že jsou ok, těch 8-12 zas tolik ok neni... jinak to čidlo teploty na paroží by mělo mít jen jeden kablík, pokud vím a nemáš to jinak.. ;)
Srry za citaci, ale nahoře píše, že mu čerpadlo tlačí 2 bary, to znamená, že spotřeba je razantně jinde.
A zkoušel jsi třeba pal. filtr, taky mi to cukalo, protože tam benzín šel jak se mu hodilo, pak stačila výměna a corsa se rázem rozjela.
Nálepky dle vlastního návrhu! Levně!
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Re: Mahdy - Kozička B, 1.4, 44kW

Příspěvek od Maro »

Bobek: to že mu čerpadlo tlačí bary nic neznamená.. mě tlačilo 4 a spotřebu jsem měl normální. Tlak čerpadla určuje podtlak v palivové rampě.. od toho tam slouží regulátor tlaku ke kterému je připojena hadička.. jakmile ji odpojíš, tak automaticky bude čerpadlo tlačit max.

I kdyby mu čerpadlo tlačilo víc než mělo, tak ŘJ zkrátí dobu vstřiku.. jestli čerpadlo by tlačilo mín.. tak se naopak doba vstřiku prodlouží.
Uživatelský avatar
maahdypetr
Příspěvky: 139
Registrován: 20 úno 2012, 00:00

Re: Mahdy - Kozička B, 1.4, 44kW

Příspěvek od maahdypetr »

Ano, přesně tak.. Tlak na to nemá vliv, ale díval jsem se na trysku a nějak divně to stříká. není to prach ale tak jakoby to plivalo.

Dnes jsem vypustil komplet vodu z chladiče, propláchl vodou z kohoutku, vyměnil teplotní čidlo a termospínač pro sahary. Spojil jsem oba dva ventilátory, tzn, že při 100°C se mi sepnou oba ventilátory naplno.

Řeknu Vám je to pěkná pakárna sundávat přední nárazník.

Namíchal jsem fridex s destilkou 1:1 a padlo tam asi 4 litry směsi.

Bohužel škubání nevymizelo. Pokud je auto studené, tak než se zahřeje na 90°C škube. Potom problém vymizí.
V tom je zakopanej pes, už opravdu nevím, kde hledat problém.. :(
Mě to připadá, jako by byly špatné svíčky, ale ty jsou nové od Boshe 4-bodové, taktéž zapalovací DIS modul mám vyměněnej + kabely starline
Co-RS-ák
Příspěvky: 1894
Registrován: 13 dub 2011, 15:53
Bydliště: Mám.

Re: Mahdy - Kozička B, 1.4, 44kW

Příspěvek od Co-RS-ák »

co zkusit jinou řj ? určitě by ti jí někdo z fora pučil někde na parkovišti... nebo neni problém se sytičem?
Uživatelský avatar
maahdypetr
Příspěvky: 139
Registrován: 20 úno 2012, 00:00

Re: Mahdy - Kozička B, 1.4, 44kW

Příspěvek od maahdypetr »

O nikom nevím, kdo by mi ji pujčil. A pokud jo tak nevím jakou, dle čeho se řídit ?

Sytič ? Je automatický a ovládán řídící jednotkou.
Co-RS-ák
Příspěvky: 1894
Registrován: 13 dub 2011, 15:53
Bydliště: Mám.

Re: Mahdy - Kozička B, 1.4, 44kW

Příspěvek od Co-RS-ák »

právě, zase ta řj ... odkud jsi? láďa má myslím taky 44kw verzi, tak by ti jí třeba za nějaký poplatek půjčil na vyzkoušení :))
Gooder
Příspěvky: 3564
Registrován: 11 dub 2011, 16:20
Bydliště: Praha - Západ

Re: Mahdy - Kozička B, 1.4, 44kW

Příspěvek od Gooder »

No moje řídící jednotka divně řešená, co jsem tak zběžně koukal, tak mám pocit, že se z ní nedají ani některé kabely jednodušše vytáhnout. Až se dostanu k autu, tak na to mkrnu a dám vědět, jak jsem na tom ;)
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím -> Obrázek
Co-RS-ák
Příspěvky: 1894
Registrován: 13 dub 2011, 15:53
Bydliště: Mám.

Re: Mahdy - Kozička B, 1.4, 44kW

Příspěvek od Co-RS-ák »

nekoukals náhodou na řj airbagů? :D do každý řj jdou dva konektory obdelníkové..
Gooder
Příspěvky: 3564
Registrován: 11 dub 2011, 16:20
Bydliště: Praha - Západ

Re: Mahdy - Kozička B, 1.4, 44kW

Příspěvek od Gooder »

No i nějakou pásku jsem tam viděl :D Možná je lepší, že nevím historii toho auta. Teď jsem zjistil, že na pravé straně mi nesedí práh, asi o 1cm mám delší bok auta. Momentálně mám teda prahy sundaný :lol:
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím -> Obrázek
Uživatelský avatar
maahdypetr
Příspěvky: 139
Registrován: 20 úno 2012, 00:00

Re: Mahdy - Kozička B, 1.4, 44kW

Příspěvek od maahdypetr »

jsem z jižní moravy - znojmo.

Jak se řeší imobilizér při změně ŘJ?
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Re: Mahdy - Kozička B, 1.4, 44kW

Příspěvek od Maro »

maahdypetr: nijak nejde řešit.. nenahodíš auto... ( pokud ti nepůjčí dotyčný kroužek na spínačce, klíček a jednotku)
Co-RS-ák
Příspěvky: 1894
Registrován: 13 dub 2011, 15:53
Bydliště: Mám.

Re: Mahdy - Kozička B, 1.4, 44kW

Příspěvek od Co-RS-ák »

Nemohl by krouzek zustat puvodni a jen by se k nemu prilozil puvodni klicek?
Uživatelský avatar
Bobek
Příspěvky: 648
Registrován: 21 dub 2010, 22:04
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Mahdy - Kozička B, 1.4, 44kW

Příspěvek od Bobek »

Maro a Mahdy: Dík za objasnění, vždycky jsem byl názoru toho, že čím víc tlačí čerpadlo, tím víc mi to žere! :D

Btw co zkusit ty trysky? Nemá jít z trysek jakási "mlhovina" a né kapání..
Nálepky dle vlastního návrhu! Levně!
Uživatelský avatar
maahdypetr
Příspěvky: 139
Registrován: 20 úno 2012, 00:00

Re: Mahdy - Kozička B, 1.4, 44kW

Příspěvek od maahdypetr »

Kde seženu levné lišty (prahy) ? nebo jak se tomu říká. Nějaký e-shop?

tady je to krásně vidět - http://www.tuning.online.pt/noticias-tu ... orsa-b.jpg

nebo

http://www.dragtimes.com/images/18823-1 ... -Corsa.jpg
Odpovědět