Stránka 6 z 8

Napsal: 28 srp 2008, 22:38
od Bryant
krokoký moturek?a to mam kde hladat?ja sa az tak do aut nevyznam....a to vstrekovanie?moze byt jednobodove ako pisal standa....

otacky

Napsal: 02 zář 2008, 12:22
od Alko
Ahoj lidi potrebuju poradit když startuju tak mi to nechytne az na po druhy. A kdyz se rozjiždim na jednicku tak se mi zda ze zezacatku nema silu. Aby mela silu tak ji musim parkrat naslapat.
Diky vsem za radi

Napsal: 03 zář 2008, 00:35
od --blaster--
Co kdyz krasna kontrolka s bleskem se rozsviti jen na par sekund a pak hned zhasne? Odpoved : Jsem v haji,protoze na diagostice se mi ukaze problem pouze tehdy,kdyz kontrolka bude sviti porad ?
jinak mam ted auto v servisu,na cisteni atd... aby mi ty otacky taky neblby,svicky novy a tak dale,tak jsem zvedavej..

Napsal: 03 zář 2008, 07:55
od Mike Mad
na diagnostice se uklada poslednich tusim 10-20 chyb, tedy kdyz to pichnes na kompa, tak tam bude poslednich X chyb. Chce to ale rychlejc, protoze pri kazdem nastartovani se tam prida dalsi polozka bez chyby. Pokud ti to blikne sem tam, tak bych natankoval Shel Vpower Racing a dal tomu lehce kotel na procisteni, kdyz to nepomuze tak klasika> filtry vymenit, EGR vycistit.

Napsal: 03 zář 2008, 11:14
od --blaster--
Uz se na tom pracuje.. je pravda ze s Racingem to jezdi vyrazne lip :-) . Njn,ale ta cena.. a kdyz to pak zere 10l,tak s tim moc neujedu :-D

Napsal: 03 zář 2008, 20:55
od --blaster--
Priznivci vsechn spatnych otacek,prosim pomozte mi . Mel jsem to u znameho,vsechno vycistil,a stale si otacky delaji co chteji ,nemuzete mi nekdo poslat fotku nebo mi presne rict,kde se da ten ventil vycistit a jak ? Je potreba k tomu neco na rozebrani,nebo si to udelam sam na ulici ? Vubec netusim,Pripdne mu reknu co je presne treba a on mi to udela... Diky!

Napsal: 03 zář 2008, 21:05
od Havli
AGR je tady jsou tu odkazy
viewtopic.php?t=2324&start=0&postdays=0 ... highlight=
Jinak ještě by to mohl bejt krokovej motorek volnoběhu :wink:

Napsal: 03 zář 2008, 21:09
od --blaster--
Tak ten krokovej motorek . . .

Napsal: 05 lis 2008, 18:41
od Jano
Caute chalani.
Tiez mam problem s otackami. Ked ho necham v klude na volnobehu, tak je vsetko OK. Ale ked pridam a uberiem, tak to klesne niekedy aj na 500 ot/min, auto sa roztrasie a potom sa to vrati spat. Inac volnobeh mam na 750 otackach.
A este jedna dolezita vec. Robi to hlavne vtedy, ked mam zapnute ohrievania na zadne sklo, alebo ventilator. Zvlastne nie?
V tomto topiku somcital ze to bude AGR. Ale mne oranzova kontrolka nesvieti,a AGR mam zaslepeny.
Poradi niekto?
Dakujem

Napsal: 05 lis 2008, 18:46
od --blaster--
Muze mit vliv na otacky vaha vzduchu ? zacina mi myslim trosku obcas lobit,tim ze se motor malinko prihlti... obcas se mi rozsviti kontrolka,a pak hned zhasne...

Kolísavé otáčky

Napsal: 16 lis 2008, 16:42
od Ondrejčák
Prosím Vás neviete mi niekto poradiť mám corsu 1.0 X10XE a kolíšu mi otáčky od 1000 do 2000 otáčok v pravidelnom intervale. Vymenil som indukčnú cievku lebo boli zlé gumičky a preskakovala iskra. No toto nepomohlo ustáliť otáčky. Mechanik hovorí, že treba vymeniť lambda sondu. Neviete mi poradiť či to môže byť spôsobené Lambda sondou a ak áno, je zložité vymeniť tú sondu? Za Vaše rady veľmi pekne dakujem

Napsal: 16 lis 2008, 17:07
od Havli
Spíš bych zkontroloval krokovej motorek,(viz tenhle topic.) Pak až lamdu, ale možný to je že je v háji, na základě informací z lamda sondy ŘJ dávkuje poměr směsi.
Prodávaj UNI lamdu za 1400,- se třema nebo čtyřma vodičema,výměna by neměla bejt složitá,ale nejdřív bych prubnul ten krokáč
:wink:
Sloučeno.Havli

Napsal: 17 lis 2008, 11:52
od Jano
Chalani tak neviete mi poradit na tento moj problem popisany vyzsie?
Dakujem

Jano píše:Caute chalani.
Tiez mam problem s otackami. Ked ho necham v klude na volnobehu, tak je vsetko OK. Ale ked pridam a uberiem, tak to klesne niekedy aj na 500 ot/min, auto sa roztrasie a potom sa to vrati spat. Inac volnobeh mam na 750 otackach.
A este jedna dolezita vec. Robi to hlavne vtedy, ked mam zapnute ohrievania na zadne sklo, alebo ventilator. Zvlastne nie?
V tomto topiku somcital ze to bude AGR. Ale mne oranzova kontrolka nesvieti,a AGR mam zaslepeny.
Poradi niekto?
Dakujem

Napsal: 17 lis 2008, 17:20
od Deny
S těmi otáčkami sem měl podobnej problém a byl to krokovej motorek,v Oplu 3600.- za 15 minut.Pak už byli otáčky v pohodě.

Napsal: 18 lis 2008, 18:17
od Jano
Deny mal si podobny problem ako ja? Co konkretne Ti to robilo?

Deny píše:S těmi otáčkami sem měl podobnej problém a byl to krokovej motorek,v Oplu 3600.- za 15 minut.Pak už byli otáčky v pohodě.