Sportovní úpravy motoru
Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas
-
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 26 dub 2007, 18:40
- Bydliště: Někde u plzně :)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: 13 led 2008, 21:09
Né že bych chtěl rozumovat,ale- předělávat turbo na atmosféru motor to ten motor tak baj očko po 10tis odejde. Leda zvětšit spalováky a nechat turbo dávat tak max 0.4 atmosféry a mín.A to ještě není jistý že to vstřiky stačej dokrmit. Taky by to mohlo prapálit píst.A co klikovka určitě na ty točky taky nebude stavěná. atd... No a stejně levněší bude nacpat tam celej motor z calibry 204 Hp plus chip 280Hp.A jak tady byla řeč o dvou litrech jestli to někdo dělá nebo dělal narazí na 100 procent na problém s poloosama he. Jinak , ale když tam dostanete 2litr tak to turbo je to samo. A ještě ohledně mazání turba dá se koupit nabo vyrobit mezikus pod olej.filtr na olej.chladič no a z toho pak natáhnout vyvod i vracák do turba.Ještě k brzdám dávám tam ted brzdiče i kotouče,předek/zadek astraf gsi16v
-
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 26 dub 2007, 18:40
- Bydliště: Někde u plzně :)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 503
- Registrován: 11 pro 2006, 18:29
- Bydliště: Holandsko
- Kontaktovat uživatele:
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Neodejde... c20xe je uplne stejne jako c20let, jen jine pisty...Boulder píše:Né že bych chtěl rozumovat,ale- předělávat turbo na atmosféru motor to ten motor tak baj očko po 10tis odejde. Leda zvětšit spalováky a nechat turbo dávat tak max 0.4 atmosféry a mín.A to ještě není jistý že to vstřiky stačej dokrmit. Taky by to mohlo prapálit píst.A co klikovka určitě na ty točky taky nebude stavěná. atd...
Takze klikovka atd to v pohode vydrzy.
Vstriky tam normalne das s let a taky v pohode...
Tak jednoduche to neni haha. Musis udelat trosku vice na fase 2Boulder píše:No a stejně levněší bude nacpat tam celej motor z calibry 204 Hp plus chip 280Hp.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Poloose bez problemu.Boulder píše:A jak tady byla řeč o dvou litrech jestli to někdo dělá nebo dělal narazí na 100 procent na problém s poloosama he.
Olej vemes hnedka s olejovoupumpu, tak jak original u c20letBoulder píše:Jinak , ale když tam dostanete 2litr tak to turbo je to samo. A ještě ohledně mazání turba dá se koupit nabo vyrobit mezikus pod olej.filtr na olej.chladič no a z toho pak natáhnout vyvod i vracák do turba.
Co mas za motor? Kdyz davas trubo, tak je to trosku slabe ne?Boulder píše:Ještě k brzdám dávám tam ted brzdiče i kotouče,předek/zadek astraf gsi16v
Ale na 2l to snad staci... Ale v CR bych urcite daval vetsi
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
"Happy are those who have dreams.... and are willing to pay the prize to see them come true"
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: 13 led 2008, 21:09
Davam tam 20 16v. No a poloosy musim pokrátit. turbo motor z cali je moc drahej a moc jich není. A turbo a 16v určitě stejnej neni vzhledově jo ale třeba ojnice jsou z jinyho materiálu, jiná komprese,tudíž větší spalováky atd.... Na 99% když dáš na 16v jen turbo z cali motor dlouho navydrží. Jo a ten chip(mohl bych ho snad sehnat okolomax8tis,jenže nemám motor
) potřebuje akorát snad větší cooler. No a na moc normální ježdění to potom nebude, corsa na to neni stavěná.Ale kdybych sehnal motor za pár peněz asi bych to testl..... ![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
- andre.fuchs
- Příspěvky: 317
- Registrován: 30 led 2007, 21:13
- Bydliště: Příbram
- andre.fuchs
- Příspěvky: 317
- Registrován: 30 led 2007, 21:13
- Bydliště: Příbram
- andre.fuchs
- Příspěvky: 317
- Registrován: 30 led 2007, 21:13
- Bydliště: Příbram
- andre.fuchs
- Příspěvky: 317
- Registrován: 30 led 2007, 21:13
- Bydliště: Příbram