Stránka 7 z 13
Napsal: 23 kvě 2008, 10:04
od Velbloud
jsem si dělal srandu.. klidně tam dej jehlánky ;o) alespoň mi řekneš co na to říkaj benga ;o))
jinak ty středy by měli mit v každým lepším pneuservise... nebo to můžeš řešit tímhle
http://www.aukro.cz/item366807104_super ... _kol_.html
Napsal: 23 kvě 2008, 10:05
od Berry
Ty exipy jsou celkem bezna kolo to by mel sehnat a co treba na
www.elektrony.cz enbo hledat nekde to se najde

Napsal: 23 kvě 2008, 11:41
od vaneon
ty pokličky nějak pořeším .... akorát k zemi se mi nechce ... tady na vysočině stojí silnice za nic tak nechci pořád ležet na břiše ...
Napsal: 23 kvě 2008, 12:55
od Berry
Jo tak to te plne chapu kdyz jezdime na vysocinu tak radsi koktou protoze s corsou nic moc

ale treba kdyz bys to dal jen predek lehece treba 30/00 snad weitec to dela
Napsal: 23 kvě 2008, 16:43
od vaneon
a cenovka ? za ty pružiny .-..
Napsal: 23 kvě 2008, 17:15
od lubo87
2500 asi

Napsal: 11 srp 2008, 17:38
od vaneon
zdarek lidi ...
tak sem po dlohý době hodím nějaký info o tom mým zlatu ...
situace vypadá následovně :
nová koncovka výfucku , původně byla jakože červená ale barva se vypálila takže teď je chromová ...
autí papá olej a docela dosti ... cca 1l na 1000 km ... byl jsem se ptát u jednoho mekánika nedaleko a to co říkal mě docela vylekalo ...
bylo to něco v tom smyslu že za neorigo díly a práci dám tak 15 000 Kč ... že to mám radši prodat ... problém pro mě je to že to auto miluju a navíc má jenom 54 tis km ... říkal něco v tom smyslu že to možná podělala ta ženská předemnou že zrovna tenhle motor potřebuje docela točit takže jsem ho možná nezmrvil já ... jsem z toho úplně v prdeli ... každopádně corsa z domu nepůjde !!!
vypadá to na stírací kroužky nebo na gufera ...
HELP !!!
Napsal: 11 srp 2008, 17:42
od toxik-q
mno jeste je varianta koupit komplet motor

urcite by to nevyslo na tolik

Napsal: 11 srp 2008, 17:42
od Velbloud
kua to je smolík ;o( a co přehodit motor?? to když do toho hodíš 2.0 8V tak tě to rozhodně vyjde na míň než oprava tohohle a ještě Ti to pojede...
Napsal: 11 srp 2008, 18:03
od Kalda
hoď tam toho dvólitra, nandi si někde LETko a pak ho teprve začneš mit pořádně rád

Napsal: 11 srp 2008, 18:31
od vaneon
no jo dvoulitr ... ale legál ... o to jde ... mám známýho na GM centru ve Velkým meziříčí tak se ho optám jestli by tam nešla legál dát 1.2 s 60 kW ... jinak známej jezdí vždycky na půl roku do němec ... takže přihlásit no DE nainstalovat motor a přehlásit do ČR ...
Napsal: 11 srp 2008, 18:38
od Velbloud
Mno a co si nechat v techničáku jen smazat číslo motoru a nechat zapsat pouze výměnu.... to že je tam vyměněnej 2.0 8V za 1.2 8V ti při běžný kontrole nepoznaj...a ten osmiventil seženeš za pakatel...
Napsal: 11 srp 2008, 18:43
od vaneon
nevím uvidím ale s**e mě to moc
Napsal: 11 srp 2008, 20:20
od suby
vaneon>>> To máš fuck, mě taky Coza žere 1L oleje na 1000km a teď jsem objevil, že se mi olej dostává do sacího potrubí...

Napsal: 11 srp 2008, 20:30
od NoX
kdybys chtel 8v motor s calibry tak vim o jednom celkem za pusu
