Stránka 7 z 30
x
Napsal: 28 bře 2008, 14:20
od opel1.0
vyrobil som si zaslepku a egr uz je nefunkcny aj tak sa zasral vzdy po pol roku a zavadu som mal vadny snimac kluky stal 7 kil a uz je to ok
Napsal: 04 dub 2008, 00:14
od Robin
Mě svítí taky kontrolka řízení motoru a dnes jsem byl v Opelu na diagnostice. Malá stojí cca 300 a velká asi 1 tis. Mě udělali tu malou a zadarmo. Mám špatné čidlo na spojkovém pedálu. Vůbec nechápu, k čemu tam je,ale zítra mě ho na počkání vymění a stojí 800 kč.
Napsal: 05 dub 2008, 13:37
od McJOHN
Kabel i sw musí podporovat ODBII. Všechny vozy od roku výroby 1997 by tuto podmínky měli splňovat. Ale jak to tak chodí, mohou se vyskytovat vyjímky. Nicméně další informace se dají najít na podobném webu jako je tento
www.opelclubrenbau.cz kde se tomu věnuje hned několik diskuzí. Taky ne každý sw je vhodný pro vozy zn. Opel. Prakticky platí, že diagnostikou, kterou otestuješ např. VW, Škoda a pod. neotestuješ Opla. Používá jiný sw, piny na konektoru a td.
Napsal: 07 dub 2008, 15:06
od stovi
Jak je to teda s tím vyblikáváním kódu závady na 16 pinovém konektoru? našel sem tady pouze návod z Astry
http://www.opelastra.cz/technika/zavady.htm ,funguje to i na Corse?nemůže se tím poškodit řídící jednotka? takže stačí pouze propojit 5 a 6 pin na konektoru co je u pojistkové skříňky,je to tak?
http://www.opelastra.cz/img/aldl3orig.jpg
Napsal: 07 dub 2008, 21:11
od stovi
nezkoušel ste někdo tenhle postup vyblikávání přes 16 pin. konektor na Corse? pin 6 nemám obsazen,nevim teda co mám propojit a nerad bych poškodil řídící jednotku:(
Napsal: 16 dub 2008, 10:42
od McJOHN
No, není diagnostika jako diagnostika. Opel nepodporuje všechny standardy OBDII. Pokud v okolí není člověk, který ví co a jak dělat, pak nezbývá než orig. Opel.
Mimochodem. zjistíš maximálně chybové hlůášení, které tam je uloženo,ale to ti mnoho neřekne. Lze však zapsané chyby vymazat. To je asi tak vše. Pokud by Ti svítila kontrolka řídící jednotky, bylo by to o něčem jiném. To by znamenalo, že je tam trvalá chyba a tu je třeba najít.
Napsal: 16 dub 2008, 10:54
od McJOHN
Tak revize elektro rozvodů se diagnostikou moc udělat nedá. To, že se to v autorizáku nepřipojilo je divný. Protože tam by měli mít originál TECH2. Pokud to nešlo, musel být někde nějaký problém jiného ražení a ten měli odhalit. Jenže to stojí peníze a onen tvůj známý, předpokládám, to raději nechtěl. Jen odhaduji.
Re: Kontrolka s bleskem
Napsal: 01 čer 2008, 08:53
od alino
petanek192 píše:Zdravim rikam si ze to nejak dlouho nesvitilo a pak koukam ze nesviti ani pri zaplim klicku tak sem vyndal budiky dal new zarovku a stejne to nesviti poradte pls ... a ja proc jednou za 200kc najedu 100km a jednou 40km ... diky za rady
V prvom rade by som skontroloval znovu prístrojovku a je potrebné zistiť ohmmetrom obvod medzi vývodmi 21 a 11-12 prístrojovky. Mal by tam byť odpor tej žiarovky.
Ak je to v poriadku, je možné skontrolovať napätie na B10 RJ. Malo by byť po zapnutí 0 a po naštartovaní 12V / ak vylúčim chybu v kabeláži /.
Je ale celkom možné, že si dal vadnú žiarovku alebo má zlý kontakt.
Na to ostatné by som šiel na diagnostiku, prípadne vyblikať po oprave obvodu žiarovky.
Napsal: 14 čer 2008, 16:50
od Bryant
zdarec borci, no co uz ste zistili preco sa rozsvieca ta kontrolka? Mne sa to stalo nedavno, ked som siel na dlhsiu trasu a ked som tomu vypekal tak sa mi ta kontrolka vtedy rozsvieti, potom zastanem nastartujem znovu a potom to uz nesvieti, neviem co to moze byt

( uz sa mi to stalo viac krat

Napsal: 14 čer 2008, 16:53
od Berry
to je chyba nekde v elektronice

bohuzel tak na diagnostiku a zjistit zavadu
ŘJ:Chybový kód 43
Napsal: 16 čer 2008, 19:48
od Esplit
Zdravim
Corsa B 1.6 16V 78 KW
Dneska jsem byl u znamiho na diagnostice,naslo mi to zavadu snimac teploty nasavaneho vzduchu a zavadu 43 je to neco kolem EGR a pritom egr mam novej,nemame k tomu servisni manual tak jestli tady neni znalec kterej to vi
1000X diky predem
EDIT: Přesunuto do správného vlákna. Suby
Napsal: 16 čer 2008, 21:15
od Havli
Tak jsem prošel str.Kadetclubu a našel jsem tohle:
kod 43 -Recirkulace spalin u diagnostiky ŘJ nebo u diagnostiky ABS je to pravé přední čidlo -odpojeno
Link na kody je
http://opelastra.cz/technika/zavady.htm
Napsal: 17 čer 2008, 09:17
od Havli
Napsal: 17 čer 2008, 10:08
od Esplit
Cus
tak mas mravdu cidlo abs na pravim prednim kole nemam je ko,diky moc uzcite mi to pomuze,mas to u me
Napsal: 17 čer 2008, 11:36
od Havli

Není zač