Stránka 1 z 1

Palivový filtr - Výměna Corsa B X12SZ

Napsal: 29 dub 2013, 18:41
od mark.long
Zdravím,

tak jsem nedávno provedl na autě výměnu oleje včetně olej. a vzduchového filtru. Koupil jsem také filtr palivový, ale před jeho výměnou se chci raději zde ujistit jak na to. Filtr jsem v pohodě našel za nádrží. Je mi jasné, že se musí filtr dát šipkou směrem k motoru, ale jak odpojím přívody od filtru? Nepotřebuju na to nějaké speciál nářadí? A také jak je to po vyjmutí těch hadiček? Nezačne mi chcát benzín z nádrže? Dneska jsem tankoval plnou, takže by se mi to trošku prodražilo :D

Díky moc!

Re: Palivový filtr - Výměna Corsa B X12SZ

Napsal: 29 dub 2013, 20:36
od Hgi
Vyteče ti jenom tolik benzínů, kolik je v těch hadicích... tzn. na odchycení by jedna zavařovačka by měla stačit.

Žádný speciál nářadí nepotřebuješ. Na tom filtru to je nacvaknutý na takových "rychlospojkách", takže stačí příslušně zmáčknout a stáhnout.

Re: Palivový filtr - Výměna Corsa B X12SZ

Napsal: 29 dub 2013, 22:14
od jamal.jefries
hele jak psal hgi staší akorát plochej šroubovák a 5 minut práce :-) vycvakneš rychlospojky nacvakneš novej filtr a jedeš :-) :-) :-)

Re: Palivový filtr - Výměna Corsa B X12SZ

Napsal: 29 dub 2013, 23:09
od obcannofka
jj, jak píšou kluci, akorát bych ještě doporučil špičatý kleště, protože ty spojky co jsou na filtru mají tendenci se lámat a může ti, jako mě, zůstat kus ve spojce na hadici, kleštěmi jednoduše vyndáš, proto je lepší mít to po ruce ;)

Re: Palivový filtr - Výměna Corsa B X12SZ

Napsal: 16 kvě 2013, 20:32
od mark.long
tak konečně jsem si našel čas a filtr dneska vyměnil. Byla to celkem hračka. Nevšimnul jsem si totiž, že k novému filtru jsem měl také jako součást balení i nové rychlospojky, takže kdybych si toho všimnul dřív, tak sem ani nepíšu, protože to si člověk udělá představu jak a na čem to tam drží když to vidí po částech.

Samoszřejmě nové rychlospojky se hodili, protože ty staré se mi nezlomili, ale ty křidélka se uplně zohnuli. Pak už stačilo jen vytáhnout hadičky a sundat objímku. Jenže právě jak jsem tu objímku sundal, tak jsem se nestačil divit, protože jsem najednou viděl šipku na tom palivovém fitru a to, že ukazovala směrem na nádrž! Takže jsem byl úplně v lese a říkal jsem si, že přece logicky šipka musí ukazovat směr doprava na motor, nedalo mi to a volal jsem známému. Samoszřejmě, že jsem měl pravdu a dozvěděl jsem se tedy, že opačně namontovaný filtr měl téměř nulovou funkci a za to patří velký dík autorizovanému servisu Opel v Ostravě :) Takže nalítáno cca 40tis na blbě namontovaný filtr, to přece nic není ne?:D můžu být jen rád, že se mi se vstřikama nic nestalo.