Stránka 5 z 8

Napsal: 01 bře 2009, 01:16
od repasen
nic víc jsem nechtěl říct. Zlaťáky se pak dají použít jinde. Ty rovnice jsou jednoduchý, vychází z jednotek. Spotřeba kapacity je v Ah tj. proud v A x čas v h . Těch 200A je předpokládaný odběr startéru v Ampérech, krát 10s startování je 10/3600 hodiny tj 0,002777 hod.,tj. (A x h) 200 x 0,002777 =0,555555Ah odebráno z baterky na jeden pokus o nastartování x 4pokusy je celkem2,2222Ah. Dalo by se ale psát o údržbě Acu aby měla co nejdéle malý vnitřní odpor a dala velký proud, hlavně v zimě kdy jde motor ztuha a chemické reakce jsou línější.
Zdravím ponocné

Napsal: 01 bře 2009, 01:23
od suby
repasen>>> Aha, asi začínám chápat. To víš já nejsem moc přes tyhle věci :roll:
Jinak taky zdravím netopíry :lol:

Napsal: 01 bře 2009, 01:34
od repasen
suby>>> já jsem zas novej v Corse a nevím o ní vůbec nic, takže dík za forum. Projíždím vše a sbírám moudra. Čeká mě řízení a řazení. Jinak snad OK
Dobrou

Napsal: 04 bře 2009, 14:01
od wilcza
měnil jsem ted baterku u sve cozy...a je to peklo...kdyby mekdo chtel rady tak at mi pisne :lol: ...jinak u Becka je to taky tak nap**u? :roll:

Napsal: 04 bře 2009, 14:14
od Velbloud
u béčka je to v poho ;o) vyndavám ji vždy před zimou ;o)

stačí vyndat plast pod stěrači tři šroubky, a pak mít jen dlouhý nástavec na golu - tuším že je to snad desítka, povolit uchycení baterky a můžeš jí vyndat.. ;o)

Napsal: 04 bře 2009, 14:15
od wilcza
no mozna sem jen nesikovny :D

Napsal: 04 bře 2009, 14:57
od brody
Hele, ja sem to taky ted vyndaval, ze to necham pres noc na nabijecce a malem sem to vzdal.. Kdyz uz sem po velkem usili vyrval ten plast pod oknem ( sroubky byly venku:-)) , tak pri povolovani toho sroubu na strane se mi smekla gola a klic mi spadl nekam dolu neznamo kam, to sem si taky pekne zanadaval.. Ale kdyz pak uz clovek vi, jak na to, tak je to vpoho. Staci vysroubovat ten plast, poradne zabrat, ono to vyleti a pak uz to de.. Ale napoprve bez zkusenosti je to peklo...

bateria a hudba

Napsal: 04 bře 2009, 15:23
od ba_djjour
staci mi origo bateria ked mam radio 4x50W a este mi k tomu pribudne aktivny subwoofer 50W? predpokladam ze take male hodnoty to utiahne.

Napsal: 04 bře 2009, 15:31
od Svoby
utáhne to, ale řeš to jinde, jsou tu na to témata...

Poraďte s výběrem

Napsal: 09 čer 2009, 21:31
od Cross27
Mi dnes chcípla taky po dlouhé době, měl sem 72Ah Varta, startovací proud nevím, není tam žádný štítek, ale byla v prdeli už delší dobu pořád dobíjet co 14 dnů a stejně na hovno jen čekat kdy půjdu do auta a nenaskočí. Koupil sem tuhle... 44Ah, startovačka 440A

Napsal: 20 srp 2009, 16:44
od Gringo_Joe
Tak to vypada, ze moje baterie uz to ma za sebou.. je leto a casto startuju az na druhy pokus a jeste to zni jak lenivy slon.. Bavil jsem se s kamosem a rikal, ze bych mozna mel dolit destilovanou vodu, no, ale nevim kam.. Na baterii je napsane, ze je bezudrzbova a zadne otvurky jako byly na traktoru nevidim..

A este dotaz: Gelove baterky se pry musi nabijet zvlastni nabijeckou.. Je fakt, ze jsem to nejak blize nezkoumal, ale alternator muze zustat stejny?

Napsal: 20 srp 2009, 18:25
od brody
Ano ano, do bezudrzbove baterie se nic neleje... proto je bezudrzbova... U horni hrany baterie, jak je skoro schovana pod plastem by melo byt takove male oknyko, kdyz do nej posvitis baterkou a bude to uvnitr zelene, tak je vse ok. Kdyz to bude mi jakoukoliv jinou barvu, tak je s baterkou neco spatne. Na gelove baterky musi byt specialni nabijecka, je tam jiny nabijeci proud a vykon, nebo co sem to nekde cetl... Kazdopadne Investovat do gelove baterky je podle me zbytecne. Kdyz pomines enormni naklady na koupeni baterie a nabijecky, tak co z toho ziskas? Startovat to bude tak jako tak, akorat ze gelovka je odolnejsi v zime... Pokud to mas na normalni jezdeni, tak bych tam dal normalni baterii jaka tam je. tzn bezudrzbova od Opela original. Tyhle baterie v nemecku s prehledem vyhravaji vsechny mozne testy a kdyz nevyhraji, tak sou aspon nekde vepredu a banner i varta spolehlive za nima... Origo opel baterie sou vubec hodnoceny jako jedny z nejlepsich autobaterii... V mym aute je uz 9 let a porad chyta dobre i v zime :-) Bannera sem vetsinou nemil co tri roky, varta vydrzela tak 5 u otce v aute, ale porad je to min :-) Ale je to jen muj nazor...

Napsal: 17 říj 2009, 13:28
od kamilek111
Zdravím šechny
Mám dotaz jak dlouho může být odpojený akumulátor aniž by vznikl problém s řídící jednotkou uvažuju že bych si dal do okruhu bateriový vypínač. Jezdím s ní 1 až dvaktát týdně. Mám Corsu B 1200ccm 33Kw

Napsal: 17 říj 2009, 14:05
od suby
Kamil>>> není to zbytečné :?: Já s Cozou nejezdil třeba 3 měsíce a pak chytla normálně (tedy baterie, auto bylo KO, proto jsem s ní nejezdil) :wink:

Napsal: 17 říj 2009, 15:22
od kamilek111
suby píše:Kamil>>> není to zbytečné :?: Já s Cozou nejezdil třeba 3 měsíce a pak chytla normálně (tedy baterie, auto bylo KO, proto jsem s ní nejezdil) :wink:
zbytečné to není protože mám problém s diodovým můstkem a alternátor mi vybíjí baterku. Nemám chuť investovat do opravy a toto je jednoduché řešení. Nehledě k tomu že je to i pojistka proti ukradení