Stránka 1 z 4
Zpátečka
Napsal: 04 pro 2007, 10:07
od william.wallace
Občas se mi stává, většinou při delší jízdě, že jde obtížněji zařadit zpátečka - chce se jí jít přes zuby i při totálně naplno sešlápnuté spojce. Měnil jsem spojkový lanko, páč mechanik říkal, že by to mohlo být tím, chvíli to bylo o.k., ale dělá to zase. Občas mě to opravdu sere. Myslíte, že by to mohlo být spojkou? Máte s tím někdo zkušenosti? Jinak jsem někde četl, že Corsičky jsou na tohle háklivé. Ostatní převody jdou o.k. Ale jen nevím, kde udělali soudruzi z NDR chybu...proč tam neudělali klasickou zpátečku....

Napsal: 04 pro 2007, 10:13
od suby
Zpátečka a první stupeň u Opela mají pojistku proti zařazení kvaltu v otáčkách nebezpečných pro motor. Je to úplně běžné u Opela - už jsme tohle řešili na TTC.
Jinak mě se občes stane že jí tam taky nedám i když stojím, pustím spojdu a znova jí sešlápnu a je to O.K.
Napsal: 04 pro 2007, 11:13
od Confidence
Me se tam zase spatne dava jednicka, taky musim vetsinou povolit spojku a seslapnout jeste jednou
Spojka>Corsa A,B,C
Napsal: 07 pro 2007, 18:51
od Pixla
Při vyšlápnutí spojky to kopne a auto škubne....je to možný aby to bylo ložisko na spojce???
Sloučeno.Havli
Spojka
Napsal: 09 pro 2007, 10:00
od Hanesek
Nazdárek před nedávnem sem přišel na jednu takovou věc ohledně spojky a nevim jestli je to normální nebo ne.Když sem měl auto zvednuty tak po nastartování při vyřazení se mi lehce točí kola.bez problémů jdo zastavit i rukou aniž by se něco stalo.Nevim jestli je tam něco špatně nebo to tak bývá

prosím o radu...
Napsal: 09 pro 2007, 10:45
od Pívas
Jj,je to normální

pač z motoru se to přenáší na spojku, ze spojky na hnací hřídel převodovky, z hnací hřídele převodovky se to přenáší kluzným třením na ozubená kola hnací hřídele=>ozubená kola předlohového hřídele=>předlohový hřídel=>diferenciál=>kola
Napsal: 10 pro 2007, 18:36
od Hanesek
No to sem rád,už sem myslel že zas budu muset něco měnit.Já mám na to štěsti

Tvrdá spojka
Napsal: 03 bře 2008, 12:38
od Ira
Poradil by mi někdo, jestli jde a pokud ano, upravit spojkový pedál. Je fakt tuhá a s věkem tuhne ještě víc. Díky
Napsal: 03 bře 2008, 12:58
od lubo87
jj,jaa si taky myslim.proste vymenit spojku a maas pokoj

nebo skus vymenit lanko,nebo stym chod k mechanikovy

Napsal: 03 bře 2008, 13:01
od Pívas
Ira píše:Byla vždycky tuháč,prý na to Opely trpí..
A u jakýho motoru?

Napsal: 03 bře 2008, 13:08
od lubo87
moja byla vzdy mekaa.tvrde spojky su pokazene,ked napr.presmikujuu

alebo kdys neni ovzdusnena

vymena spojky
Napsal: 12 dub 2008, 10:12
od opel1.0
vcera som menil spojku a na moje prekvapenie ide priliz lahko je to normalne stlacim ju jednym prstom vsetko ide ako ma ale je priliz meka nie je to vyr vada je to kit spojky luk
Napsal: 12 dub 2008, 12:30
od opel1.0
kolko ma najazdene ja som mal 140 000 a bola este dobra len mi tiekol kluk semering tak pri jednej robote som to vymenil ale nebola zodrana ale lozisko uz trosku malo nieco za sebov
Napsal: 05 kvě 2008, 16:32
od stovi
no mám stejný problém se zpátečkou když auto stojí tak tam jde jen přes zuby a jedničku tam dostanu jen silou,nepomáhá ani povolení a znovu sešlápnutí spojky,když motor neběží tak jde řadit jak po másle,myslel sem že jen špatně vypíná spojka ale seřízená je správně,nevíte čím by to mohlo být? jak funguje ta pojistka proti zařazení závislá na otáčkách?
Napsal: 05 kvě 2008, 17:06
od pepex
spojka..(lamela,lepší celej set,pokud není přítlačák křivej,vyběhanej)
a udělej to rychle..já měl stejnej problém,a už mi tapřevodovka leží v kůlně..rupla mi lamela a zadřelo se ložisko..a nech si zkontrolovat nebo vyměnit olej v převodovce...
myslím to vážně,nezanedbej to,měnil jsem převodovku..já to znám,zpátečka tam jde přes zuby,a ještě ztěžka...pak to loupne,a auto jakoby poskočí...tak to už nevypíná spojka,a zpátečka je 1. na ráně,protože je na to háklivá.
pohádky konec
