cache - Corsa B, 1.2 33kW
Napsal: 23 led 2008, 21:24
Asi pred rokom a daco som sa rozhodol, ze je na case si zadovazit nejake auto. Nove nepripadalo do uvahy, nemohol som sa zaviazat ziadnymi splatkami, kedze este nemam byvanie a to ma urcite prednost.
Dlho som prezeral inzeraty autobazarov a nakoniec si vybral jedno Ford KA. Po prichode do autobazaru som bol nuteny si priznat, ze je to auto doslova ohavne a okamzite som zavrhol jeho kupu. O 2 rady dalej som si ale vsimol veselo zmurkajuce auticko, a moje srdce ihned zaplesalo. Bolo sice drahsie, do nutnych oprav (olejova vana + olej, remen a veci suvisiace, ..) som musel este trocha investovat, ale oplatilo sa. Z auticka sa stal clen rodiny a hned sme ho pomenovalo "Mrnčo".



(Sry za kvalitu fotiek, fotene len mobilom, nikdy ma nenapadlo nafotit lepsie. Ked bude slnecno a budem mat nahodene letne, tak nafotim lepsie)
Nase zlaticko malo vo vybave mracitka, 15" pekne hlinikace a znizeny podvozok. Audio vybava bola postarsie radio Pioneer DEH-P3000R, zosik Kenwood KAC-PS100, vpredu pravdepodobne seriove repro, vzadu velke ovaly Pioneer. Bohuzial sopm si to prilis neuzil, hned po novom roku 2007 niekto rozbil okno spolujazdca, otvoril si auto a cele MDF plato so zosikom a reprakmi zobral (holt Bratislava, velke mesto - co nieje privarene je volne k odberu). Nasledovala teda odborna montaz alarmu s "dvojcestnym" dialkovym a zadne plato bolo casom nahradene novym platom.
Nove plato obsahuje uz len repro, konkretne 2x10cm stredobasy SAL 8ohm, 1x20cm 8ohm bas TVM dvojcievkovy (ano, Tesla Velke Mezirici - divili by ste sa ake dobre repro stale robia), vsetky 3 o vykonoch cca 20-70W. Zapojene paralelne, na kazdy kanal teda 4ohm, fader na autoradiu posunuty mierne dozadu - celkovy efekt viac nez dostatocny aj bez zosiku. Plato je kompletne prekryte (cize aj repro) fleecovym potahom - uz nehodlam riskovat ze niekto zatuzi po nich.
Okrem toho auticko obsahuje najzakladnejsi motor 1.2, 8v, 33kW a airbag vodica. Farba sa oficialne vola zlto-zelena metaliza a mojmu oku velmo lahodi (na poriadnych fotkach bude snad vidno). Najazdene ma cca 90 tisic km a rok vyroby je 97.
Niekto by povedal ze je to motor slaby, ale auto sluzi zo 70% na prevazanie jednej osoby a z 29% dve osoby - na to je dostatocny a aspon nezerie
Prakticky som na nom vobec nic nemenil, paci sa mi presne take ako je.
Pred poslednymi vianocami ale vodic (ja) nezvladol svoju pozornost a ublizil mu (strasna zapcha v meste, male vzdialenosti v kolone, ... stava sa). Nastastie uz je opravene - nie vsak mojim pricinenim. Nemam na taketo ani cas a ani priestor..

Co by som este chcel spravit?
Co sa tyka exterieru, tak len niekedy v buducnosti prefarbit na cierno blednuce cierne lemy. Do laku ich davat nechcem, prave zrkadlo mi uz niekolko krat odrapil nocny opilec, musel by som ho stale prelakovavat. Inak nic. Auto sa mi paci presne tak ako je. Nejake sportove narazniky nemaju na rozmlatenych Bratislavskych cestach sancu (tu gumu/plast pod prednym mam uz teraz oskrabanu jak das). Nad nejakym kridlom/spoilerom som premyslal, ale ked som to videl nazivo, nepacilo sa mi to. A nie som ani fanusik cirej optiky.
Co sa tyka motoriky, tak takisto nic. Motor dostacuje, vyfuk "ramus" nechcem - skor mi to vadi (len to rozhukava alaramy a provokuje policajtov).
Co sa tyka interieru, tak by som chcel nejake lepsie zlte potahy, poriadny potah volantu a prelakovat/prelepit cast palubovky na zlto podobne ako tu: viewtopic.php?t=199
Teraz tam mam len zlte tricka a na volante hypacovy navlek. Co sa tyka potahov, vyzera to ze si budem musiet dat usit, ak totiz aj niekde maju potah na CorsuB, tak je modry, alebo cerveny..
Radio je zatial dostacujuce (poctiva mosfet elektronika), ale casom asi zamenim za daco modernejsie (mp3, mozno dvd?) a pri tom aj vymenim seriove predne repro.
To je asi vsetko podstatne
Dlho som prezeral inzeraty autobazarov a nakoniec si vybral jedno Ford KA. Po prichode do autobazaru som bol nuteny si priznat, ze je to auto doslova ohavne a okamzite som zavrhol jeho kupu. O 2 rady dalej som si ale vsimol veselo zmurkajuce auticko, a moje srdce ihned zaplesalo. Bolo sice drahsie, do nutnych oprav (olejova vana + olej, remen a veci suvisiace, ..) som musel este trocha investovat, ale oplatilo sa. Z auticka sa stal clen rodiny a hned sme ho pomenovalo "Mrnčo".



(Sry za kvalitu fotiek, fotene len mobilom, nikdy ma nenapadlo nafotit lepsie. Ked bude slnecno a budem mat nahodene letne, tak nafotim lepsie)
Nase zlaticko malo vo vybave mracitka, 15" pekne hlinikace a znizeny podvozok. Audio vybava bola postarsie radio Pioneer DEH-P3000R, zosik Kenwood KAC-PS100, vpredu pravdepodobne seriove repro, vzadu velke ovaly Pioneer. Bohuzial sopm si to prilis neuzil, hned po novom roku 2007 niekto rozbil okno spolujazdca, otvoril si auto a cele MDF plato so zosikom a reprakmi zobral (holt Bratislava, velke mesto - co nieje privarene je volne k odberu). Nasledovala teda odborna montaz alarmu s "dvojcestnym" dialkovym a zadne plato bolo casom nahradene novym platom.
Nove plato obsahuje uz len repro, konkretne 2x10cm stredobasy SAL 8ohm, 1x20cm 8ohm bas TVM dvojcievkovy (ano, Tesla Velke Mezirici - divili by ste sa ake dobre repro stale robia), vsetky 3 o vykonoch cca 20-70W. Zapojene paralelne, na kazdy kanal teda 4ohm, fader na autoradiu posunuty mierne dozadu - celkovy efekt viac nez dostatocny aj bez zosiku. Plato je kompletne prekryte (cize aj repro) fleecovym potahom - uz nehodlam riskovat ze niekto zatuzi po nich.
Okrem toho auticko obsahuje najzakladnejsi motor 1.2, 8v, 33kW a airbag vodica. Farba sa oficialne vola zlto-zelena metaliza a mojmu oku velmo lahodi (na poriadnych fotkach bude snad vidno). Najazdene ma cca 90 tisic km a rok vyroby je 97.
Niekto by povedal ze je to motor slaby, ale auto sluzi zo 70% na prevazanie jednej osoby a z 29% dve osoby - na to je dostatocny a aspon nezerie

Pred poslednymi vianocami ale vodic (ja) nezvladol svoju pozornost a ublizil mu (strasna zapcha v meste, male vzdialenosti v kolone, ... stava sa). Nastastie uz je opravene - nie vsak mojim pricinenim. Nemam na taketo ani cas a ani priestor..

Co by som este chcel spravit?
Co sa tyka exterieru, tak len niekedy v buducnosti prefarbit na cierno blednuce cierne lemy. Do laku ich davat nechcem, prave zrkadlo mi uz niekolko krat odrapil nocny opilec, musel by som ho stale prelakovavat. Inak nic. Auto sa mi paci presne tak ako je. Nejake sportove narazniky nemaju na rozmlatenych Bratislavskych cestach sancu (tu gumu/plast pod prednym mam uz teraz oskrabanu jak das). Nad nejakym kridlom/spoilerom som premyslal, ale ked som to videl nazivo, nepacilo sa mi to. A nie som ani fanusik cirej optiky.
Co sa tyka motoriky, tak takisto nic. Motor dostacuje, vyfuk "ramus" nechcem - skor mi to vadi (len to rozhukava alaramy a provokuje policajtov).
Co sa tyka interieru, tak by som chcel nejake lepsie zlte potahy, poriadny potah volantu a prelakovat/prelepit cast palubovky na zlto podobne ako tu: viewtopic.php?t=199
Teraz tam mam len zlte tricka a na volante hypacovy navlek. Co sa tyka potahov, vyzera to ze si budem musiet dat usit, ak totiz aj niekde maju potah na CorsuB, tak je modry, alebo cerveny..
Radio je zatial dostacujuce (poctiva mosfet elektronika), ale casom asi zamenim za daco modernejsie (mp3, mozno dvd?) a pri tom aj vymenim seriove predne repro.
To je asi vsetko podstatne
