Stránka 1 z 2

Motorizace 1.4 > Typy motorů, kW atd.

Napsal: 18 úno 2008, 09:49
od Havli
F4RR3LL>>Jestli máš motor X14XE, jako že asi jo tak musíš mít víc jak 44kW :idea: Páč to mám já na C14NZ > 1.4 8V ale monobod. Já mám 60 koní a ty bys měl mít 80 kobylek :wink: Jinak se snad potkáme na dalším sraze, ted mi to nějak nevyšlo :wink:
PS: A změn si nick (přezdívku), páč kdo si má tohle pamatovat :lol: :lol: :lol:

Obrázek

Napsal: 18 úno 2008, 09:53
od Pívas
Havli>> má motor jako ty, akorát s vícebodovým vstřikováním.Nějakýho koníka by navíc mohl mít :D

Napsal: 18 úno 2008, 10:22
od Mike Mad
ee, to co ma je x14sz s nevim jakym 4bodem...jdu to pohledat

Napsal: 18 úno 2008, 10:26
od Havli
Asi to bude nějak zbastlený, páč mi nabízel Corsamania hlavu na ten starej motor i s kabeláží a ŘJ na 4-bod a že prej to tam pasuje. Ale musí to valit s tim vícebodem,to jo :lol:

Napsal: 18 úno 2008, 10:30
od Mike Mad
tak je to tak jsem vcera na sraze rikal, je to motor c14se aka Opel Corsa 1.4 Si... nicmene ma farrell jinej motor v aute nez by tam mel byt (minimalne min vykonej)

Obrázek

Napsal: 18 úno 2008, 10:34
od Havli
Tak já našel o motorech 1.4
1.4 44kW / 60 Hp C14NZ co mám já
1.4 54kW / 73 Hp
1.4Si 60kW / 82Hp
A pak 16 ventily
1.4 16V 63kW / 86Hp
1.4 16V 66 / 90Hp

Napsal: 18 úno 2008, 10:34
od Pívas
Takže těch 60 kw ne?

Napsal: 18 úno 2008, 10:41
od Berry
Havli musim opravit 1.4 16V 63Kw neexistoval byl to porad 8V

motory 1.4 opel:

1.4 8V C14NZ 44kw
1.4 8V C14SZ 44kw
Tady byl rozdil pouze v kompreso motoru
1.4 8V C14SE 60KW to ma kamarad a jede to fakt dobre
1.4 8V C14SEL 63KW omezema serie v Nemecku, jine nastaveni a ostrejsi vacka myslim nez u C14SE
1.4 16V X14XE to uz byl ecotec a se 16V rozvodem proto XE
X znamena stupen emisi, myslim Euro II nebo II
C znamena jeste rizeny katalyzator

Napsal: 18 úno 2008, 10:52
od Havli
Berry> Dík za opravu, já čerpal z katalogu Kelly , :wink: A pak si něco kup u odborníků :lol:

Napsal: 18 úno 2008, 11:04
od Berry
Jo v pohode taky jsem na to koukal, jak to tam maji napsane a divim se vubec vedi o te nejsilnejsi verzi 1.4 8V protoze je jich opravdu malo a v ČR ani o žádne nevim, jinak ja jsem čerpal od německého opelu, protože myslím že tady by taky asi nevedli, mozna ani to zakladni SEcko 8)

Napsal: 18 úno 2008, 11:11
od Havli
Mě se všude ptaj akorát jestli mám 1.4-ku 60 nebo 80 koní :wink: Ten druhej C14SZ má stejnej výkon jako můj C14NZ :?: U KELLY ho vedou jako 54kW :wink: Já ho někde viděl vypadá stejně akorát je to od r.96 a má DIS modul místo rozdělovače

Napsal: 18 úno 2008, 12:05
od Berry
Ano ma uplne stejny vykon i tocivy moment jen by snad mel mit trosku mensi spotrebu ale asi 0,1 nebo 0,2 a jak jsem to zkoumal tak je rozdil jne v kompresi motoru jinak vykon porad 44kw atd

Napsal: 18 úno 2008, 12:57
od Havli
Takže jen nějaký facelift , Dis modul atd.jinak konstrukčně stejnej :wink:

Napsal: 18 úno 2008, 16:42
od chyna.cz
prej se tydle motory dávali do tigry,nějaký slabší verze. ..

Napsal: 18 úno 2008, 17:52
od suby
Chyna>>> Do tiger se dávali X14xe - to jsou 1.4 16V a X16XE - to je 1.6 16V.